Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Har en jente på 1,5 år som må snues. Hun kaster opp bare vi kjører til barnehagen (5minutter). Har prøvd det meste, men kaster opp uansett. På langturer er det et mareritt rett og slett. Så trenger hjelp til å velge et bra bilsete, noen som har tips eller erfaringer? Prøvd de som nevnes i overskriften? Anonymous poster hash: b7516...e7c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Kjøp et PLUS-godkjent sete som er godkjent til 25kg. Anonymous poster hash: a9b03...829
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Kjøp et PLUS-godkjent sete som er godkjent til 25kg. Anonymous poster hash: a9b03...829 Beklager, leste ikke posten din godt nok. Så ikke at du ville snu henne nå. Det er slett ikke alltid det hjelper å snu, noen barn kaster opp i bil enten de sitter forover eller bakover. Jeg ville lånt et sete og testet ut først, hvis mulig. Hvis hun uansett kaster opp er det bedre å ha henne bakover. Anonymous poster hash: a9b03...829
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Framovervendt liker jeg best Pallas, men da har du ikke muligheten til å ha henne bakovervendt i det hele tatt. Derfor ville jeg gått for Pearl som du også kan ha bakovervendt, verdt å forsøke det etter en tid - kanskje hun blir mindre bilsyk etterhvert. Det er gruelig tidlig å snu henne nå. Anonymous poster hash: 540a8...ea8
Appelsinpiken Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Trygg trafikk anbefaler 5 punkts forover fremfor mavepute. Dette fordi nyere forskning viser at de med magepute forårsaker store indre skader. Det er igrunn valet mellom pest eller kolera, så du må nesten bare kjenne på hva du er mest komfortabel med selv. Vi har pallas og muligheten til 5punkts fremover når det er nødvendig, men hva jeg selv er mest komfortabel med, har jeg faktisk ikke landa på enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå