Gå til innhold

Angrepillen - ømme bryster???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok angrepillen for 2 uker siden. En uke etter fikk jeg blødning som varte i 3 dager (tror jeg) også en bare litt spotting et par dager senere. Etter dette, altså de siste 3 dagene har jeg  hatt helt sykt ømme og spente bryster. Så ubehagelig at jeg nesten ikke kan ha på BH. Har aldri noe særlig ømme bryster rundt eggløsning eller menstruasjon, de eneste gangene jeg har hatt det har vært nå jeg har vært gravid.

Er det normalt å ha veldig ømme bryster etter en slik pille? Jeg vet jo at det er en hormonbombe og mannen min har fått kjenne det på humøret ;) Noen med erfaring her?

  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant du ut av det??

Hehe, jeg fant innlegget ditt her da jeg er helt i samme situasjon som du var og jeg forsøker å finne ut det samme! Mistenker jeg er gravid til tross for at det nesten må være helt umulig. Men symptomene er jo så like!:-o

Anonymkode: f7dc1...163

Skrevet

Oi er det flere i samme situasjon : 0 jeg bruker egentlig nuva ring.. var litt treig.. så hadde vi sex.. dagen etter tok jeg en angrepille.. nå en uke etter er jeg trøtt og har kjempeømme bryster.. mest ytters ved vorta.. hjelp.. håper jeg ikke er gravud igjen. Går det ann??

Anonymkode: 52080...ab2

Skrevet

Alt angrepillen gjør er å hindre eggløsning, så om man allerede har hatt eggløsning (noe man ikke vet) så vil ikke pillen hindre potensiell graviditet. 

Men pillen kan «klusse» med hormoner og syklus, så ømme bryst er ikke helt uhørt...

Bare en test 14dager etter vil kunne avklare 🤷🏻‍♀️ Lykke til.

Anonymkode: 1b78d...e02

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi er det flere i samme situasjon : 0 jeg bruker egentlig nuva ring.. var litt treig.. så hadde vi sex.. dagen etter tok jeg en angrepille.. nå en uke etter er jeg trøtt og har kjempeømme bryster.. mest ytters ved vorta.. hjelp.. håper jeg ikke er gravud igjen. Går det ann??

Anonymkode: 52080...ab2

Gynekolog i dr.online forum påstår imidlertid at det er umulig å kjenne på graviditetssymptomer under 2 uker etter befruktning. Så det må være annet hormonkluss vi kjenner på. Håper ihvertfall hun har rett.

Anonymkode: f7dc1...163

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Gynekolog i dr.online forum påstår imidlertid at det er umulig å kjenne på graviditetssymptomer under 2 uker etter befruktning. Så det må være annet hormonkluss vi kjenner på. Håper ihvertfall hun har rett.

Anonymkode: f7dc1...163

Det er bare vas.. jeg har fire og har vært gravid mange fler.. har merket det ganske fort hver gang.. ikke kvalme, men andre ting..

Anonymkode: 52080...ab2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...