Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Jeg leker litt med tanken på å jobbe 60% med arbeid hver lørdag og søndag(dagtid) +en kveldsvakt i uken. Da kan mannen ha barna når jeg er på jobb. Jeg vil da ha god tid til henting og levering i barnehage, husarbeid og innkjøp. Når eldste begynner på skolen vil jeg ha tid til han når han kommer hjem med tanke på trivsel på skolen og oppfølging av skolearbeid. Jeg er for tiden sykemeldt på grunn av stress og press over tid som gjør at jeg er helt utkjørt og psykisk nedslitt. Frister veldig å dele ansvaret på denne måten. Ulempen er selvfølgelig at det er en del aktiviteter/besøk som det blir umulig å delta på. Anonymous poster hash: 40382...85a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Jeg vil også måtte jobbe med noe annet enn det jeg er utdannet som. Tenker på å jobbe som resepsjonist på hotell. Er utdannet lærer. HI Anonymous poster hash: 40382...85a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Når skal dere da få være skikkelig sammen som en familie? Anonymous poster hash: 6f2d5...c60
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Funker dårlig i lengden. Anonymous poster hash: 34ff7...def
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Høres jo veldig greit ut i ukedagene, men hver helg? Nei. Anonymous poster hash: 295f3...236
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 18. april 2015 #6 Skrevet 18. april 2015 hver helg? Er litt skeptisk til om det kan gå i lengden men...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #7 Skrevet 18. april 2015 Det er ikke lov å jobbe flere søndager etter hverandre. Anonymous poster hash: 52304...118
Novemberdama Skrevet 18. april 2015 #8 Skrevet 18. april 2015 Gjør heller som meg! Jeg jobber kun våkne nattevakter, 60 % stilling, jobber hver 3. helg, og siden man får tillegg for natt og helg er man oppe i lønn tilsvarende ca. 80 %. 7 vakter på 21 dager. Masse fri. Sov mens ungene er i barnehagen, null stress.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Viss du allerede er utslitt og psykisk nede, så ville jeg ihvertfall ikke jobbet våkne nattevakter. Jeg har jobbet 60% natt i noen år, og stortrivdes egentlig med det, men måtte gi meg, for å kontinuerlig snu slik opp og med på døgnet klusser fort med psyken altså! Jeg merker det ikke selv, men jeg ble et troll, var ikke til å være i hus med. Anonymous poster hash: a8681...6f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå