Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Han fant spontant ut at han skulle få byn med en kompis i går, kom hjem sørpe full litt over tre, fikk beskjed om å ikke sove i sengen med meg og minsten og ble da sur (!) og måtte gaule litt. Jeg og minsten gikk ut for å leke litt før ett og han sov enda. Vi var hjemme igjen fire og da sov han også. Jeg slapper av litt foran tven og han våknet rett etterpå. Da jeg tok med meg minsten for å stelle, benyttet mannen muligheten til å slenge seg i sofaen og skifte til fotball! Er jævlig irritert nå, er jeg sutrete da? Syns det er temmelig respektløst. Anonymous poster hash: 5518e...b06
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Han hadde forresten spydd utover flere steder, og det har jeg vasket... hi Anonymous poster hash: 5518e...b06
Oktavia Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Føler at jeg repeterer meg selv i et par tråder her... Har du en kjevle? ...Bruk den...
hysterika Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Ja, du er sutrete. Kan du ikke heller si på en ordentlig måte at dette ikke er ok?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Føler at jeg repeterer meg selv i et par tråder her... Har du en kjevle? ...Bruk den... Burde muligens ha funnet den frem ja... hi Anonymous poster hash: 5518e...b06
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #6 Skrevet 18. april 2015 Ja, du er sutrete. Kan du ikke heller si på en ordentlig måte at dette ikke er ok? Ja jeg spurte om han kunne bidra litt snart, og fikk da et surt blikk i retur. hi Anonymous poster hash: 5518e...b06
Gjest Zaria Skrevet 18. april 2015 #7 Skrevet 18. april 2015 Ring til en venninne å få henne med ut på byen ikveld, og så gjør du akkurat det samme imorgen🙊
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #8 Skrevet 18. april 2015 Ring til en venninne å få henne med ut på byen ikveld, og så gjør du akkurat det samme imorgen🙊 Vurderer det sterkt! Sa ifra at nå vet jeg hvor lenge jeg kan sove når jeg skal ut ihvertfall!! hi Anonymous poster hash: 5518e...b06
Gjest Antarctica Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Huff. Er det dette han forbinder med familieliv? Er det dette DU forbinder med familieliv: sanseløs fyll, oppkast og deretter koma?
Lykken_er_tre Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 Nei vet du hva! Det der er ikke greit, jeg hadde bedt gubben om å komme seg opp og ut. Drikke seg så full at han spyr rundt forbi i huset, æsj! Send han hjem til sin mor, for hun er tydeligvis ikke ferdig med oppdragelsen og han er tydeligvis ikke ferdig med å være en guttevalp. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #11 Skrevet 18. april 2015 Jeg hadde ihvertfall skiftet tilbake til programmet jeg så på Anonymous poster hash: 672d3...ac4
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #12 Skrevet 18. april 2015 Jeg kjenner at jeg er litt ferdig med menn som drikker seg drita. Noe så umodent og lite sjarmerende. Hadde ikke orket å bo sammen med en som ikke klarer å moderere seg. Anonymous poster hash: a3bda...73d
*SommerFrisk* Skrevet 18. april 2015 #13 Skrevet 18. april 2015 Herre Gud alle kan vel bli slitne etter Morro kveld på byen med venner. Han kunne spurt deg da, eller gjort deg klar over at han var dårlig, selv om jeg synes du kunne forstått det utfra at han har spydd som en gris. Her er mannen så sjelden ute, at jeg, uavhengig av om han er fyllesjuk eller bare vil sove, gir han fri til å sove dagen etter. Da tar jeg meg av barna dagen etter. vi finner på morsomme ting og koser oss. Så kommer vi hjem på ettermiddagen og koser oss sammen alle mann. Da har mannen hatt det avslappende og godt (de fortjener det iblant de og) og vi har kost oss uten å irritere oss over han som bare ligger der, og har valgt å la han ligge der med god samvittighet. Og tro det eller ei. Han gjør det samme for meg. Dersom det skjer sjeldent, så synes jeg kanskje det var sutrete ja...
