Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, jeg leste litt forskjellig - så dette blir spennende. Det stod 1-7 dager ett sted også, det hadde passet perfekt! Har lenge lurt på hvordan slimproppen ser ut og innbilt meg at det har kommet litt tidligere. Men når den først kom var det ikke tvil!😜☺️.

ja, jeg leste litt forskjellig - så dette blir spennende. Det stod 1-7 dager ett sted også, det hadde passet perfekt! Har lenge lurt på hvordan slimproppen ser ut og innbilt meg at det har kommet litt tidligere. Men når den først kom var det ikke tvil!☺.

Haha, spent på når det er min tur. Om du er utålmodig og moden så er det kanskje på tide å utnytte mannen :P ?

ja, jeg leste litt forskjellig - så dette blir spennende. Det stod 1-7 dager ett sted også, det hadde passet perfekt! Har lenge lurt på hvordan slimproppen ser ut og innbilt meg at det har kommet litt tidligere. Men når den først kom var det ikke tvil!☺.

Haha, spent på når det er min tur. Om du er utålmodig og moden så er det kanskje på tide å utnytte mannen :P ?

Hi hi, det har jeg allerede sagt til ham - så det er en del av planen. Han ble helt gira da jeg sa at den hadde gått, men etter 2 min ba han meg knipe igjen så han ikke går glipp av planlagt overtidsjobbing i morgen!😁

Annonse

I dag gikk slimproppen. Håper det betyr at fødsel nærmer seg! Dere med ett barn fra før, tok det lang tid fra den gikk til dere fødte?

Hos meg gikk den ca 36 timer før fødsel. Rier begynte rett etterpå 😬 lykke til 👍

Takk😀. Får vente i spenning!

Hi hi, det har jeg allerede sagt til ham - så det er en del av planen. Han ble helt gira da jeg sa at den hadde gått, men etter 2 min ba han meg knipe igjen så han ikke går glipp av planlagt overtidsjobbing i morgen!

Haha :)

Her i huset er mannen iallefall klar over at han må stå til tjeneste MYE fra uke 37-38 :P

Skjønner ikke at dere orker tanken på sex engang ;-)

Hos meg gikk slimproppen om kvelden, og dagen etter gikk vannet. Så det trenger absolutt ikke være lenge til du er i gang! Så spennende!

Wow, det gikk fort. Skal være ærlig, orker egentlig ikke tanken på sex - men siden det kan fremskynde ting så....hadde vært så deilig å føde snart!

Leste i et blad på Riksen at sex faktisk kunne få det til å ta lengre tid, vet ikke hva som er sant jeg ;)

Da kan man bare stole mest på det man har lyst og ork til:). Jeg trodde det var vi kvinner som begynte å vaske og rydde når fødselen nærmet seg, jeg. Men etter at jeg fortalte mannen at slimproppen har gått har han støveduget og vasket non stopp.

Annonse

Ha ha, husker min spratt opp og begynte å rydde og vaske klær da vannet mitt gikk :)

Ha ha, menn! De er ikke så lett å forstå seg på, men gjør alt i siste liten ihvertfall:).

Hvordan går det, Oslojente?

Ikke noe tegn på fødsel😔. Trodde vannet gikk tidligere i dag, men det var så lite at det nok var urin ( ringte føden). Har ikke murringer, men fått vondt i lårene ( øverst), sånn at det er vanskelig å gå. Vet ikke om det har noe med saken å gjøre.

I dag gikk slimproppen. Håper det betyr at fødsel nærmer seg! Dere med ett barn fra før, tok det lang tid fra den gikk til dere fødte?

For meg gikk vannet bare minutter etter slimproppen, og riene startet samme natt.

Samme her. Bare at riene starta bare noen sekunder etter vannet gikk. Og de hadde jeg ikke pause fra før hun lille lå på brystet mitt :)

Takk, her har det ikke skjedd noe i natt - så må nok smøre meg med tålmodighet. Søndag og bare 1 uke igjen til termin. Uansett så er det ikke lenge til gutten min er ute, blir rart å se han som har blitt til ett lite menneske i magen min. Er kjempe spent! Alt er klart nå, utenom bæresele. Tilogmed snacken i fødebagen har jeg klart å holde meg unna ( såvidt!!!).

Min slempropp har kommit ut i omgångar i en ukes tid nå. Men tror inte det kommer skje något snart ändå... Men det er nok ulike for alle. Hoppas han snart er ute Oslojente (visst minns jag riktigt, det är väl en han?).

Ja, det er en gutt - håper han blir like søt som pappa'n sin😉. Men det syntes jeg nok uansett. ja, den kan visst komme litt gradvis også. Hvordan er formen din ellers? Jeg er så allergisk at i går kveld tok jeg en allergi tablett - har ikke sovet så godt på lenge, jeg.

Du er nok i gang før du aner det, Oslojente :) Vurderer å begynne å tenke på den bagen sjøl, er enda tre uker til termin, men jeg vet jo ikke hva som skjer. Forrige gang hadde jeg så god tid hjemme fra vannet gikk, men det blir jo kanskje ikke sånn denne gangen. Pluss at nå er det mer som må organiseres med barnevakt til storebror osv.

Er ikke klar her, må gjøre i stand vogn (akkurat det er vel ikke krise, det kan pappaen gjøre før vi kommer hjem fra sykehuset), vaske trekk til madrassen til sprinkelsenga og lufte madrassen, vaske dyner (venter på at tørketrommelen skal bli reparert). Men nå er vi så og si ferdig med badet, mangler bare litt sparkel og et par hyller, og det var liksom det største prosjektet. I dag kommer svigerforeldrene mine på besøk, så tenkte å prate litt om hvordan vi gjør det når jeg må på sykehuset. Er litt stressa for at det skal starte på natten, de bor 40 minutter herfra osv. Ellers tror jeg at jeg har kjøpt inn det meste. Ja, må finne fram og sterilisere pumpeutstyr og div.

I dag var det min tur å stå opp med lillemann, han våkna halv syv (snork)! Han driver heldigvis og leker for seg selv her mens jeg ligger som et slakt på sofaen. Føler meg ikke akkurat som mom of the year for tida...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...