Oslojente39 Skrevet 15. juli 2015 #851 Del Skrevet 15. juli 2015 Me2u har sletta seg. Hilsen augustmor som sniker på juliforumet for å lese fødselshistorier Huffda så kjedelig, vi hadde jo termin nesten samtidig!Jeg er her under nytt navn I går røk slimproppen. Tykk og blank geleklump. Var kvalm, kastet opp, hadde strålinger nedover låret, nedpress og var såååå forhåpningsfull, men ikke noe nytt enda I dag løp jeg, gikk lang tur med mannen og alt jeg oppnådde var å bli sliten Da jeg kom hjem knasket jeg mer nattlysolje, har drukket lakriste og spist ananas med kanel. Nå er jeg så ufattelig klar for at mini skal komme ut!!!! Min fødsel startet noen dager før slimproppen gikk, så nå kan det skje😊. Prøv å ikke slit deg ut, du trenger krefter til utoressingen. Selv hadde jeg ingen krefter igjen etter 3 dager med rier, har aldri følt meg så sliten i hele mitt liv - og det er først nå jeg er mitt gamle meg igjen😊. Jeg mener ETTER at slimproppen gikk, selvsagt😗 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 15. juli 2015 #852 Del Skrevet 15. juli 2015 Me2u har sletta seg. Hilsen augustmor som sniker på juliforumet for å lese fødselshistorier Huffda så kjedelig, vi hadde jo termin nesten samtidig!Jeg er her under nytt navn I går røk slimproppen. Tykk og blank geleklump. Var kvalm, kastet opp, hadde strålinger nedover låret, nedpress og var såååå forhåpningsfull, men ikke noe nytt enda I dag løp jeg, gikk lang tur med mannen og alt jeg oppnådde var å bli sliten Da jeg kom hjem knasket jeg mer nattlysolje, har drukket lakriste og spist ananas med kanel. Nå er jeg så ufattelig klar for at mini skal komme ut!!!! Min fødsel startet noen dager før slimproppen gikk, så nå kan det skje. Prøv å ikke slit deg ut, du trenger krefter til utoressingen. Selv hadde jeg ingen krefter igjen etter 3 dager med rier, har aldri følt meg så sliten i hele mitt liv - og det er først nå jeg er mitt gamle meg igjen. Hva skjedde? Skjedde det plutselig at riene startet? Gikk vannet eller begynte du bare å få rier? Startet det på dag/ kveld eller natten? For jeg kjenner jo ikke noe antydning til at noe er i ferd med å skje, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #853 Del Skrevet 15. juli 2015 Me2u har sletta seg. Hilsen augustmor som sniker på juliforumet for å lese fødselshistorier Huffda så kjedelig, vi hadde jo termin nesten samtidig!Jeg er her under nytt navn I går røk slimproppen. Tykk og blank geleklump. Var kvalm, kastet opp, hadde strålinger nedover låret, nedpress og var såååå forhåpningsfull, men ikke noe nytt enda I dag løp jeg, gikk lang tur med mannen og alt jeg oppnådde var å bli sliten Da jeg kom hjem knasket jeg mer nattlysolje, har drukket lakriste og spist ananas med kanel. Nå er jeg så ufattelig klar for at mini skal komme ut!!!! Så spennende, da er det nok ikke så lenge til det skjer noe!! Så bra at du ikke har forlatt oss! Spennende dager fremover nå da...😊 fingers crossed! Lite action på gang her i heimen, bare de vanlige kynnerne + nedpress. Fått time til UL på fredag, så da blir det spennende å se hvordan lille knøtt har det der inne😍Ja, for deg også Krysser alt som kan krysses for oss begge. Spennende med UL da! Eneste jeg ble skuffet over på UL var at jeg trodde jeg skulle se masse siden baby er så stor, men en kroppsdel tok jo hele bildet og siden baby er så stor nå så var det så mye skygger at vi ikke skjønte bæret. Eneste vi klarte å tolke var hodet og kroppen og hvert av de kroppsbildene tok jo hele skjermen Men var deilig at jordmormannen kunne bekrefte at mini vokste som han skulle og var sterk og aktiv Jeg har ny time hos JM på mandag om det ikke skjer noe før da. Arrrghhh! Vil ha baby NÅ!!!!! Utenom litt kvalme i går(igjen) og noen få kynnere så kjenner jeg ikke antydning til at noe fødsel er på gang.... Skal han bli inni der for alltid? Hehe, du er jo ikke kommet til termindato en gang :-) Min første fødsel starta med at slimproppen gikk ene dagen, og dagen etter gikk vannet. Plutselig skjer det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 15. juli 2015 #854 Del Skrevet 15. juli 2015 (endret) Me2u har sletta seg. Hilsen augustmor som sniker på juliforumet for å lese fødselshistorier Huffda så kjedelig, vi hadde jo termin nesten samtidig!Jeg er her under nytt navn I går røk slimproppen. Tykk og blank geleklump. Var kvalm, kastet opp, hadde strålinger nedover låret, nedpress og var såååå forhåpningsfull, men ikke noe nytt enda I dag løp jeg, gikk lang tur med mannen og alt jeg oppnådde var å bli sliten Da jeg kom hjem knasket jeg mer nattlysolje, har drukket lakriste og spist ananas med kanel. Nå er jeg så ufattelig klar for at mini skal komme ut!!!! Så spennende, da er det nok ikke så lenge til det skjer noe!! Så bra at du ikke har forlatt oss! Spennende dager fremover nå da... fingers crossed! Lite action på gang her i heimen, bare de vanlige kynnerne + nedpress. Fått time til UL på fredag, så da blir det spennende å se hvordan lille knøtt har det der inneJa, for deg også Krysser alt som kan krysses for oss begge. Spennende med UL da! Eneste jeg ble skuffet over på UL var at jeg trodde jeg skulle se masse siden baby er så stor, men en kroppsdel tok jo hele bildet og siden baby er så stor nå så var det så mye skygger at vi ikke skjønte bæret. Eneste vi klarte å tolke var hodet og kroppen og hvert av de kroppsbildene tok jo hele skjermen Men var deilig at jordmormannen kunne bekrefte at mini vokste som han skulle og var sterk og aktiv Jeg har ny time hos JM på mandag om det ikke skjer noe før da. Arrrghhh! Vil ha baby NÅ!!!!! Utenom litt kvalme i går(igjen) og noen få kynnere så kjenner jeg ikke antydning til at noe fødsel er på gang.... Skal han bli inni der for alltid? Hehe, du er jo ikke kommet til termindato en gang :-) Min første fødsel starta med at slimproppen gikk ene dagen, og dagen etter gikk vannet. Plutselig skjer det!Jeg veeeeeeeeet Men jeg vil så gjerne treffe han nå!!!! Har null konsentrasjon for tiden. Klarer ikke å slappe av, se film,lese bok; noe! Alt som er i huet Nå er baby, baby, baby ooooooooooh!!!! Endret 15. juli 2015 av MotherOfDragons Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #855 Del Skrevet 15. juli 2015 Huff ja, den siste tiden er grusomt seig! Så en høygravid dame på lekeplassen her om dagen, fikk lyst til å gå og klappe hennes skuldra og si stakkars deg :-P Men når proppen er gått så modnes du iallfall! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322211 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 15. juli 2015 #856 Del Skrevet 15. juli 2015 Me2u har sletta seg. Hilsen augustmor som sniker på juliforumet for å lese fødselshistorier Huffda så kjedelig, vi hadde jo termin nesten samtidig!Jeg er her under nytt navn I går røk slimproppen. Tykk og blank geleklump. Var kvalm, kastet opp, hadde strålinger nedover låret, nedpress og var såååå forhåpningsfull, men ikke noe nytt enda I dag løp jeg, gikk lang tur med mannen og alt jeg oppnådde var å bli sliten Da jeg kom hjem knasket jeg mer nattlysolje, har drukket lakriste og spist ananas med kanel. Nå er jeg så ufattelig klar for at mini skal komme ut!!!! Min fødsel startet noen dager før slimproppen gikk, så nå kan det skje. Prøv å ikke slit deg ut, du trenger krefter til utoressingen. Selv hadde jeg ingen krefter igjen etter 3 dager med rier, har aldri følt meg så sliten i hele mitt liv - og det er først nå jeg er mitt gamle meg igjen.Hva skjedde? Skjedde det plutselig at riene startet? Gikk vannet eller begynte du bare å få rier? Startet det på dag/ kveld eller natten? For jeg kjenner jo ikke noe antydning til at noe er i ferd med å skje, Slimproppen gikk en lørdag, og natt til tirsdag startet riene. De ble sterkere og sterkere for hver dag. Vi dro på riksen hver kveld for å sjekke åpning - men det ble bare 1 cm åpning. Torsdagskvelden gjorde d så vondt at vi igjen dro til sykehuset, det var fortsatt bare 1 cm åpning - men da sa jordmoren ( engelen i mine øyne): nå har du fått nok, nå tar vi vannet. Så var fødselen igang - og etter 6 timer var han ute. De 6 timene var ingenting i forhold til de smertene jeg hadde hjemme, så siste del var ikke ille for meg i det hele tatt😳. Du kan glede deg til babyen din kommer, for det er en reise i følelser man aldri har hatt før ( for meg iallfall☺️). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322220 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oslojente39 Skrevet 15. juli 2015 #857 Del Skrevet 15. juli 2015 Me2u har sletta seg. Hilsen augustmor som sniker på juliforumet for å lese fødselshistorier Huffda så kjedelig, vi hadde jo termin nesten samtidig!Jeg er her under nytt navn I går røk slimproppen. Tykk og blank geleklump. Var kvalm, kastet opp, hadde strålinger nedover låret, nedpress og var såååå forhåpningsfull, men ikke noe nytt enda I dag løp jeg, gikk lang tur med mannen og alt jeg oppnådde var å bli sliten Da jeg kom hjem knasket jeg mer nattlysolje, har drukket lakriste og spist ananas med kanel. Nå er jeg så ufattelig klar for at mini skal komme ut!!!! Min fødsel startet noen dager før slimproppen gikk, så nå kan det skje. Prøv å ikke slit deg ut, du trenger krefter til utoressingen. Selv hadde jeg ingen krefter igjen etter 3 dager med rier, har aldri følt meg så sliten i hele mitt liv - og det er først nå jeg er mitt gamle meg igjen.Hva skjedde? Skjedde det plutselig at riene startet? Gikk vannet eller begynte du bare å få rier? Startet det på dag/ kveld eller natten? For jeg kjenner jo ikke noe antydning til at noe er i ferd med å skje, Slimproppen gikk en lørdag, og natt til tirsdag startet riene. De ble sterkere og sterkere for hver dag. Vi dro på riksen hver kveld for å sjekke åpning - men det ble bare 1 cm åpning. Torsdagskvelden gjorde d så vondt at vi igjen dro til sykehuset, det var fortsatt bare 1 cm åpning - men da sa jordmoren ( engelen i mine øyne): nå har du fått nok, nå tar vi vannet. Så var fødselen igang - og etter 6 timer var han ute. De 6 timene var ingenting i forhold til de smertene jeg hadde hjemme, så siste del var ikke ille for meg i det hele tatt😳. Du kan glede deg til babyen din kommer, for det er en reise i følelser man aldri har hatt før ( for meg iallfall☺️). Riene startet om natten og ble sterkere for hver dag. Allikevel står det i papirene mine at det var dårlige rier. Lurer veldig på hvor vonde " gode" rier er😉. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322226 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. juli 2015 #858 Del Skrevet 15. juli 2015 Me2u har sletta seg. Hilsen augustmor som sniker på juliforumet for å lese fødselshistorier Huffda så kjedelig, vi hadde jo termin nesten samtidig!Jeg er her under nytt navn I går røk slimproppen. Tykk og blank geleklump. Var kvalm, kastet opp, hadde strålinger nedover låret, nedpress og var såååå forhåpningsfull, men ikke noe nytt enda I dag løp jeg, gikk lang tur med mannen og alt jeg oppnådde var å bli sliten Da jeg kom hjem knasket jeg mer nattlysolje, har drukket lakriste og spist ananas med kanel. Nå er jeg så ufattelig klar for at mini skal komme ut!!!! Min fødsel startet noen dager før slimproppen gikk, så nå kan det skje. Prøv å ikke slit deg ut, du trenger krefter til utoressingen. Selv hadde jeg ingen krefter igjen etter 3 dager med rier, har aldri følt meg så sliten i hele mitt liv - og det er først nå jeg er mitt gamle meg igjen.Hva skjedde? Skjedde det plutselig at riene startet? Gikk vannet eller begynte du bare å få rier? Startet det på dag/ kveld eller natten? For jeg kjenner jo ikke noe antydning til at noe er i ferd med å skje, Slimproppen gikk en lørdag, og natt til tirsdag startet riene. De ble sterkere og sterkere for hver dag. Vi dro på riksen hver kveld for å sjekke åpning - men det ble bare 1 cm åpning. Torsdagskvelden gjorde d så vondt at vi igjen dro til sykehuset, det var fortsatt bare 1 cm åpning - men da sa jordmoren ( engelen i mine øyne): nå har du fått nok, nå tar vi vannet. Så var fødselen igang - og etter 6 timer var han ute. De 6 timene var ingenting i forhold til de smertene jeg hadde hjemme, så siste del var ikke ille for meg i det hele tatt😳. Du kan glede deg til babyen din kommer, for det er en reise i følelser man aldri har hatt før ( for meg iallfall☺️).Riene startet om natten og ble sterkere for hver dag. Allikevel står det i papirene mine at det var dårlige rier. Lurer veldig på hvor vonde " gode" rier er😉. Hehe de er VONDE kan jeg fortelle😱 Forrige fødsel gikk jo så fort, med bare 2 timer med rier- ergo var de supereffektive og utrolig vonde... Første fødselen derimot tok 15 timer med skikkelige rier, og en dag i forkant med maserier/ modningsrier. Ergo gikk det mye mer gradvis oppover i smertenivå, og kroppen rakk å venne seg til det i mye større grad enn forrige gang. Samt at jeg hadde jo da gode pauser mellom hver rie, så rakk å hente meg litt inn igjen. Hvis jeg kunne velge hvordan tredje fødsel skulle bli, hadde jeg nok valgt en mellomting mellom de to tror jeg😜 Begge fødslene mine startet på sen kveld/ natt, med rier begge gangene. Mulig litt vann-lekkasje andre gang, men det var ikke sånn splæsj-mye, og de var usikre på om det i det hele tatt var vannavgang. Men det sa ihvertfall knepp i magen og plutselig var trusa våt, og like etter startet også riene. Slimproppen har jeg aldri sett noe til faktisk. Men tipper det ikke er lenge igjen for deg nå Mother of.., heldiggrisen😄😄 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 15. juli 2015 #859 Del Skrevet 15. juli 2015 Takk for motiverende ord dere Ser igjen at det som oftest på kveld/ettermiddag ting skjer og igår lå jeg på sofaen og kjente etter. Stirret på magen og mannen bare: Eh, prøver du telepati for å overtale han ut, hahahaha. Eneste gangen jeg har ro er når jeg jogger. Da tar jeg meg faktisk i å tenke; Håper vannet ryker på slutten av løpeturen Er ikke verst å kunne jogge enda i uke 38+3. Men termin er jo enda et lite stykke unna, men siden det har vært så mye greier den siste tiden så hadde jeg håpet at ting skulle skje nå. Både meg og mannen er allerede så forelsket i lille og vi er så utrolig klar for å møte han ❤️❤️❤️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322422 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #860 Del Skrevet 15. juli 2015 Selv syntes jeg ikke riene denne gangen, da jeg gikk fra to cm til full åpning på to timer var så mye vondere enn forrige gang ved fire cm. Da fikk jeg epidural så kan ikke uttale meg om hvordan det hadde vært mot slutten av åpningsfasen. Det som var litt tøft denne gangen var, som du sier Lykkelig & gla, at de kom så tett, fikk ikke henta meg inn mellom slagene. Men kjapt og effektivt var det, tar fødsel nr to over den første any day! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322487 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 15. juli 2015 #861 Del Skrevet 15. juli 2015 Heftig og intenst var det ja, jeg husker jeg ropte etter epidural og tenkte "har jeg virkelig blitt SÅ pinglete på disse to åra??", siden første fødsel føltes så mye greiere. Men epidural rakk jeg jo selvsagt ikke, da jeg kom inn på fødestua med 4 cm åpning- og en liten time senere var hun ute. Da var det stort sett bare å slenge seg ned på senga og la kroppen ta full kontroll over styringa, mens JM stresset med å føre inn i journalen og finne frem nødvendig utstyr. Veldig fin form etterpå da, det er jo fordelen når det går så kjapt og greit unna! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322529 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #862 Del Skrevet 15. juli 2015 Heftig og intenst var det ja, jeg husker jeg ropte etter epidural og tenkte "har jeg virkelig blitt SÅ pinglete på disse to åra??", siden første fødsel føltes så mye greiere. Men epidural rakk jeg jo selvsagt ikke, da jeg kom inn på fødestua med 4 cm åpning- og en liten time senere var hun ute. Da var det stort sett bare å slenge seg ned på senga og la kroppen ta full kontroll over styringa, mens JM stresset med å føre inn i journalen og finne frem nødvendig utstyr. Veldig fin form etterpå da, det er jo fordelen når det går så kjapt og greit unna! Ha ha, omtrent sånn var det her og :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322721 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 15. juli 2015 #863 Del Skrevet 15. juli 2015 Ringte dere føden da slimproppen gikk? Jeg mins å huske jeg gjorde det,men da var det med blod og mulig jeg hadde maserier samtidig. Husker ikke. Men jeg går også bare å venter og venter.. Har sagt til meg selv og mange andre at hun kommer nå i midten av juli 😋 Eneste jeg kjenner nå er litt hyppigere kynnere og i dag har det vært litt ilinger fra nakken og ned i ryggen. Samt utrolig trøtt og sliten i dag. Guttungen blir 2,5 år i morgen og hadde vært gøy å fått hu da 😆 men tviler... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 15. juli 2015 #864 Del Skrevet 15. juli 2015 Ringte dere føden da slimproppen gikk? Jeg mins å huske jeg gjorde det,men da var det med blod og mulig jeg hadde maserier samtidig. Husker ikke. Men jeg går også bare å venter og venter.. Har sagt til meg selv og mange andre at hun kommer nå i midten av juli 😋 Eneste jeg kjenner nå er litt hyppigere kynnere og i dag har det vært litt ilinger fra nakken og ned i ryggen. Samt utrolig trøtt og sliten i dag. Guttungen blir 2,5 år i morgen og hadde vært gøy å fått hu da 😆 men tviler... Nei, skal kun ringe når vannet går Veeeeeenteeeeer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147322942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 15. juli 2015 #865 Del Skrevet 15. juli 2015 Suuuukkkkkkk! Kommer du snart????? Så uafattelig utålmodig nå....kan bli noen laaaange uker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147323404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 15. juli 2015 #866 Del Skrevet 15. juli 2015 Suuuukkkkkkk! Kommer du snart????? Så uafattelig utålmodig nå....kan bli noen laaaange uker Hmmm.. Og slimproppen din har ryki? Håper det skjer noe snart da... Venter,venter og venter selv. Har ikke mange tegn til fødsel akkurat.. Zzzz... Hvilket sykehus skal du på? 😁 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147323602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 15. juli 2015 #867 Del Skrevet 15. juli 2015 Suuuukkkkkkk! Kommer du snart????? Så uafattelig utålmodig nå....kan bli noen laaaange uker Hmmm.. Og slimproppen din har ryki? Håper det skjer noe snart da... Venter,venter og venter selv. Har ikke mange tegn til fødsel akkurat.. Zzzz... Hvilket sykehus skal du på? 😁 Ja, den røk natt til tirsdag :/ Mini sparker, strekker og koser seg, men ikke antydning til rier Ikke noe på deg heller? Jeg skal på Riksen Du? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147323608 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 16. juli 2015 #868 Del Skrevet 16. juli 2015 Suuuukkkkkkk! Kommer du snart????? Så uafattelig utålmodig nå....kan bli noen laaaange uker Hmmm.. Og slimproppen din har ryki? Håper det skjer noe snart da... Venter,venter og venter selv. Har ikke mange tegn til fødsel akkurat.. Zzzz... Hvilket sykehus skal du på? 😁Ja, den røk natt til tirsdag :/ Mini sparker, strekker og koser seg, men ikke antydning til rier Ikke noe på deg heller? Jeg skal på Riksen Du? Ja,hun strekker seg og åler inni her også.. Neida,ikke noe rier😩 får bare være mer tålmodig. hadde litt blod i urin i går på kontroll,noe som visstnok var et tegn,men det kan nok gå laaang tid. Æsj... Dagene er så lange! Enda jeg har en aktiv 2,5 åring hjemme om dagen. Jeg skal til Drammen ☺️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147323804 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. juli 2015 #869 Del Skrevet 16. juli 2015 Suuuukkkkkkk! Kommer du snart????? Så uafattelig utålmodig nå....kan bli noen laaaange uker Hmmm.. Og slimproppen din har ryki? Håper det skjer noe snart da... Venter,venter og venter selv. Har ikke mange tegn til fødsel akkurat.. Zzzz... Hvilket sykehus skal du på? 😁Ja, den røk natt til tirsdag :/ Mini sparker, strekker og koser seg, men ikke antydning til rier Ikke noe på deg heller? Jeg skal på Riksen Du? Riksen her også, kanskje vi sees på barsel😉 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147323878 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 16. juli 2015 #870 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Usj, kjipt at det ikke skjer noe hos deg heller Marsch. Her tok faktisk MANNEN intiativ til sex i går(!) (Han er en av dem som har slitt litt med tanken på sex etter at han kjente liv utenpå magen). Han er så innmari klar for å møte mini nå Så da ble det litt action i går kveld, 2 dager etter slimproppen røk, med overdose av kanel, lakriste og enda mer nattlysolje! Har også hatt litt mer kynnere i går, men fremdeles ikke noe tegn på rier...men kanskje gårsdagen vil slå til i kveld siden det som oftest er på kvelder det skjer??? Mannen er iallefall villig til å "ofre" seg fremover, hahahaha Endret 16. juli 2015 av MotherOfDragons Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147323880 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 16. juli 2015 #871 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Suuuukkkkkkk! Kommer du snart????? Så uafattelig utålmodig nå....kan bli noen laaaange uker Hmmm.. Og slimproppen din har ryki? Håper det skjer noe snart da... Venter,venter og venter selv. Har ikke mange tegn til fødsel akkurat.. Zzzz... Hvilket sykehus skal du på? Ja, den røk natt til tirsdag :/ Mini sparker, strekker og koser seg, men ikke antydning til rier Ikke noe på deg heller? Jeg skal på Riksen Du? Riksen her også, kanskje vi sees på barselHar hørt mye fint om Riksen Nesten alle kollegaer og venner har født der Hvordan går det med deg? Skjer det noe? Hvor mange uker er du nå? I dag er jeg 38+4. Endret 16. juli 2015 av MotherOfDragons Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147323883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 16. juli 2015 #872 Del Skrevet 16. juli 2015 Suuuukkkkkkk! Kommer du snart????? Så uafattelig utålmodig nå....kan bli noen laaaange uker Hmmm.. Og slimproppen din har ryki? Håper det skjer noe snart da... Venter,venter og venter selv. Har ikke mange tegn til fødsel akkurat.. Zzzz... Hvilket sykehus skal du på? Ja, den røk natt til tirsdag :/ Mini sparker, strekker og koser seg, men ikke antydning til rier Ikke noe på deg heller? Jeg skal på Riksen Du? Riksen her også, kanskje vi sees på barselHar hørt mye fint om Riksen Nesten alle kollegaer og venner har født der Hvordan går det med deg? Skjer det noe? Hvor mange uker er du nå? I dag er jeg 38+4. Ja, Riksen er bra! Fødte der de forrige gangene, så tenkte det var best å gå for det kjente denne gangen også☺️ Også vet jeg at Ullevål ofte er veldig fulle sånn på sommerstid, mens på Riksen tror jeg de må ha litt ekstra kapasitet fordi de tar inn så mange kompliserte tilfeller. Tror og håper jeg da, vil helst ikke risikere å bli sendt avgårde til Bærum eller Fredrikstad sånn plutselig... Idag er det akkurat to uker til termin, så da er jeg vel 38+3...? Fødte førstejenta på denne tiden, mens nr 2 lot vente på seg, så må nok vente enda noen uker/ dager frykter jeg. Skjer fint lite her, bare noen harde kynnere på kveldstid, det er stort sett det. Formen er grei, men merker at det meste er tungt og slitsomt- bare det å bøye seg ned for å plukke opp noe fra gulvet er jo tortur!!! Føles ut som en stor vannmelon er på vei ut der nede, så hun ligger nok langt ned og burde være rimelig klar for avgang snart synes jeg😜 Ultralyd imorgen blir spennende, selv om jeg ikke forventer å kunne se så mye av ansikt og sånt, så er det jo betryggende med en ekstra sjekk. Har hele dette sv.skapet syntes at tiden bare FLYR avsted, mens nå på slutten går det plutselig vanvittig treeeeegt.... Zzzzz... Vekk meg om et par uker liksom, vil ha baby NÅ😄😜😄 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147323936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
MotherOfDragons Skrevet 16. juli 2015 #873 Del Skrevet 16. juli 2015 Så bra at du også har fin erfaring med Riksen Ja, folk sier "Bare vent til slutten du, DA går det sakte" Jeg trodde dem ikke for tiden har jo flydd, men nå må jeg nok bite det i meg gitt Det verste med ventingen er at jeg ikke klarer å fokusere på noe. Tar meg selv i å bare tenke baby, kjenner jeg noe, var det litt vann som røk etc, haha. I tillegg har jeg herlige " heksefingre" fordi jeg har så lye vann i leddene, er så ubehgelig og til tider vondt. Enten kan jeg ikke bøye leddene eller så våkner jeg av at et par av fingrene er låst fast i krokstilling, Aua! Men har jo ikke noe annet valg enn å smøre meg med tålmodighet.............. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147323947 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #874 Del Skrevet 16. juli 2015 Har født begge gangene på Riksen, og er veldig fornøyd. Var hektisk der og, var 13 fødsler den dagen jeg fødte nå sist, og det er bare 3 eller fire fødestuer der. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147324341 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsch83 Skrevet 16. juli 2015 #875 Del Skrevet 16. juli 2015 Usj, kjipt at det ikke skjer noe hos deg heller Marsch. Her tok faktisk MANNEN intiativ til sex i går(!) (Han er en av dem som har slitt litt med tanken på sex etter at han kjente liv utenpå magen). Han er så innmari klar for å møte mini nå Så da ble det litt action i går kveld, 2 dager etter slimproppen røk, med overdose av kanel, lakriste og enda mer nattlysolje! Har også hatt litt mer kynnere i går, men fremdeles ikke noe tegn på rier...men kanskje gårsdagen vil slå til i kveld siden det som oftest er på kvelder det skjer??? Mannen er iallefall villig til å "ofre" seg fremover, hahahaha Vi prøvde oss her om dagen vi også,men måtte gi opp da det rett og slett var ubehagelig... 😑 vi får prøve å tenke på noe annet,kanskje det er da det skal skje 🙏🏻 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144210518-julibabyer-2015/page/35/#findComment-147324681 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå