Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Ja jeg mistet nesten alt håret når jeg gikk svanger sist. Legen sa at det var vanlig med litt hårtap....men folk trodde jeg gikk på cellegift! Håret datt av i store dåtter. Noen som har opplevd noe lignende? Noen råd for å beholde håret? Jeg ser at jeg alt nå har startet å røyte. Er i 1.trimester. Anonymous poster hash: 71a85...8cc
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Jeg er redd for det samme, begynte å miste masse hår med en gang jeg ble gravid. Er 15 uker på vei nå og veldig spent på hvordan dette ender. Mister så mye hår at jeg må støvsuge 3 ganger i uka og senga ser ikke ut hver morgen. Var ikke forberedt på dette i det hele tatt. Anonymous poster hash: c6e4c...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå