Gå til innhold

Jeg var så redd for å kjøre....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjørte opp for 5 år siden fordi jeg måtte!Hadde null interesse for det og når jeg hadde klart å tatt lappen vegret jeg meg for å kjøre selv.

Jeg var livredd, livredd for å skade noen, livredd for å kvele bilen og dumme meg ut.....(Jeg var så redd at jeg kasta opp før jeg skulle kjøre...)

Jeg kjørte bare når jeg VIRKELIG måtte!(Gikk heller i skikkelig uvær i en time med barnevogn for å komme til helsestasjon eks.)

Nå kjører jeg hver dag. Jeg fikk en jobb hvor jeg var nødt til å bruke bil frem og tilbake samt.levering av barn i bhg og skole.

Jeg ELSKER ikke å kjøre, men jeg er ikke redd lengre!

Jeg lukeparkerer ikke og kjenner jeg blir litt svett enda når det er trangt ved parkeringsplasser, men jeg kjører og finner alttids løsninger;-)Og jeg har fått hørt at jeg er en god og oppmerksom sjåfør:-D

Er det flere som har blitt kvitt redselen?

Anonymous poster hash: 4a07a...36a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sluttet å kjøre pga redselen..

Over et år siden jeg har sittet bak rattet.

Jeg går 20 min til toget. Så 40 min tog til jobb. 20 min om jeg ikke var redd for å drepe noen med bil. Og jeg tørr ikke kjøre i byen. Jobber i byen. Tørr ikke parkere om det ikke er helt åpent.

Skulle virkelig ønske at jeg kunne kjøre bedre!

Skrevet

Samme her. Var usikker lenge etter at jeg tok lappen. Er nok ikke den fødte sjåfør men redselen er borte. Tok flere år før jeg følte meg helt trygg. Nå har jeg hatt lappen i over 15 år. Så glad for at jeg ikke ga opp! Med fire barn har jeg stor nytte av den.

Har ikke vært borti noe alvorlig på disse årene. Enest at jeg tok sida på bilen en gang ;)

Anonymous poster hash: e8e15...fab

Skrevet

Skulle gjerne turt å kjøre litt. Bare til butikken for storhandel.

2 barn og et på vei...blir tøft!

Skrevet

Jeg kjørte opp for 10 år siden pga lang avstand til jobben og dårlig kollektiv forbindelser. Og den dag i dag liker jeg ikke å kjøre bil i det hele tatt. Redsel er fortsatt der, men jeg klarer heldigvis å holde den i sjakk og priser lykkelig hver dag for at jeg kommer meg helskinnet til og fra hjemmet. Det er ikke selve kjøringen som gjør meg nervøs, men tanke på møteulykke og andre gærninger av sjåfører der ute som tar farlige beslutninger og ikke minst ruset sjåfører.

I 10 år med lappen, har jeg pr dags dato verken fått bot eller skadet bilen, og håper det fortsettes *bank i bordet*. Mens mannen som har hatt lappen siden han var 18 år, har små skadet bilen vår i ny og ne. Ja, jeg vet at jeg ikke er flink, desto er jeg mer forsiktig....

Anonymous poster hash: 03473...2cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...