Gå til innhold

Så utrolig alene. .


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele min verden var min kjære og hans familie. Min egen familie frøys meg ut for flere år siden. Jeg ble skilt fra en voldelig mann, men skilsmisse ble sett ned på.

Min kjære vil ikke ha barn. Nå er alle følelser vekk. Vi har hatt våres opp og ned.. Men at følelsene er helt borte kom som et sjokk. Han pakket og gikk bare..

Her prøver dumme dumme meg å skrive til han for å ha noen form for kontakt. Han er avvisende og til tider stygg.

Men jeg føler meg så alene at litt kontakt er bedre enn null.

Vet at jeg må føde alene.

Og nei jeg har ingen venner.Flyttet til andre enden av landet for hans del. Har ikke lett for å bli kjent med folk heller.

Jeg jobber mye men får ikke det kollegiale forholdet da jeg er sjef.

Jeg har barn fra før så er ikke ute og har ikke "lete venner tid" på kvelden heller.

 

Hobby tips?

Må bare lære meg å takle alt selv..

 

Føler meg så utrolig alene..

 

 

 

Anonymous poster hash: bc3dd...a65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor bor du da? Jeg har alltid plass til flere venner :)

 

Anonymous poster hash: c85e4...eb4

Skrevet

Bor ikke i Norge lenger. Det samfunnet av norske her hvor jeg bor er så falsk føler jeg. Alt er baser på penger, utseende og hva du har.

Jeg har stått på utsiden å sett inn. Min kjære var midtpunktet i alt dette. Det passet han.

Nå har jeg ikke noe igjen.

Han flyttet til andre enden av landet igjen på 3 dager.

 

Men takk :)

 

Anonymous poster hash: bc3dd...a65

Skrevet

Bor ikke i Norge lenger. Det samfunnet av norske her hvor jeg bor er så falsk føler jeg. Alt er baser på penger, utseende og hva du har.

Jeg har stått på utsiden å sett inn. Min kjære var midtpunktet i alt dette. Det passet han.

Nå har jeg ikke noe igjen.

Han flyttet til andre enden av landet igjen på 3 dager.

 

Men takk :)

 

Anonymous poster hash: bc3dd...a65

Kanskje du skulle vurdert å flytte tilbake til Norge igjen?

 

Anonymous poster hash: c85e4...eb4

Skrevet

Mine barn har ikke godt av det kalde klima. Og jeg trives godt her sånn egentlig. Trives med jobben. Men jobber mye. Nå må jeg løse barnpass. Min kjære gikk hjemme med barna mens jeg jobber. Men han dro jo bare.

 

Anonymous poster hash: bc3dd...a65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...