Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Er på sukkerpillene nå.Hvordan gjøre det ved endt brett? Bare slutte og vil jef da blø eller går det som normalt? Anonymous poster hash: 7974c...610
Lykkelig_3barns_mor Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Jeg sluttet på pillene for 2 uker siden (på slutten av brettet) og jeg har ikke begynt å blø igjen enda😁
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Så bra :-D Anonymous poster hash: 7974c...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå