Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Skal i bassenget om noen dager med en unge på 1,5 år. Vi har ikke vært siden han var ca 4-5 mnd gammel, må innrømme det. Blir glemt hele tiden og vi legger andre planer. Har kjøpt badebleie. De har stellematter og en lekegrind i dusjrommet om han bare vil stikke av. Men noen tips til uansett hva med tanke på bading med en liten pjokk? Anonymous poster hash: b3a8b...c5e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Antisklisokker Anonymous poster hash: 311de...c73
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 AntisklisokkerAnonymous poster hash: 311de...c73 Takk. Men han er litt sen med å gå så tror ikke at jeg tør at han skal gå så mye der, han er litt ustødig ennå. Ble 1,5 år denne uken. Anonymous poster hash: b3a8b...c5e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Å ikke vær hysterisk 😉 Vi har vært mye i bassenget med vår på 1,5 år. Og jeg blir stadig overrasket over hvor mange, spesielt mødre, som er en smule hysteriske. Det er veldig mye pass deg, vær forsiktig og det er farlig ute å går. Og skulle ungen finne på å dukke hodet under van så er det jo krise... Ser litt for mange utrygge barn pga det, så beste rådet er å uke styre så mye 😊 Anonymous poster hash: b91c8...6ad
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Å ikke vær hysterisk 😉 Vi har vært mye i bassenget med vår på 1,5 år. Og jeg blir stadig overrasket over hvor mange, spesielt mødre, som er en smule hysteriske. Det er veldig mye pass deg, vær forsiktig og det er farlig ute å går. Og skulle ungen finne på å dukke hodet under van så er det jo krise... Ser litt for mange utrygge barn pga det, så beste rådet er å uke styre så mye 😊 Anonymous poster hash: b91c8...6ad Er ikke hysterisk, var ukentlig med han på babysvømming før. Bare lurer på praktiske ting, eks så var det kjekt å kunne la babyen sitte i bilstolen mens jeg dusjet. Akkurat det går selvfølgelig ikke an nå, men er slike praktiske ting jeg lurer på Lurer ikke på sikkerhet. Har faktisk livredningskurs i vann, tok det sist for bare noen uker siden. Og jeg vet alt om sikkertheten i det badelandet da jeg tok kurset der, f.eks vet at det er sensorer i bunnen av bassengene og sånt. Og stoler på badevaktene Anonymous poster hash: b3a8b...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå