Gå til innhold

Noen slanke mennesker som har tatt bukplastikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er slank og har flat mage. Alltid vært og alltid hatt. Kanskje ikke den helt typiske målgruppen for en bukplastikk, men jeg har hud på magen, rundt navlen som er totalt ødelagt. Huden rundt navlen er strukket og ødelagt under svangerskapene og nå er hele navlen og huden rundt en eneste stor skrukk. Dette plager meg noe voldsomt. Hver eneste dag plager dette meg, jeg irriterer meg over det daglig. Jeg ser bra ut, har en flott kropp, er slank, trent og fornøyd, UTENOM den forbaska bolledeigshuden rundt navlen. Jeg hater å gå i bikini på grunn av dette, og jeg har definitivt en bikinikropp ellers.

Dette er jo rent estetisk, og mange vil kanskje tenke at det ikke er verdt pengene en bukplastikk koster.

Jeg har tenkt det samme selv, men saken er at jeg har delte magemuskler med 2 cm sprik og en navlebrokk i tillegg.

Har letet litt etter før og etter-bilder på nett. Det er jo en avveining. Blir jo ett arr.

Men jeg har fryktelig lyst. Skal til lege for å diskutere dette snart. Er jeg gal?

Lang avhandling for et relativt kort spørsmål. Noen slanke som har tatt bukplastikk??

Anonymous poster hash: d652a...93f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det. Er relativt slank. 160 og 65 kilo. Mage musklene trakk seg ikke sammen etter sist fødsel.

Det var ikke vondt. Men jeg har høy smerte terskel. Det som var vondt var å rette seg opp over tid. Du trenger hjelp på toalettet og i dusjen ganske lenge etterpå.

Gravid igjen. Ikke planlagt. Redd for at jeg nå ødelegger resultatet.

Jeg fikk det dekket sist da jeg hadde store problemer med enkle ting, avføring. Måtte massere magen for å kunne gå på do!

Og utseende messig var jeg et vrak.

Skrevet

Jeg har gjort det. Er relativt slank. 160 og 65 kilo. Mage musklene trakk seg ikke sammen etter sist fødsel.

Det var ikke vondt. Men jeg har høy smerte terskel. Det som var vondt var å rette seg opp over tid. Du trenger hjelp på toalettet og i dusjen ganske lenge etterpå.

Gravid igjen. Ikke planlagt. Redd for at jeg nå ødelegger resultatet.

Jeg fikk det dekket sist da jeg hadde store problemer med enkle ting, avføring. Måtte massere magen for å kunne gå på do!

Og utseende messig var jeg et vrak.

Takk for svar.

Jeg har i grunn ingen forhåpning om å få det dekket, men skal nå snakke med legen om navlebrokken og de ganske så delte magemusklene. Jeg har vannvittig dårlig holdning, sliter med nakke og har svak kjernemusklatur pga dette. Kiropraktoren min stusset ikke på å anbefale meg å operere. Kanskje er det håp om å få dekket, jeg vet ikke. Ren estetisk er det ingen grunn til å få det dekket, men bare det føles som grunn nok til å dekke det selv...

Anonymous poster hash: d652a...93f

Skrevet

Det var ikke nok med utseende for å få det dekket på meg helleristninger. ..Selv om de fjernet 11 cm hud og kunne tatt 4 cm til.

Sto nesten 3,5 år på venteliste.

Skrevet

Du får ikke bukplastikk som tykk eller overvektig!!

Anonymous poster hash: 35987...727

Skrevet

Jeg har gjort det. Får det ikke dekket, og jo, det er vondt. Skikkelig vondt. Er fortsatt hoven, for det er ikke så lenge siden jeg gjorde det. Er utrolig glad jeg gjorde det, for jeg hatet magen min. Det er nesten 50k å betale for fin mage, men for meg er det verdt det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...