Gå til innhold

Hvor lang er prosessen ang abort i uke 4?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra man kontakter lege, hva skjer videre? Hvordan er prosessen, hvor lang tid tar det?

Anonymous poster hash: f92de...e77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer ann på kapasitet på sykehusene. Jeg fikk abort i løpet av et par uker. Men jeg ringte å spurte på sykehuset selv etter jeg hadde vært hos legen. Måtte tilpasse litt fordi de andre ungene mine var på ferie. Så ville ha aborten mens de var borte.

Anonymous poster hash: d245b...3b9

Skrevet

Jeg ringte direkte til sykehuset da jeg var 4 uker på vei. Fikk time I posten noen dager senere, men den var 3 uker fram i tid. (Forundersøkelse) Var da 7,5 uker på vei, måtte ta uultralyd for sjekke hvor langt jeg var på vei. Hvis man er under 9 uker på vei, får man tilbud om medisinsk abort og kan da ta pilla som stopper utviklingen av svangerskapet på timen for forundersøkelsen, så må man tilbake et par dager senere å få stikk pillene som støter ut fosteret.

Anonymous poster hash: 8ab8d...2ac

Skrevet

Her tok det under en uke. Tar du kontakt med sykehuset direkte (trenger ikke å gå gjennom fastlege) går det antagelig fortere. Jeg tok medisinsk abort, fikk Mifegyn på sykehuset under forundersøkelsen. Fikk med meg Cytotec hjem, som jeg selv satte i skjeden to dager etterpå. Gikk helt fint :) Du får smertestillende også fra sykehuset.

Anonymous poster hash: 3bf7c...68f
Skrevet

Får ikke tatt abort så tidlig,man må vente til hjerte til babyen slår,dette undersøkes med ul først. Rundt uke 7!skam deg som vurderer abort,at ikke folk kan tenke på prevensjon.

Anonymous poster hash: 21f97...d5e

Skrevet

Får ikke tatt abort så tidlig,man må vente til hjerte til babyen slår,dette undersøkes med ul først. Rundt uke 7!skam deg som vurderer abort,at ikke folk kan tenke på prevensjon. Anonymous poster hash: 21f97...d5e

Og du bør virkelig skamme deg som både kommer med uriktige opplysninger og ikke aner noe om årsaken til at abort er alternativet.

Anonymous poster hash: ddb33...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...