Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Da jeg kom hjem fra jobb i dag sa mannen at han skulle ta seg av middagen. Handle for hele uka hadde han allerede gjort. Da kunne jeg ta meg en løpetur og så et bad mens han gjorde klar middagen og ungene koste seg på trampolina. Etter badet kom jeg direkte til ferdig middag og nå ser ungene film og spiser lørdagsgodt, mannen holder på med et eller annet i andre etasje og jeg har. Slanget meg i sofaen forran peisen med et glass rødvin, sjokolade og ostepopp. Kan livet bli bedre? Anonymous poster hash: d5c93...b02
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Jeg var veldig sliten i går etter en tøff uke på jobb... Mannen min lot meg sove lenge i dag. Så sendte han meg avgårde på et arrangement jeg ønsket å dra på, deretter dro jeg og trente før jeg spiste lunsj på kafé. Kom hjem uthvilt og opplagt til mine tre små! Herlig mann her også! Anonymous poster hash: 99885...b2c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Da jeg kom hjem fra jobb i dag sa mannen at han skulle ta seg av middagen. Handle for hele uka hadde han allerede gjort. Da kunne jeg ta meg en løpetur og så et bad mens han gjorde klar middagen og ungene koste seg på trampolina. Etter badet kom jeg direkte til ferdig middag og nå ser ungene film og spiser lørdagsgodt, mannen holder på med et eller annet i andre etasje og jeg har. Slanget meg i sofaen forran peisen med et glass rødvin, sjokolade og ostepopp. Kan livet bli bedre? Anonymous poster hash: d5c93...b02 Høres deilig ut!! Håper du vet å dette pris på han også Anonymous poster hash: 19701...539
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Lørdagslykke er sofa, ullpledd og stillhet etter å ha feiret barnebursdag med 18 barn Anonymous poster hash: 343d3...bb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå