Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Så kjedelig Krumelur at du må settes i gang. Men det blir sikkert utrolig kjekt å slippe flere bekymringer. Lykke til på mandag :) 

Her går dagene med til vonde kynnere og 2-3 timers episoder med maserier hver dag. Har helt gitt opp at det skal bli noe mer. Håper det ikke skjer noe før over helgen nå. 

Håper Oslojente er i sin lille lykkeboble nå :) 

Fortsetter under...

Nå har gutten vår kommet til verden❤️. Vi dro til føden 18.00 i går kveld, etter en laaaang dag hvor jeg hadde masse uregelmessige rier. Da vi kom inn sa jordmor: " nå er det nok, nå skal vi sette epidural og ta vannet". Gjett om jeg ble lettet. Etter det gikk alt veldig raskt og fint, og jeg var så lettet. Har vondt etter sting, men koser meg med lillemann. 3,5 kg stor og 52 cm lang💕.

Så kjedelig Krumelur at du må settes i gang. Men det blir sikkert utrolig kjekt å slippe flere bekymringer. Lykke til på mandag :)

Her går dagene med til vonde kynnere og 2-3 timers episoder med maserier hver dag. Har helt gitt opp at det skal bli noe mer. Håper det ikke skjer noe før over helgen nå.

Ja, det er jeg❤️

Jeg er ærlig talt ganske lettet! Blir godt å bli ferdig med det, er lei av å gå og bekymre meg nå. Håper du slipper å gå sånn så lenge, når er terminen din igjen?

Nå har gutten vår kommet til verden❤. Vi dro til føden 18.00 i går kveld, etter en laaaang dag hvor jeg hadde masse uregelmessige rier. Da vi kom inn sa jordmor: " nå er det nok, nå skal vi sette epidural og ta vannet". Gjett om jeg ble lettet. Etter det gikk alt veldig raskt og fint, og jeg var så lettet. Har vondt etter sting, men koser meg med lillemann. 3,5 kg stor og 52 cm lang.

Gratulerer så masse! Hatt noen strabasiøse dager du da... Kos deg med lille nurket, perfekt størrelse  :hjerte:

Nå har gutten vår kommet til verden❤. Vi dro til føden 18.00 i går kveld, etter en laaaang dag hvor jeg hadde masse uregelmessige rier. Da vi kom inn sa jordmor: " nå er det nok, nå skal vi sette epidural og ta vannet". Gjett om jeg ble lettet. Etter det gikk alt veldig raskt og fint, og jeg var så lettet. Har vondt etter sting, men koser meg med lillemann. 3,5 kg stor og 52 cm lang.

Gratulerer så masse! Hatt noen strabasiøse dager du da... Kos deg med lille nurket, perfekt størrelse :hjerte:

Lykke til på mandag😊

Annonse

Gratulerer så mye med den lille!😊 må være nydelig å vite at alt er bra, noen vonde sting til tross..

Håper du får noen rolige dager Krumelur, vel vitende om at mandag er den store dagen hvor du endelig får møte den lille gutten din❤️ Endelig kan du slippe bekymringen! Det er veldig usannsynlig at svangerskapsforgiftning vil eskalere fra ikke etablert- til kritisk på tre dager..- så senk skuldrene og lad opp energi😊

Har planlagt ks 9.7- GRUEgleder meg til akkurat operasjonsdelen, men GLEDER meg Max til å ha den lille tassen her ute, og kroppen på vei mot seg selv igjen😊

Nå har gutten vår kommet til verden❤️. Vi dro til føden 18.00 i går kveld, etter en laaaang dag hvor jeg hadde masse uregelmessige rier. Da vi kom inn sa jordmor: " nå er det nok, nå skal vi sette epidural og ta vannet". Gjett om jeg ble lettet. Etter det gikk alt veldig raskt og fint, og jeg var så lettet. Har vondt etter sting, men koser meg med lillemann. 3,5 kg stor og 52 cm lang💕.

Gratulerer sååå mye Oslojente💞🌸💗 Hvor lang tid tok det fra dere tok vannet til han var ute? Kos deg masse med lille pjokken, så håper jeg at amming og soving og sånt går som det skal, slik at dere får en rolig og fin barselstid sammen😊

Guri malla, da blir det igangsetting på mandag, med mindre det er fullt på Føden! Blodtrykket var bedre igjen i dag, men jeg tror det bare er all usikkerheten som gjorde at de tok en avgjørelse. La også ut om hvor sliten det gjorde meg. Blir en tur innom i mårra også for å sjekke at ikke blodtrykket er helt på tur. Legen sa at det er ingen etablert svangerskapsforgiftning, men tegn til at det er i anmarsj,og at det sammen med at babyen er liten kan tyde på at morkaka ikke helt gjør jobben sin lengre. Hun sa også at de var blitt litt mer liberale med igangsetting når det var sånne tegn, og så kort tid igjen til termin. Er jo 38 uker i mårra. Må innrømme at det er litt greit å kunne planlegge i forhold til barnevakt, har vært litt bekymra for det der.

Så enig med deg, Lavidabella, om at vi skal være glad vi bor her og får den oppfølginga vi får! Selv om det er slitsomt så hadde alternativet vært ganske mye verre ja! Håper du snart får en løsning du og, vi har vel termin omtrent samtidig hvis jeg ikke husker feil?

Også er jeg veldig spent på å høre fra Oslojente!

Åh så deilig at du blir satt i gang så slipper du mer bekymringer :)

Gratulerer :) ❤️❤️❤️

Gratulerer sååå mye Oslojente💞🌸💗 Hvor lang tid tok det fra dere tok vannet til han var ute? Kos deg masse med lille pjokken, så håper jeg at amming og soving og sånt går som det skal, slik at dere får en rolig og fin barselstid sammen😊

jeg tror de tok vannet cirka 20.00, for riene ble ikke sterke nok - og da fikk jeg drypp 22.00. Da ble det fart på riene og kl. 02.58 var han ute. Vi øver på amming og foreløpig sover han mye😉. Det er så deilig at han er ute, så gled dere😊.

Annonse

Gratulerer Oslojente! :) ÄNTLIGEN är han här!

Nu är det mindre en to uker til vår borde komma. Håper han ikke blir sen, känner mig veldig redo nå...

Takk, endelig ja! Dette har jeg gledet meg til. Håper du slipper å vente lenger enn til termin, krysser fingrene😊. Han sover bare nå, så jeg kan lese og slappe av enn så lenge.

Gratulerer så mye, Oslojente.

Her er det ti dager til termin, og jeg håper h*n vil bo inni magen frem til den dagen siden den trenger å vokse. Men da SKAL babyen ut ;) Merker jeg er lei nå..

Takk😊. 10 dager går fort! Det er så gøy at flere og flere nærmer seg termin. Tenk de lange månedene vi har bært babyen i magen vår, en hel høst - vinter og vår faktisk!

Guri malla, da blir det igangsetting på mandag, med mindre det er fullt på Føden! Blodtrykket var bedre igjen i dag, men jeg tror det bare er all usikkerheten som gjorde at de tok en avgjørelse. La også ut om hvor sliten det gjorde meg. Blir en tur innom i mårra også for å sjekke at ikke blodtrykket er helt på tur. Legen sa at det er ingen etablert svangerskapsforgiftning, men tegn til at det er i anmarsj,og at det sammen med at babyen er liten kan tyde på at morkaka ikke helt gjør jobben sin lengre. Hun sa også at de var blitt litt mer liberale med igangsetting når det var sånne tegn, og så kort tid igjen til termin. Er jo 38 uker i mårra. Må innrømme at det er litt greit å kunne planlegge i forhold til barnevakt, har vært litt bekymra for det der.

Så enig med deg, Lavidabella, om at vi skal være glad vi bor her og får den oppfølginga vi får! Selv om det er slitsomt så hadde alternativet vært ganske mye verre ja! Håper du snart får en løsning du og, vi har vel termin omtrent samtidig hvis jeg ikke husker feil?

Også er jeg veldig spent på å høre fra Oslojente!

Åh så deilig at du blir satt i gang så slipper du mer bekymringer :)

Gratulerer :) ❤️❤️❤️

Tusen takk😊

Gratulerer så mye med den lille!😊 må være nydelig å vite at alt er bra, noen vonde sting til tross..

Håper du får noen rolige dager Krumelur, vel vitende om at mandag er den store dagen hvor du endelig får møte den lille gutten din❤️ Endelig kan du slippe bekymringen! Det er veldig usannsynlig at svangerskapsforgiftning vil eskalere fra ikke etablert- til kritisk på tre dager..- så senk skuldrene og lad opp energi😊

Har planlagt ks 9.7- GRUEgleder meg til akkurat operasjonsdelen, men GLEDER meg Max til å ha den lille tassen her ute, og kroppen på vei mot seg selv igjen😊

Tusen takk😊. Deilig å vite at han er frisk og sterk, ja. Føler meg allerede bedre med tanke på stingene, så det gror seg til. Så det er 9.7 det skjer for deg, spennende!!!

Gratulerer Oslojente! :) ÄNTLIGEN är han här!

Nu är det mindre en to uker til vår borde komma. Håper han ikke blir sen, känner mig veldig redo nå...

Takk, endelig ja! Dette har jeg gledet meg til. Håper du slipper å vente lenger enn til termin, krysser fingrene. Han sover bare nå, så jeg kan lese og slappe av enn så lenge.

Så deilig det må være å ha han der med deg. Jeg er klar som et egg nå. Er så hoven av vann når jeg våkner nå at det knekker i leddene i fingre og tær. De blir så stive og vonde pga vannet. Og jeg er så innmari trøtt!!! Blæh!!!

Og selv om jeg elsker å kjenne at han beveger seg fordi jeg da vet at han har det bra så er han så sterk nå at det er fryktelig ubehagelig og så klarer jeg ikke å la være å tenke om han er i NOK bevegelse....også var det disse SF målene som også gjør meg bekymret.

Jeg vil ha han i armene mine!!!! Fra uke 37 så må mannen virkelig stå på :P

Tusen takk😊. Deilig å vite at han er frisk og sterk, ja. Føler meg allerede bedre med tanke på stingene, så det gror seg til. Så det er 9.7 det skjer for deg, spennende!!!
Det gror overraskende fort "der nede" ;-) Endret av Krumelur

Det gror overraskende fort "der nede" ;-)

Takk, det sier jordmor også, men jeg stoler mer på ei som har erfaring😊. Legen ville ikke si hvor mange sting det var snakk om, men hun holdt da på en stund😝.

Takk, det sier jordmor også, men jeg stoler mer på ei som har erfaring😊. Legen ville ikke si hvor mange sting det var snakk om, men hun holdt da på en stund😝.

Det står i papirene du får når du skrives ut.

Er så spent på mandagen at jeg greier ikke å tenke på annet...

Det står i papirene du får når du skrives ut.

Er så spent på mandagen at jeg greier ikke å tenke på annet...

Ok, håper det ikke er enormt mange sting da. Ja, er det på mandag du settes igang? det er nesten umulig å tenke på noe annet til babyen er ute, det skjønner jeg. Min sover nå ( var oppe til 04.00 i natt, luft i magen). Han er litt preget av sv. diabetesen min ved at han har litt lavt blodsukker. Men de sier at det kommer til å bli bra innen noen dager. Sitter og ser på han nå, huleboeren min:)😍.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...