Gå til innhold

"Venninnene" mine har plutselig sluttet å ta kontakt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg vet ikke en gang hvorfor. Men at de legger ut ting på Facebook og ikke legger litt sjul på det, da jeg har spurt om vi skal gjøre ting sammen uten å svare meg- sier nok.

Jeg er utrolig såret, og føler ikke at de fortjener at jeg skal komme krypende og lure på hva som er galt. I mine øyne gjør ikke venner slik!

Men oppi alt, sitter jeg med mange spørsmål. Jeg lurer jo på hva som har skjedd. Vi har jo barn som har kjent hverandre i mange år, vert på ferier sammen, barna mine spør etter deres barn. Synest dette er utrolig vanskelig.

Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: 23dc1...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forstår at du ikke ønsker å komme "krypende" og lure på hva som er galt. Men faktum er at de har ekskludert deg av uvisse årsaker. Da står du overfor 2 valg. Du kan:

1. drite i dem

eller

2. spørre hva det er som gjør at de oppfører seg slik

Nummer 2 er ikke nødvendigvis å komme krypende. Man kan jo spørre på en saklig måte hva som forårsaker denne oppførselen fra samtlige av dem. Du skriver at dere har barn som leker sammen, at dere har vært på ferie osv, da er det jo rart at INGEN av dem snakker med deg? Kommer du på en årsak som kan begrunne deres oppførsel? Håper det ordner seg for deg! 

Anonymous poster hash: 5f601...8f8
Skrevet

Jeg har samme problemet med en venninne. Hun tar aldri kontakt og svarer aldri på meldinger ol. Vært sånn siden jul.

Dette skal jeg ta opp med henne, men kjenner jeg må samle litt mot og energi først. Jeg forstår jo ingenting. Høygravid og sårbar i tillegg - det gjør det noe vanskelig å forholde seg til på en saklig måte. Jeg blir fort for emosjonell... 

Anonymous poster hash: 77598...255
Skrevet

Jeg hadde helt klart spurt dem.

Anonymous poster hash: 42bbf...5ca
Skrevet

Jeg har samme problemet med en venninne. Hun tar aldri kontakt og svarer aldri på meldinger ol. Vært sånn siden jul.

Dette skal jeg ta opp med henne, men kjenner jeg må samle litt mot og energi først. Jeg forstår jo ingenting. Høygravid og sårbar i tillegg - det gjør det noe vanskelig å forholde seg til på en saklig måte. Jeg blir fort for emosjonell... 

kan være hun er deprimert?

Anonymous poster hash: 443f7...04e

Skrevet

kan være hun er deprimert?

Anonymous poster hash: 443f7...04e

Ja, det kan hun være. Det er det jeg mistenker først og fremst, men jeg vet jo ingenting. Så er ikke sånn at jeg har tenkt å sette foten ned, og FORTELL MEG HVA JEG HAR GJORT GALT-opplegg. Hun er av den selvoppofrende typen som spises opp av mann og barn (tro meg, hun spises opp selv om hun ikke mener det selv), så hun kan absolutt være deprimert, men det kan også være at hun er deprimert og ikke ønsker plage meg med det - hun vet jeg sliter med depresjoner (er manisk depressiv, men ikke på den måten at det påvirker andre i så stor grad, ikke andre enn nærmeste familie, om dem også i det hele tatt), så tenker hun at jeg kanskje har nok å tenke på eller et eller annet... Jeg har flere SA og MA bak meg, og tar svangerskapene relativt tungsindig, og det vet hun... Eller det kan være noe helt annet jeg ikke aner. Jeg håper i hvert fall vi finner ut av det :)

Skrevet

Jeg opplever faktisk det samme. Jeg ble også avinvitert på babyshower for i følge hun av avinviterte meg har jeg ikke så mye kontakt med hun det skal være babyshower for.

Jeg ble lei meg først men hele gjengen kan hoppe i havet for min del. En av de er søsteren min og.

Anonymous poster hash: b6095...28c

Skrevet

Jeg opplever faktisk det samme. Jeg ble også avinvitert på babyshower for i følge hun av avinviterte meg har jeg ikke så mye kontakt med hun det skal være babyshower for.

Jeg ble lei meg først men hele gjengen kan hoppe i havet for min del. En av de er søsteren min og.

Den var jo rett og slett ufin mot deg!

Anonymous poster hash: cb1d3...320

Skrevet

Den var jo rett og slett ufin mot deg!

Anonymous poster hash: cb1d3...320

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...