Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #1 Skrevet 19. april 2015 Jeg tåler ikke "kosing" eller å bli tatt på og strøket på om morgenen og sent på kvelden, men særlig om morgenen. Dette har mannen min problemer med å ta innover seg og akseptere, og han blir typisk såret og skuffet når det skjer. I dag våknet vi i 8.30 tida. Han prøvde da å legge seg inntil meg. Jeg stod opp og gikk på do for å komme unna. Gikk inn på soverommet igjen, og han ba meg om å legge meg sammen med ham. Jeg gjorde det men la dyna mellom oss. Det gikk en liten stund da vi lå helt stille, men så begynte han å stryke på armene mine, og da stod jeg opp igjen. Senere stod jeg på kjøkkenet og lagde meg frokost. Da kom han innpå meg bakfra og begynte å stryke meg på ryggen og midjen, men da ble jeg sint og sa ifra. Han vet jo at jeg ikke liker det om morgenen. Han sa at han trodde det var når jeg er trøtt og akkurat har våknet, men det varer lenger enn det. Han reagerer som at han blir veldig såret av det. Jeg er jo glad i ham, men takler bare ikke akkurat dette. Det er bare ubehagelig, og ikke det aller minste koselig. Skjønner at det kan virke sårende for ham, men det er også ufattelig irriterende at han fortsetter med det etter at jeg har sagt ifra x antall ganger. Andre som har det på samme/lignende måte? Anonymous poster hash: abcbc...147 Anonymous poster hash: 86d3b...00a
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #2 Skrevet 19. april 2015 Den var kinkig.. Forstår godt at han blir lei seg.. :-/ Anonymous poster hash: 07b9f...d24
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #3 Skrevet 19. april 2015 Dere høres veldig selvfokuserte ut begge to. Anonymous poster hash: 03330...072
førskolelæreren Skrevet 19. april 2015 #4 Skrevet 19. april 2015 Skjønner godt han blir lei seg/frustrert. Dere bør snakke om dette og finne en løsning.
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #5 Skrevet 19. april 2015 Ja, jeg har hatt det slående likt som deg. Jeg forsto jo etterhvert at grunnen til at jeg ikke likte denne kosingen og kjærtegnene fra mannen var fordi jeg ikke elsket han lenger, at jeg kanskje ikke var så glad i han heller, at jeg aldri hadde lyst på han og at jeg hadde sluttet å synes at han luktet godt. Hvor godt kjenner du deg igjen i dete......? Anonymous poster hash: 23cbf...b9c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #6 Skrevet 19. april 2015 ....i dette.... Anonymous poster hash: 23cbf...b9c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #7 Skrevet 19. april 2015 Ja, jeg har hatt det slående likt som deg. Jeg forsto jo etterhvert at grunnen til at jeg ikke likte denne kosingen og kjærtegnene fra mannen var fordi jeg ikke elsket han lenger, at jeg kanskje ikke var så glad i han heller, at jeg aldri hadde lyst på han og at jeg hadde sluttet å synes at han luktet godt. Hvor godt kjenner du deg igjen i dete......?Anonymous poster hash: 23cbf...b9c Nei, jeg er fortsatt veldig glad i ham, og jeg vil ikke ha noen annen. Ikke ofte jeg "har lyst på" ham, men det er forsåvidt ikke noe nytt. Jeg tenker lite på sex og får sjelden lyst på sex av meg selv, men sånn har jeg alltid vært. H.i. Anonymous poster hash: 84684...a37
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #8 Skrevet 19. april 2015 Vanskelig..Jeg hadde nok blitt såret om det var jeg som ble avvist morgen og kveld. Anonymous poster hash: cf034...c3d
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #9 Skrevet 19. april 2015 Dere høres veldig selvfokuserte ut begge to. Anonymous poster hash: 03330...072 Denne skjønte jeg ikke. Det er ikke slik at jeg velger å synes at det er ubehagelig. Jeg kan ikke noe for det. Anonymous poster hash: 84684...a37
Gjest Antarctica Skrevet 19. april 2015 #10 Skrevet 19. april 2015 Du kan jo ikke begynne å gå med på noe som byr deg imot bare for at han ikke skal bli skuffa, da vil du få avsmak for all kosing etter hvert. Men det er viktig at dere tar en skikkelig prat om dette, ikke mens du er irritert og han er skuffa, men en prat uten for mye følelser involvert. Kan dere f eks avtale at så snart denne "morgenfølelsen" slipper taket, så er det din jobb å ta rundt ham og si "NÅ er jeg klar for en kos!" - og at du faktisk gjennomfører det?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #11 Skrevet 19. april 2015 Syntes det er trist at du bare skal bestemme deg for at du "aldri" skal kose med han.. Noen ganger må man gjøre en innsats..Finne leketøy, kline mer, massere osv. Gutta viser jo kjærlighet når de koser, ikke nødvendigvis bare at de er kåte. Jeg ville følt at kjærligheten min var null verdt om jeg var totalt uinteressant for kjæresten.. Det hadde drevet meg bort ihvertfall, om man ikke snakket om det eller kom frem til noe. Anonymous poster hash: 07b9f...d24
Gjest Antarctica Skrevet 19. april 2015 #12 Skrevet 19. april 2015 Syntes det er trist at du bare skal bestemme deg for at du "aldri" skal kose med han.. Noen ganger må man gjøre en innsats..Finne leketøy, kline mer, massere osv. Gutta viser jo kjærlighet når de koser, ikke nødvendigvis bare at de er kåte. Jeg ville følt at kjærligheten min var null verdt om jeg var totalt uinteressant for kjæresten.. Det hadde drevet meg bort ihvertfall, om man ikke snakket om det eller kom frem til noe. Anonymous poster hash: 07b9f...d24 Leste du hovedinnlegget?
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #13 Skrevet 19. april 2015 Syntes det er trist at du bare skal bestemme deg for at du "aldri" skal kose med han.. Noen ganger må man gjøre en innsats..Finne leketøy, kline mer, massere osv. Gutta viser jo kjærlighet når de koser, ikke nødvendigvis bare at de er kåte. Jeg ville følt at kjærligheten min var null verdt om jeg var totalt uinteressant for kjæresten.. Det hadde drevet meg bort ihvertfall, om man ikke snakket om det eller kom frem til noe. Anonymous poster hash: 07b9f...d24 Tror du misforstår. Dette handler ikke om sex, så tror neppe det hjelper med "leketøy" . Det handler rett og slett om slike uskyldige ting som å "ligge inntil", klemme og stryke. Om morgenen synes jeg bare at det kiler og er ubehagelig. Det stresser meg og gjør meg anspent. H.i. Anonymous poster hash: 84684...a37
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #14 Skrevet 19. april 2015 Syntes det er trist at du bare skal bestemme deg for at du "aldri" skal kose med han.. Noen ganger må man gjøre en innsats..Finne leketøy, kline mer, massere osv. Gutta viser jo kjærlighet når de koser, ikke nødvendigvis bare at de er kåte. Jeg ville følt at kjærligheten min var null verdt om jeg var totalt uinteressant for kjæresten.. Det hadde drevet meg bort ihvertfall, om man ikke snakket om det eller kom frem til noe. Anonymous poster hash: 07b9f...d24 Tror du misforstår. Dette handler ikke om sex, så tror neppe det hjelper med "leketøy" . Det handler rett og slett om slike uskyldige ting som å "ligge inntil", klemme og stryke. Om morgenen synes jeg bare at det kiler og er ubehagelig. Det stresser meg og gjør meg anspent. H.i. Anonymous poster hash: 84684...a37 Ja Pashla, leste hovedinnlegget. Leste også lenger ned at HI sjeldent tenkte på sex og var uinteressert. Jeg mener ikke å legge ord i munnen på HI, absolutt ikke.. Jeg skjønner hva du mener.. Jeg tror bare at mannen vil slite med å forstå, bl.a fordi han er en kosete person selv men også fordi det føles så personlig! Da blir det plutselig mye sårere å skulle forstå. Jeg hadde hvertfall følt at jeg ikke var bra nok, at kjæresten muligens hadde mistet følelser for meg etc. Her må det jo snakkes med gubben, ikke med oss. Bare han vet hvordan han takler det! Anonymous poster hash: 07b9f...d24
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #15 Skrevet 19. april 2015 Snakker jo med mannen om det også. Han sier han forstår, men neste gang er det som om han har glemt alt, og blir akkrat like skuffet. Anonymous poster hash: 84684...a37
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #16 Skrevet 19. april 2015 Det gjør nok like vondt hver gang :/ Du får holde deg unna så han får tid til å roe seg ned igjen.. Er jo ikke stort å gjøre med. Han må jo lære seg å respektere at du "clench'er up" av det også.. Er litt sånn selv men for meg gjelder det faktisk sexen.. Kroppen min har bare meldt seg ut av sex nå som jeg er gravid. Og han blir såklart lei seg når jeg ikke vil men det går over til slutt. Anonymous poster hash: 07b9f...d24
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #17 Skrevet 19. april 2015 Slik har jeg også hatt det i årevis, hatt mye stress pga jobb og andre belastninger, uten å innse det var jeg nok deprimert. Ikke alvorlig, men nok til at det gikk utover forholdet mitt, småkrangling, lite sexlyst, hadde det ikke bra og trodde jeg bare "var sånn". Har jobbet med forholdet og meg selv, innsett at jeg vil være fryktelig dum hvis jeg ødelegger forholdet mitt og mister en mann som er glad i meg. Fikk prioriteringene på plass og har det mye bedre nå, klarer å ta imot kos og omsorg og har sexlyst igjen. Sender deg en klem og håper du finner ut av det, mannen din fortjener ikke å ha det sånn, ikke du heller. Anonymous poster hash: 3adde...fb7
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #18 Skrevet 19. april 2015 Dere høres veldig selvfokuserte ut begge to. Anonymous poster hash: 03330...072 Denne skjønte jeg ikke. Det er ikke slik at jeg velger å synes at det er ubehagelig. Jeg kan ikke noe for det. Anonymous poster hash: 84684...a37 Nei det er alltid vanskelig å måtte se seg selv i speilet. Det vet jeg, har erfart det selv. Men min erfaring er at de som klarer det kommer lengst med parforholdet sitt. Anonymous poster hash: 03330...072
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #19 Skrevet 19. april 2015 Syntes det er trist at du bare skal bestemme deg for at du "aldri" skal kose med han.. Noen ganger må man gjøre en innsats..Finne leketøy, kline mer, massere osv. Gutta viser jo kjærlighet når de koser, ikke nødvendigvis bare at de er kåte. Jeg ville følt at kjærligheten min var null verdt om jeg var totalt uinteressant for kjæresten.. Det hadde drevet meg bort ihvertfall, om man ikke snakket om det eller kom frem til noe. Anonymous poster hash: 07b9f...d24 Tror du misforstår. Dette handler ikke om sex, så tror neppe det hjelper med "leketøy" . Det handler rett og slett om slike uskyldige ting som å "ligge inntil", klemme og stryke. Om morgenen synes jeg bare at det kiler og er ubehagelig. Det stresser meg og gjør meg anspent. H.i. Anonymous poster hash: 84684...a37 Da må du finne ut hvorfor det gjør deg anspent. Du må dykke inn i den følelsen. Har du forsøkt å slippe kontrollen og la han kose med deg? Puste med magen,prøv og finne roen og se hva som skjer? Problemet her ligger hos deg og ikke hos han. Også må dere kommunisere! Han føler seg sikkert VELDIG avvist! Ikke kom med hint som å legge dyna imellom. Si hva du føler! Det er det som skaper en nær relasjon og åpner opp for fysisk kontakt. Anonymous poster hash: 6595b...2bf
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #20 Skrevet 19. april 2015 Ja, jeg har hatt det slående likt som deg. Jeg forsto jo etterhvert at grunnen til at jeg ikke likte denne kosingen og kjærtegnene fra mannen var fordi jeg ikke elsket han lenger, at jeg kanskje ikke var så glad i han heller, at jeg aldri hadde lyst på han og at jeg hadde sluttet å synes at han luktet godt. Hvor godt kjenner du deg igjen i dete......? Anonymous poster hash: 23cbf...b9c Akkurat dette skulle jeg også svare nå :-) Anonymous poster hash: d7e94...cf6
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #21 Skrevet 19. april 2015 Syntes det er trist at du bare skal bestemme deg for at du "aldri" skal kose med han.. Noen ganger må man gjøre en innsats..Finne leketøy, kline mer, massere osv. Gutta viser jo kjærlighet når de koser, ikke nødvendigvis bare at de er kåte. Jeg ville følt at kjærligheten min var null verdt om jeg var totalt uinteressant for kjæresten.. Det hadde drevet meg bort ihvertfall, om man ikke snakket om det eller kom frem til noe. Anonymous poster hash: 07b9f...d24 Tror du misforstår. Dette handler ikke om sex, så tror neppe det hjelper med "leketøy" . Det handler rett og slett om slike uskyldige ting som å "ligge inntil", klemme og stryke. Om morgenen synes jeg bare at det kiler og er ubehagelig. Det stresser meg og gjør meg anspent. H.i.Anonymous poster hash: 84684...a37 Selvfølgelig handler det om sex. Menn gjør ALDRI slike ting uten å ha en baktanke. De tingene du forteller om her, er helt typiske måter å hinte om sex på. Anonymous poster hash: 9cecb...1bd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #22 Skrevet 19. april 2015 Jeg skulle ønske at samboeren min gjorde slik som din mann... Anonymous poster hash: 53f86...67b
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #23 Skrevet 19. april 2015 Har en samboer som ikke er kosete av seg, så skulle ønke at min er som din sånn sett. Men din ønsker sikkert mer sex. Her er det sånn at jeg ikke kan ha sex før vi skal sove, sex for meg er en energibombe så da blir jeg liggende våken i flere timer etterpå og natta er ødelagt så jeg ikke fungerer neste dag. I begynnelsen sleit samboer med det, at jeg avviste han. Men jeg forklarte jo, var nøye med det, og jeg sørget for å ta initiativ til sex på morgenen eller formiddagen. Men jeg har sexlyst da, ikke enorm men den er der. Har du forklart til din sånn at han skjønner? Tar du initiativ til sex eller kos? Jeg skjønner godt at han blir lei seg om du bare avviser og sier "nei huff jeg takler ikke kos nå", og aldri forklarer og aldri tar initiativ til kos ellers. Anonymous poster hash: acf62...02c
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #24 Skrevet 19. april 2015 Jeg skulle ønske at samboeren min gjorde slik som din mann...Anonymous poster hash: 53f86...67b Du skulle ønske at mannen din drev og klassa på deg selv om du ikke likte det, og at han fortsatte selv om du ba han om å slutte? Anonymous poster hash: 9cecb...1bd
Anonym bruker Skrevet 19. april 2015 #25 Skrevet 19. april 2015 Jeg skulle ønske at samboeren min gjorde slik som din mann...Anonymous poster hash: 53f86...67b Du skulle ønske at mannen din drev og klassa på deg selv om du ikke likte det, og at han fortsatte selv om du ba han om å slutte? Anonymous poster hash: 9cecb...1bd Synes ikke det HI beskriver høres ut som det jeg ville kalle "klassing". Stryking på armene og ryggen burde vel være ganske uskyldig? Anonymous poster hash: ae32c...4a9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå