Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Skal steke et andelår nå. Det har vært frosset, tint opp i dag. Åpnet pakken nå og jeg synes ikke det lukter noe godt. Har aldri laget det før. Noen som vet hva andelår lukter??? (er så glad for bim!) Anonymous poster hash: 0d8bb...9c6
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Hvorfor skal du steke andelår midt på natta? And lukter litt stramt, men ikke surt, hvis du skjønner. Anonymous poster hash: 4258d...be7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Hvorfor skal du steke andelår midt på natta? And lukter litt stramt, men ikke surt, hvis du skjønner. Anonymous poster hash: 4258d...be7 Fordi jeg har glemt å lage middag i dag. Bare meg selv. Sliter med noe som gjør at jeg ikke kjenner samme sultfølelse som jeg gjorde før, så selv om jeg prøver å passe på alle måltider så har jeg altså glemt det i kveld. Siden det var tint så må jeg jo steke det. Jeg luktet på det igjen, det er kanskje mer en stram lukt og ikke en sur lukt, tror jeg. Takk for svar Anonymous poster hash: 0d8bb...9c6
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Hvorfor skal du steke andelår midt på natta? And lukter litt stramt, men ikke surt, hvis du skjønner. Anonymous poster hash: 4258d...be7 Fordi jeg har glemt å lage middag i dag. Bare meg selv. Sliter med noe som gjør at jeg ikke kjenner samme sultfølelse som jeg gjorde før, så selv om jeg prøver å passe på alle måltider så har jeg altså glemt det i kveld. Siden det var tint så må jeg jo steke det. Jeg luktet på det igjen, det er kanskje mer en stram lukt og ikke en sur lukt, tror jeg. Takk for svar Anonymous poster hash: 0d8bb...9c6 OK, skjønner. Stek det. Tror du smaker fort hvis det er dårlig. Lykke til😊 Anonymous poster hash: 4258d...be7
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Hvorfor skal du steke andelår midt på natta? And lukter litt stramt, men ikke surt, hvis du skjønner. Anonymous poster hash: 4258d...be7 Fordi jeg har glemt å lage middag i dag. Bare meg selv. Sliter med noe som gjør at jeg ikke kjenner samme sultfølelse som jeg gjorde før, så selv om jeg prøver å passe på alle måltider så har jeg altså glemt det i kveld. Siden det var tint så må jeg jo steke det. Jeg luktet på det igjen, det er kanskje mer en stram lukt og ikke en sur lukt, tror jeg. Takk for svar Anonymous poster hash: 0d8bb...9c6 OK, skjønner. Stek det. Tror du smaker fort hvis det er dårlig. Lykke til Anonymous poster hash: 4258d...be7 Takk Stekte det litt i panna nå før jeg hadde det inn i ovnen. Luktet ikke vondt da jeg stekte det i hvert fall. Fikk laget en veldig god saus i panna etterpå, så tror dette blir bra Takk for hjelp Anonymous poster hash: 0d8bb...9c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå