Gå til innhold

Flere som kjeder r.va av seg i kveld!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helg etter helg... Vi liker ingen av de samme filmene, seriene eller bøkene. Vi klarer aldri å finne på noe. Blir til at vi sitter med hver sin ipad, hver eneste kveld.

Han har en hobby og en jobb som opptar mye av dagtid i helgene. Jeg blir gal!!! Jeg kjeder meg!!!

Anonymous poster hash: c0343...fa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å kjede seg litt da. Jeg er gressenke i helga. Deilig å slippe å ta hensyn til andre enn seg selv og ungene.

Kjedelig på dib for tida ,men er bare nødt til å titte innom,

Har sett på Elvis -dokumentar og åpnet en bayer. Se der, nylig begynt dansk krim på tv2..

Ha en fortsatt god og kjedelig lørdagskveld :)

Anonymous poster hash: 51887...f36

Skrevet

Er det virkelig ingen av de samme filmene eller serier dere liker? Kan dere ikke sitte å kose dere med hverandre uten film, Ipad eller whatever, eller har dere ikke noe felles å prate om? :) 

Anonymous poster hash: 00038...d3e
Skrevet

Jeg er helt alene... Dere er min lørdags kveld... Hvor mer patetisk...

Så lei av å kjede meg..

Har gjort jobb for de første ukedagene også..

Klær er vasket henger over alt..

Vasket opp og ryddet..

Tvn er like kjedelig som alltid.

Ahhh.....trenger en hobby og en ny nabo. Gamla på 170 er ikke akkurat hygge emne.

Skrevet

Jupp. Gubben sovnet på sofaen før ti😜. Pleier å være meg som er trøtt og sovner.. Og i kveld skulle vi kose oss med vin og god mat for han reiser offshore i morgen igjen😜. "Koser" meg med vinen alene. Med bikkjen i fanget 😜.

Anonymous poster hash: f1dcf...312

Skrevet

Kjeder meg litt, men er mest sur.

Sur på mannen som klarte å få fartsbot på over 6000 kr igår, etter at jeg har gnålt på ham over lang tid at han må gjøre noe med farten sin når han kjører.

Vi har litt ekstra utgifter for tider, så de 6000 + er SURE penger. Derfor er jeg også sur, og har faktisk knapt giddet å veksle et ord mes ham siden i går.

Kjedet meg foran tven i kveld (barna er små og sovnet tidlig), mens han er sur i et annet rom.

Anonymous poster hash: c2c4c...4f0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...