Gå til innhold

hadde dere godtatt dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer var i et familiemedlem sin bursdag i går. Jeg måtte være hjemme med vår datter ettersom vi ikke fikk barnevakt. Jeg valgte å sove i huset til mine foreldre fordi jeg vet hvordan han kan være når han drikker For mye. Han har ikke kontroll, bråker, roter i kjøleskapet.osv osv. Han kan også finne på å komme inn på soverommet til oss og det hater jeg. Han har tideligere truet med brudd i fylla. Har nok en angst for at dette skal skje igjen i tillegg. Vi sto opp kl 07 i dag. Gikk hjemover 08, tenkte da at han hadde lagt seg og at vi snek oss ned. Synet som møter meg er vidåpen ytterdør, kjøkkenbordet fullt av matrester som er ødelagt etter å ha ligget fremme hele natten, en lommelykt ligger knust på gulvet, trappegrinna er ødelagt sikket etter å ha blitt dratt i... Ooog jeg finner han snorkende med alle klærene på på badegulvet. Vi snakker om en voksen mann på 30 år. Jeg lar det aldri gå så langt, så forstår ikke at det er mulig. Hadde hab gjort dette om vi var hjemme også? Han hadde jo vekket barnet vårt! Han kommer nok til å si dette skjedde fordi han visste han var alene, jeg er ikke så sikker...... Han var skikkelig ekkel og full enda da jeg vekket han. Så jeg tok med barnet vårt ut igjen.... Altså.. Er dette normal oppførsel. Skal sis dette ikke er noe som skjer hver helg. Men det har skjedd før. Det er i mine øyne uansvarlig og rart å måtte drikke så mye at man har såpass lite kontroll og er full enda kl 08 😕 synspunkter?

 

Anonymous poster hash: ea6e5...e8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i all verden finner dere disse snørrungene?

Lever han tilbake til moren!!

 

Anonymous poster hash: 84199...e4a

Skrevet

Min samboer var i et familiemedlem sin bursdag i går. Jeg måtte være hjemme med vår datter ettersom vi ikke fikk barnevakt. Jeg valgte å sove i huset til mine foreldre fordi jeg vet hvordan han kan være når han drikker For mye. Han har ikke kontroll, bråker, roter i kjøleskapet.osv osv. Han kan også finne på å komme inn på soverommet til oss og det hater jeg. Han har tideligere truet med brudd i fylla. Har nok en angst for at dette skal skje igjen i tillegg. Vi sto opp kl 07 i dag. Gikk hjemover 08, tenkte da at han hadde lagt seg og at vi snek oss ned. Synet som møter meg er vidåpen ytterdør, kjøkkenbordet fullt av matrester som er ødelagt etter å ha ligget fremme hele natten, en lommelykt ligger knust på gulvet, trappegrinna er ødelagt sikket etter å ha blitt dratt i... Ooog jeg finner han snorkende med alle klærene på på badegulvet. Vi snakker om en voksen mann på 30 år. Jeg lar det aldri gå så langt, så forstår ikke at det er mulig. Hadde hab gjort dette om vi var hjemme også? Han hadde jo vekket barnet vårt! Han kommer nok til å si dette skjedde fordi han visste han var alene, jeg er ikke så sikker...... Han var skikkelig ekkel og full enda da jeg vekket han. Så jeg tok med barnet vårt ut igjen.... Altså.. Er dette normal oppførsel. Skal sis dette ikke er noe som skjer hver helg. Men det har skjedd før. Det er i mine øyne uansvarlig og rart å måtte drikke så mye at man har såpass lite kontroll og er full enda kl 08 😕 synspunkter?

 

Anonymous poster hash: ea6e5...e8f

Uff så ekkelt. Mannen din burde rett og slett ikke drikke eller la være å komme hjem når han drikker. Kan ikke være sånn at familien sitter med angst for hva som skjer når han kommer hjem hver gang han drikker.

 

Anonymous poster hash: 2c360...ff3

Skrevet

Nei sånn vil hverken mannen eller jeg ha det i vårt hus. Ingen av oss hadde godtatt dette mer enn én gang.

 

Anonymous poster hash: 2884a...a6d

Skrevet

Joda, men samtidig må han vel få lov til å drikke så mye han vil så lenge det ikke er hver helg liksom....

 

Men jeg hadde sagt hva jeg mente om ødelagte ting, og forventet at han ryddet etter seg og erstattet det som var ødelagt. 

 

Hadde jeg vært deg ville jeg trillet tilbake til moren din og ringt han og sagt at han fikk rydde osv før dere kom hjem, og også sagt at det er helt ok at han drikker, men at han får oppføre seg for det. Hadde ikke kjeftet.



Anonymous poster hash: 38958...ddb
Skrevet (endret)

:sur::sjokkert:  Håpløst. ER det dette dagen hvor alle lufter sin frustrasjon over hvor dårlig valg de har tatt når det kommer til produsenter av avkommet deres? Hvor i heite hel... finner dere slike snørrunger som ikke tåler å drikke? Og den slags oppførsel??

Endret av Gjest
Skrevet

Hvis han i en alder av 30 ennå ikke har lært seg å drikke med måte, er det på tide med alkoholforbud.

Skrevet

Nei dette syns jeg ikke er ok oppførsel. Bør iallfall ikke skje mer enn høyst en gang, hvis det skal kunne unnskyldes som en "glipp". Tror jeg etter hvert helt hadde mistet både følelser og respekt for min mann hvis han oppførte seg slik.....og så hadde det vært over og ut med det forholdet.

Skrevet

Joda, men samtidig må han vel få lov til å drikke så mye han vil så lenge det ikke er hver helg liksom.... 

Hvorfor det, når han ikke greier å oppføre seg som et menneske, og det går utover andre?

 

Anonymous poster hash: 94d9c...45c

Skrevet

Har ingen av dere noengang blirt stup fulle uten å egentlig mene det? Jeg drikker kanskje 2-3 ganger i året. Jwg tåler masse når jeg først drikker, og gir meg alltid før jeg blir skikkelig full.har alltid kontroll.

 

Men på julebordet som var i desember, gikk det galt. Jeg drakk vin, ikke mer enn jeg absolutt trodde jeg skulle tåle. Jeg tok det faktisk roligere enn jeg pleier, fordi jeg skulle hjem til mann og barn. Men jeg hadde jobbet masse den siste tiden, sovet lite, spist dårlig og var generelt sliten. Så før kl har 24, var jeg drita full og kastet opp! Og det ved å drikke MYE mindre enn hva jeg vanligvis pleoer uten p bli halvparten så full!

 

Så det kan jo faktisk hende at mannen dik rett og slett gikk på en smell! Hadde heller aldri kommet hjem kl 8 på morgenen når jeg viste mannen hadde vært ute til sent på natten.

 

Anonymous poster hash: 077e1...7db

Skrevet

Nei, dette er ikke akseptabel oppførsel for en småbarnsfar. eller småbarnsmor, for den saks skyld. Mulig at han ikke tåler alkohol, og da bør han ikke drikke. Alternativt bør han lære seg måtehold.

#10: det er forskjell på å bli dårlig og spy etter fest, og å rasere hele huset.

Skrevet

Min samboer var i et familiemedlem sin bursdag i går. Jeg måtte være hjemme med vår datter ettersom vi ikke fikk barnevakt. Jeg valgte å sove i huset til mine foreldre fordi jeg vet hvordan han kan være når han drikker For mye. Han har ikke kontroll, bråker, roter i kjøleskapet.osv osv. Han kan også finne på å komme inn på soverommet til oss og det hater jeg. Han har tideligere truet med brudd i fylla. Har nok en angst for at dette skal skje igjen i tillegg. Vi sto opp kl 07 i dag. Gikk hjemover 08, tenkte da at han hadde lagt seg og at vi snek oss ned. Synet som møter meg er vidåpen ytterdør, kjøkkenbordet fullt av matrester som er ødelagt etter å ha ligget fremme hele natten, en lommelykt ligger knust på gulvet, trappegrinna er ødelagt sikket etter å ha blitt dratt i... Ooog jeg finner han snorkende med alle klærene på på badegulvet. Vi snakker om en voksen mann på 30 år. Jeg lar det aldri gå så langt, så forstår ikke at det er mulig. Hadde hab gjort dette om vi var hjemme også? Han hadde jo vekket barnet vårt! Han kommer nok til å si dette skjedde fordi han visste han var alene, jeg er ikke så sikker...... Han var skikkelig ekkel og full enda da jeg vekket han. Så jeg tok med barnet vårt ut igjen.... Altså.. Er dette normal oppførsel. Skal sis dette ikke er noe som skjer hver helg. Men det har skjedd før. Det er i mine øyne uansvarlig og rart å måtte drikke så mye at man har såpass lite kontroll og er full enda kl 08 synspunkter?

 

Anonymous poster hash: ea6e5...e8f

 

Absolutt ikke ok! Herregud! Han må forstå at han har et problem? Han får rydde opp og reparere det kaoset der for egen lommebok og om han ikke unnskylder seg så er det noe alvorlig galt!

 

Anonymous poster hash: 64422...1ee

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg dkal si når jeg kommer hjem nå. Synes det hele er så barnslig og uforsvarlig. På den andre siden visste han vi ikke var hjemme. Men hvorfor bli så full? Hvorfor sovne på badet? Det hrle skremmer meg litt 😕 hadde dere kjeftet eller bare gitt beskjed at dette var ubehagelig og ikke ok oppførsel av en barnefar..?

 

Anonymous poster hash: ea6e5...e8f

Skrevet

Her er det en gutt uten oppdragelse. Lever han tilbake der du fikk han i fra. Hadde altfor godtatt det der.

Skrevet

hadde min mann gjort det hadde han fått en bag til klærne sine & beskjed om at dette gidder jeg ikke å styre med når vi har barn & er voksne begge to. vil han leve et ungkars liv kan han gjøre det uten oss.



Anonymous poster hash: 4ef31...eac
Skrevet

Nei, men mannen min har aldri gjort noe sånt eller.

 

Hva sier han da? Synes han dette er greit Eller er han skamfull?

 

Anonymous poster hash: 40991...db9

Skrevet

Hadde blitt sur og irritert, og forventet en unnskyldning. Med det sagt kan jeg glatt innrømme at jeg er like motbydelig og egoistisk hvis jeg får i meg alkohol, men har selvsagt tatt valget om å ikke drikke.. Synes ikke alder har noe med saken og gjøre. Noen er "unge" lenge og andre oppfører seg som kjerringer når de bikker 25.

 

Anonymous poster hash: 2d748...99b

Skrevet

Haha, nei det hadde jeg ALDRI godtatt. Kan man ikke drikke på et normalt vis, så får man la være. Akkurat som med alt annet. 

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Selvfølgelig er ikke dette greit! Hvor i himmelens navn finner dere slike ufordragelige guttunger?

 

Du bør varsle ham om at han rydder og ordner opp etter seg, og at du forventer at han nå har lært. Samtidig kan du si til ham at hvis noe sånt skjer én eneste gang til, så kan han anse seg selv som husløs og singel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...