Gå til innhold

Å føle seg kvinnelig!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange kvinner er opptatt av å føle seg kvinnelige har jeg forstått. Hva mener dere? Jeg er kvinne, jeg liker menn, og jeg er ser ut som en kvinne, bruker vanlige moderne kvinneklær. Men har aldri tenkt på at jeg føler meg som en kvinne, eller at jeg føler meg mer kvinnelig med fin kjole og fin sminke.Jeg liker godt å pynte meg forresten. Men ikke for å føle meg kvinnlig;-)Dette er absolutt ikke noe problem for meg, jeg vil ikke vere mann eller noe, men er litt interessert i å høre hva dere som føler dere kvinnelige mener, og om der kanskje finst andre som meg der ute;-) Hilsen en som føler seg som et menneske:-)

Anonymous poster hash: 4e1e9...447

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følte meg ikke så mye kvinne før jeg tok silikon. Flat som en pannekake og følte meg som en gutt eller liten jente.

Fikk pupper og følte meg mer kvinnelig med en gang.

Anonymous poster hash: a7315...8ad

Skrevet

Følte meg ikke så mye kvinne før jeg tok silikon. Flat som en pannekake og følte meg som en gutt eller liten jente.

Fikk pupper og følte meg mer kvinnelig med en gang.

Anonymous poster hash: a7315...8ad

Ja, men hvorfor vil du føle deg mer kvinnelig? Jeg mener ikke at det er galt, jeg bare lurer på hvorfor man vil forandre seg selv for å føle seg mer kvinnelig? Vi er da mennesker uansett?

Anonymous poster hash: 4e1e9...447

Skrevet

Jeg skjønner spørsmålet. Svaret tror jeg ligger i hvilket bilde man har av hva det er å være kvinne. Å være feminin, former, være det "svake kjønn". Jeg tror dette er noe som man ilegger ulik viktighet. For deg er dette tydeligvis ikke viktig. For min guttevenn, som ønsket å bli kvinne var dette -veldig- viktig. Når silikoninnleggene og bhen kom på, var dette en helt annen person. Kroppsspråket ble et helt annet, stemmebruken annerledes, forandringen var stor. Så jeg forstår de som tar silikon for å føle seg mer som en kvinne.

Personlig har jeg behov for å føle meg kvinnelig innimellom. F.eks seksuelt, ved å være den som blir attrådd (objektet).

Anonymous poster hash: 6119f...a3b

Skrevet

Så bra at du føler deg så komfortabel i deg selv! :)

Dessverre er det ikke alle som gjør det. For mange tror jeg det handler om at de selv føler at de ikke "lever opp til" det kvinneidealet samfunnet har satt. Kanskje har de små bryster, smale hofter, eller kanskje føler de selv at de er tettbygde, kraftige - og har typiske maskuline trekk. For de det gjelder kan det nok være ganske vondt, de ser på seg selv i speilet og ser en annen enn de ser inne i seg selv, om det gir noen mening. Jeg forstår at mange tenker at plastisk kirurgi er løsningen, og for noen er den kanskje det. Det handler kanskje om maktfordelingen i et forhold? Om disse damene føler at de er mer maskuline enn mannen kan det fort by på problemer.

Selv opplever jeg at trening får meg til å føle meg sterk, selvsikker, feminin og deilig. Jeg har pupper, smal midje og en deilig, rund rumpe som får mannfolka til å snuble i skolissene. Det er fantastisk å ha en sånn feminin makt over mannfolka, som rent biologisk liksom skal være tøffere enn oss, de gjør nesten hva som helst fordi de tror de kan få kjenne på ;) Og jeg elsker å vite at mannfolka liker det de ser!

Anonymous poster hash: 88c23...542

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...