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #14 Skrevet 18. april 2015 Jeg har opplevd en gang at mannen har spydd ut badet, det var heldigvis før vi fikk barn. Jeg vasket ikke! Jeg vekte han, ga han klar beskjed om å vaske badet fritt for spy, så jeg kunne gå på do og det måtte skje raskt, ettersom jeg sto opp nettopp fordi jeg måtte på do. Det ble vasket raskt og det skjedde ikke igjen. Hadde det skjedd nå og han hadde oppført seg sånn når han står opp utpå ettermiddagen, hadde jeg gitt klar beskjed om at han kunne reise til morgen til i morgen kveld når barna hadde lagt seg, så kunne han komme tilbake igjen da så vi kunne snakke, for før det hadde han ikke hatt noe sammen med meg å gjøre. Resultatet videre hadde kommet an på hva han hadde sagt i morgen. Det er lov å gå ut på byen en gang i blant og det er lov å bli dårlig, men man må klare å oppføre seg likevel. Og det å stå opp først kl16, er ikke greit. Både jeg og mannen har hatt noen ganger hvor vi har blitt dårlige dagen derpå etter vi fikk barn, men vi har klart å oppføre oss og begge to har beklagd at vi har blitt sånn og gitt tilbake ved å stille opp mer når vi har blitt friske igjen. Anonymous poster hash: 8897e...1d6
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #15 Skrevet 18. april 2015 Herre Gud alle kan vel bli slitne etter Morro kveld på byen med venner. Han kunne spurt deg da, eller gjort deg klar over at han var dårlig, selv om jeg synes du kunne forstått det utfra at han har spydd som en gris. Her er mannen så sjelden ute, at jeg, uavhengig av om han er fyllesjuk eller bare vil sove, gir han fri til å sove dagen etter. Da tar jeg meg av barna dagen etter. vi finner på morsomme ting og koser oss. Så kommer vi hjem på ettermiddagen og koser oss sammen alle mann. Da har mannen hatt det avslappende og godt (de fortjener det iblant de og) og vi har kost oss uten å irritere oss over han som bare ligger der, og har valgt å la han ligge der med god samvittighet. Og tro det eller ei. Han gjør det samme for meg. Dersom det skjer sjeldent, så synes jeg kanskje det var sutrete ja... Poenget her er kanskje at han ikke gjør det samme tilbake. Jeg må likefullt stå opp med ungene på morgenen etter jeg har vært ute, eller han sitter våken hele natten for å ta dem i to timer og så legge seg i sengen og sove resten av dagen. Med andre ord så får jeg aldri fri, og når han først stod opp var han sur og grinete og gadd ikke ta seg noe særlig av ungene. hi Anonymous poster hash: 5518e...b06
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #16 Skrevet 18. april 2015 Herre Gud alle kan vel bli slitne etter Morro kveld på byen med venner. Han kunne spurt deg da, eller gjort deg klar over at han var dårlig, selv om jeg synes du kunne forstått det utfra at han har spydd som en gris. Her er mannen så sjelden ute, at jeg, uavhengig av om han er fyllesjuk eller bare vil sove, gir han fri til å sove dagen etter. Da tar jeg meg av barna dagen etter. vi finner på morsomme ting og koser oss. Så kommer vi hjem på ettermiddagen og koser oss sammen alle mann. Da har mannen hatt det avslappende og godt (de fortjener det iblant de og) og vi har kost oss uten å irritere oss over han som bare ligger der, og har valgt å la han ligge der med god samvittighet. Og tro det eller ei. Han gjør det samme for meg. Dersom det skjer sjeldent, så synes jeg kanskje det var sutrete ja... Poenget her er kanskje at han ikke gjør det samme tilbake. Jeg må likefullt stå opp med ungene på morgenen etter jeg har vært ute, eller han sitter våken hele natten for å ta dem i to timer og så legge seg i sengen og sove resten av dagen. Med andre ord så får jeg aldri fri, og når han først stod opp var han sur og grinete og gadd ikke ta seg noe særlig av ungene. hi Anonymous poster hash: 5518e...b06 Hvorfor er du sammen med han da? Tenk så deilig det hadde vært med fri annehver helg, og atpåtil ha en "unge" mindre i huset. Anonymous poster hash: a2925...2f8
*SommerFrisk* Skrevet 18. april 2015 #17 Skrevet 18. april 2015 Herre Gud alle kan vel bli slitne etter Morro kveld på byen med venner. Han kunne spurt deg da, eller gjort deg klar over at han var dårlig, selv om jeg synes du kunne forstått det utfra at han har spydd som en gris. Her er mannen så sjelden ute, at jeg, uavhengig av om han er fyllesjuk eller bare vil sove, gir han fri til å sove dagen etter. Da tar jeg meg av barna dagen etter. vi finner på morsomme ting og koser oss. Så kommer vi hjem på ettermiddagen og koser oss sammen alle mann. Da har mannen hatt det avslappende og godt (de fortjener det iblant de og) og vi har kost oss uten å irritere oss over han som bare ligger der, og har valgt å la han ligge der med god samvittighet. Og tro det eller ei. Han gjør det samme for meg. Dersom det skjer sjeldent, så synes jeg kanskje det var sutrete ja... Poenget her er kanskje at han ikke gjør det samme tilbake. Jeg må likefullt stå opp med ungene på morgenen etter jeg har vært ute, eller han sitter våken hele natten for å ta dem i to timer og så legge seg i sengen og sove resten av dagen. Med andre ord så får jeg aldri fri, og når han først stod opp var han sur og grinete og gadd ikke ta seg noe særlig av ungene. hi Anonymous poster hash: 5518e...b06 Vel da er saken en helt annen. Jeg skjønner ikke hvor vanskelig det kan være å forstå at vi alle trenger litt ekstra hvile iblant. Jeg blir trist for deg som ikke får det tilbake. Kan godt være jeg også hadde vært skuffet og irritert om jeg var i din situasjon der du aldri blir gitt hvile. Dersom dette er tilfellet, så hadde jeg tatt et kraftig oppgjør med han. det er selvsagt ikke greit!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå