Gå til innhold

Bryr menn seg om cellulitter og ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Har du det?

Jeg har noen smilehull på rumpa og bakside lår. Det plager meg voldsomt. Er normalvektig, bmi 22 og trener jevnt over 2 ganger per uke..

Anonymous poster hash: 66b7e...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En virkelig Mann bryr seg ikke.

Siden det plager deg så voldsomt så tenker jeg du kanskje trenger litt hjelp til å bli venn med kroppen din.

Du har en normalvektig kropp som fungerer til det den skal fungere til - sett pris på den og bli venn med deg selv.

Anonymous poster hash: 67c95...1d3
Skrevet

... Har du det?

Jeg har noen smilehull på rumpa og bakside lår. Det plager meg voldsomt. Er normalvektig, bmi 22 og trener jevnt over 2 ganger per uke..

har strekkmerker på pupper og litt celulitter på rumpa. mitt inntrykk er at det bryr menn seg fint lite om :) vi er nok strengere med oss selv enn det de er:) da jeg ble alene med to barn gruet jeg meg virkelig til en "ny mann" en dag skulle se meg uten klær. Jeg ser jo ikke lenger ut som jeg gjorde før jeg fikk barn. Har møtt en ny og han ser på meg på en måte som gjør at jeg føler meg som verdens fineste, selv om jeg er langt fra det. Litt arr, strekkmerker og celulitter plager ikke han iallefall:) 

Anonymous poster hash: cce94...3b4

Skrevet

... Har du det?

har strekkmerker på pupper og litt celulitter på rumpa. mitt inntrykk er at det bryr menn seg fint lite om :) vi er nok strengere med oss selv enn det de er:) da jeg ble alene med to barn gruet jeg meg virkelig til en "ny mann" en dag skulle se meg uten klær. Jeg ser jo ikke lenger ut som jeg gjorde før jeg fikk barn. Har møtt en ny og han ser på meg på en måte som gjør at jeg føler meg som verdens fineste, selv om jeg er langt fra det. Litt arr, strekkmerker og celulitter plager ikke han iallefall:)

Samme her skjønner du, alene med to barn og har ikke selvtillit til å starte med noen ny føler jeg.. Tør ikke gå i bikini pga dette, enda jeg er jo ikke feit. Er bare for mye fett akkurat der da..

Skrevet

... Har du det?

Samme her skjønner du, alene med to barn og har ikke selvtillit til å starte med noen ny føler jeg.. Tør ikke gå i bikini pga dette, enda jeg er jo ikke feit. Er bare for mye fett akkurat der da..

Ikke tenk på det, du:) strekkmerker har du fått for du har bært frem flotte barn, mange får jo dette i puberten også! celulitter har nesten alle damer! En tur på stranda gjør alltid godt for min selvtillit iallefall. Selv unge, flotte spreke jenter har celulitter! De fleste kvinner har det uten at det gjør dem noe mindre flott:) Høres forferdelig ut å si, men en tur i svømmehallen gir også et bedre selvbilde, der kommer det kvinner i alle former og figurer og man ser at alt er normalt! både strekk merker, celulitter, store og små bryster etc. 

Skrevet

Jeg har litt cellulitter og strekkmerker. Løs hud og hengepupper. Alt dette fikk jeg da jeg Bærte frem barna hans. Han syns jeg er vakker og sier det ofte. Han har da også skavanker, vi er vanlig folk, ikke modeller.

Anonymous poster hash: 68868...5d5

Skrevet

Jeg var ca 20 da jeg oppdaget min første cellulitt, og skrekkslagen sa til min daværende kjæreste at jeg hadde fått appelsinhud. Han skjønte ikke hva jeg mente, jeg var jo ikke orange i det hele tatt😂😂😂

Anonymous poster hash: 6764d...b67

Skrevet

Jeg var ca 20 da jeg oppdaget min første cellulitt, og skrekkslagen sa til min daværende kjæreste at jeg hadde fått appelsinhud. Han skjønte ikke hva jeg mente, jeg var jo ikke orange i det hele tatt😂😂😂

Anonymous poster hash: 6764d...b67

Haha 😂😂👏

Skrevet

Jeg tror faktisk veldig mange menn bryr seg om det selv om de sier at de ikke gjør det. Hva skal de si liksom. Skjær av deg huden? Dessverre har jeg det ja, til tross for at jeg er tynn.

Anonymous poster hash: 7c5a7...918

Skrevet

Jeg tror faktisk veldig mange menn bryr seg om det selv om de sier at de ikke gjør det. Hva skal de si liksom. Skjær av deg huden? Dessverre har jeg det ja, til tross for at jeg er tynn.

Anonymous poster hash: 7c5a7...918

Det tror jeg også. Min synes det er grusomt. Han er ikke så opptatt av at damer er tynne eller har pupper, men det er vel lov å se at celliser er mindre pent. Det er jo veldig mye finere med en glatt rumpe.

Anonymous poster hash: c7836...d8b

Skrevet

Min mann syns cellulittene mine er nydelige ☺️

Anonymous poster hash: 5a31b...1bd

Skrevet

Jeg merker veldig godt at mannen min hater magen min etter at jeg fikk barn. Jeg er relativt slank(172cm og 63kg), men mageskinnet henger godt nedover. Han er en mann som er for ærlig. Han skjuler ikke at han ikke syns den er fin lenger for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 541bf...548
Skrevet

Noen menn bryr seg nok. Men de fleste bryr seg nok ikke, og ihvertfall ikke når det gjelder personer de liker.

Litt som at jeg synes at mannepupper er noe av det mest turnoff som finnes. Men ikke på min mann da han brått fikk det en periode. Han var jo akkurat like sexy for meg. :-)

Anonymous poster hash: 782a1...9f9

Skrevet

Var det jeg tenkte ja .... HI

Skrevet

Det er sikkert noen som bryr seg, men jeg tror de er i mindretall. Jeg har møtt verdens fineste mann, og har forteller meg hele tiden hvor nydelig jeg er, flott, deilig og perfekt :) Jeg vet jo at jeg ikke er det, men for han er jeg det :) Han ser ikke det jeg ser, med slappe pupper, strekkmerker og sånt, han forsto ikke hva jeg snakket om når jeg en gang nevnte det :P 

De andre mennene jeg har vist meg naken for, har heller aldri gitt uttrykk for at jeg hadde skavanker de ikke likte. Jeg tror vi rett og slett er for strenge med oss selv ;)

Skrevet

Mannen min ser ikke:

Om jeg bare tar mascara på ett øye...

Om genseren har snørr og havregrøt...

Om jeg har glemt å børste meg de siste tre dagene...

Om jeg hadde hatt en hel skog under armene...

Cellulitter? Trenger vel ikke si at han ikke aner hva det er en gang. Han er en enkel mannesjel som synes jeg er pen uansett...

Anonymous poster hash: 39877...ac6

Skrevet

Jeg merker veldig godt at mannen min hater magen min etter at jeg fikk barn. Jeg er relativt slank(172cm og 63kg), men mageskinnet henger godt nedover. Han er en mann som er for ærlig. Han skjuler ikke at han ikke syns den er fin lenger for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 541bf...548

Fy søren! Det er bare ikke lov, han skal skjule det om han ikke liker noe på din kropp. det er ikke lov å kommentere kroppene til hverandre så lenge man er sunn og prøver å holde seg nogenlunde attraktiv for partneren sin, gjelder for begge parter. Jeg ville aldri kommentert noe partneren min ikke kunne endre, det er jo bare sårende..

Skrevet

Jeg føler jeg bare er en stor celluit men mannen bryr seg ikke :) han sier han ikke ser noe til dem han :)

Skrevet

De mer enkle gjør nok det, men i min omgangskrets (Jeg har alltid hatt flere menn som venner enn kvinner) så bryr de seg ikke. En kamerat av meg sa tilogmed at han digget strekkmerker for det ga så deilig tekstur... Haha.

Vennene mine har ingen grunn til å lyve til meg, liksom...

Jeg har det i perioder når jeg veier litt for mye. Mannen bryr seg ikke og syns rumpa mi er like fin uansett. 

Anonymous poster hash: 3bd76...0c8
Skrevet

Aner ikke hva han gjør og det gir vel jeg egentlig blanke F i.

Har aldri vurdert å spørre, men jeg gjorde det nå og fikk til svar om at han ikke brydde seg. Men jeg vet hvordan jeg ser ut. Strekkmerker opp til navlen, på lårene og litt på puppene, og heng på magen etter 3 barn og litt ekstra kilo. Ikke overvektig men litt ekstra. Og jeg føler meg egentlig ganske fin jeg. Jeg tar vare på meg selv og kler meg pent når jeg skal ut døren.

Og det er det som er viktig for meg, at jeg føler meg fin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...