Gå til innhold

Hvor kan jeg reise en langhelg alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til neste vår tenkte jeg å løsrive meg litt fra ungene som da vil være 2 og 4 år og ta meg 3 dager i utlandet. Jeg har vært hjemme med de hver eneste dag siden førstemann kom til så jeg vil ta meg en tur uten kjas og mas, bare for meg selv. Kunne du gjort det? Hvor? Spiser man middag på hotellet for eksempel?

Anonymous poster hash: 45f9a...2fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig... håper jeg snart får (tar) meg anledning til det selv. Her er ungene straks 3 og 5 år, og det er vel på høy tid å ta en helg for seg selv. :P

Anonymous poster hash: 00f4d...1f3
Skrevet

Jeg ville ikke gjort det..

Anonymous poster hash: 2aad6...f36

Skrevet

Hvis du ikke vil utenlands så anbefaler jwh spahotellet Farris Bad i Larvik. Nydelig sted,barnefritt.

Anonymous poster hash: 6dc7f...0a7

Skrevet

Hvorfor ikke?

Jeg ville ikke gjort det..

Anonymous poster hash: 2aad6...f36

Skrevet

Min mor pleide å dra ei uke til syden alene hvert år fra den minste av oss var rundt 5 år. (Hun jobber turnus, så byttet vakter for å få ei uke fri)

Hun hadde med seg en haug med bøker, og lå på stranda og leste hele dagene. Spiste middag, og tilbrakte kveldene på terrassen med vin og bok.

Jeg må si at jeg synes det høres fantastisk ut. 😊

Anonymous poster hash: cac6c...d67

Skrevet

Jeg tar gjerne en tur til København for meg selv. Shopping hele dagen og room service og avslappning på hotellet på kvelden.

Helt NYYYDELIG! 

Utrolig deilig å gjøre akkurat som man vil og å slippe å prate med noen en hel helg.  :Nikke:

Skrevet

Jeg har reist en del alene, og synes det fungerer i alle byer såfremt jeg bor veldig sentralt. Ikke så gøy å være alene i en by der det ikke er noe å gjøre rett utenfor. Jeg har pleid å spise middag ute, og trekker tilbake til hotellet på kvelden der jeg gjerne leser bøker eller aviser på hotellets bar med en drink. Veldig avslappende :)

Skrevet

Dere som har dratt alene, har dere fått mye oppmerksomhet fra andre menn?

Skrevet

Dere som har dratt alene, har dere fått mye oppmerksomhet fra andre menn?

Haha, det er ikke akkurat slik at jeg tar på meg det lekreste jeg har og går på nattklubb!

Kveldene tilbringer jeg på hotellet alene. Syntes det er superdigg.

Skrevet

Det er helt skjønt å reise alene, absolutt ikke noe problem. Jeg ville reist til Paris eller til Berlin, men det er bare fordi jeg trives kjempegodt der. Pass på at du ikke får dumme billetter som gjør at du bruker opp altfor mye av de tre dagene på reise, en langhelg er plutselig ikke lang lenger om du ankommer utpå ettermiddagen og må dra igjen på formiddagen to dager etter.

Skrevet

Paris, London, København, Praha, Roma, Tallin, Berlin og Dublin er alle storbyer jeg godt kan tenke meg å reise tilbake til. 

Hvis jeg skulle velge, ville jeg valgt Dublin først. En helt fantastisk by, et vennlig folkeslag, masse shoppemuligheter, og ei fantastisk historie. Det er ingen problem å komme i kontakt med andre, setter du deg ned på en pub (Temple bar anbefales) kommer folk lett bort å slår av en prat. De er uhøytidelige og en så utrolig vennlige at jeg omtrent ble rørt. 

Anonymous poster hash: b9964...366
Skrevet

Det blir en tur med spa og shopping tenkte jeg :) Hva med den franske rivieran? Cannes for eksempel?

Skrevet

Kunne aldri ha gjort det. Syns det ville vært fullstendig bortkastet. Jeg reiser enten med mannen eller med venninner.

Om jeg måtte dra alene ville jeg valgt et varmt sted der jeg kunne tilbrakt dagene på ei strand med ei bok.

Skrevet

Kunne aldri ha gjort det. Syns det ville vært fullstendig bortkastet. Jeg reiser enten med mannen eller med venninner.

Om jeg måtte dra alene ville jeg valgt et varmt sted der jeg kunne tilbrakt dagene på ei strand med ei bok.

Jeg trenger å komme meg bort fra mannen fordi han ikke løfter en finger her hjemme. Jeg har dessverre ingen så nære venninner :/

Skrevet

Jeg trenger å komme meg bort fra mannen fordi han ikke løfter en finger her hjemme. Jeg har dessverre ingen så nære venninner :/

Hva med å reise med en venninne, selv om hun ikke er så nær?

Jeg gjorde det! Vi hadde hvert vårt hotellrom og hadde snakket på forhånd om opplegget. Begge ønsket husmorferie med mye hvile. Vi spiste frokost, lunsj og middag sammen. Shoppet litt sammen og gikk litt alene.

Spiste middag i 18 tida og tok kveld på hvert sitt rom etterpå. Begge syns det var fantastisk!

Anonymous poster hash: 0836c...b15

Skrevet

Å herregud det hørtes deilig ut! Sove lenge på hotellet, sitte på en koslig cafe og bare glo.. Ha lange late dager. Alene! Sukk.. Tror jeg skal foreslå til samboeren at vi burde ta oss ei helg hver året 😊

Skrevet

Reis alene! Beste som finnes, da kan du gjøre alt DU vil. Spise der du vil, shoppe der du vil, bruke akkurat så lang tid du vil på alt du vil! Hehe, skikkelig ego-trip, bokstavelig talt, men gud så deilig det er!

Skrevet

Reis alene! Beste som finnes, da kan du gjøre alt DU vil. Spise der du vil, shoppe der du vil, bruke akkurat så lang tid du vil på alt du vil! Hehe, skikkelig ego-trip, bokstavelig talt, men gud så deilig det er!

Ja, jeg trenger å gjøre noe kun for meg selv. Slitsomt å ta hensyn til alle hele tiden. Hver gang vi er på shopping så får jeg aldri gjort det jeg ønsker for vi skal bare innom der og der først, så når vi er ferdige er alle lei av å være på shopping og vi drar hjem. Tror faktisk det blir helt alene første gangen :D

Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt til Barcelona! Der har du bra shopping, masse å se på, strand i byen og masse god mat og drikke! Du rekker alt på en helg:)

Eller hva med Sopot/Gdansk? Der er det ekstremt billig, du kan leve som en dronning, spa, shopping mm. Sopot har også en flott strand, men klima er mer nordisk, så kommer an på når du reiser:)

Anonymous poster hash: 917ac...649

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...