Gå til innhold

Bare en liten uformell undersøkelse. Hvem har blitt sovevoldtatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så forbannet over alle menn som harselerer med trakassering når vi feks sier fra i media. Selv har jeg blitt forsøkt sovevoldtatt opptil flere ganger og mistenker at det er ganske vanlig??

Anonymous poster hash: 3865e...d34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blitt sovevoldtatt av ekskjæresten.. Når nei ikke er et nei og han har forsynt seg etter at jeg har sluknet.. Det er jo en krenkelse i seg selv, spesielt med tanke på at vi ikke hadde et godt forhold og at stemningen slettes ikke tilsa at vi skulle ha oss.. Det er ikke noe gøy å våkne av at han holder på med kroppen din når du har sagt nei..

Heldigvis, takk og lov aldri av noen jeg ikke har kjent eller kompiser. Kun av ekskjæreste som ikke har respektert meg.. Fy faen. Æsj.

Anonymous poster hash: c5787...4b4
Skrevet

Ja, det skjedde en gang, han gjennomførte det også :( Har aldri fortalt noen om det

Anonymous poster hash: 2b5a5...3cd
Skrevet

Ja, det skjedde en gang, han gjennomførte det også :( Har aldri fortalt noen om det

En av gangene ble det gjennomført i mitt tilfelle også. Tror på store mørketall. Aldri sagt det til noen... Opptil flere ganger har det blitt forsøkt :(

Skrevet

En av gangene ble det gjennomført i mitt tilfelle også. Tror på store mørketall. Aldri sagt det til noen... Opptil flere ganger har det blitt forsøkt :(

Det tviler jeg ikke for, dessverre. :( Hadde det skjedd i dag så hadde jeg anmeldt, men den gangen det skjedde så var jeg 18 år og følte meg ganske så alene og så for meg alle som ville dømme å tro at jeg bare fant på alt sammen. Husker så godt hvor skitten jeg følte meg. Sto i dusjen lenge etter at vannet var blitt kaldt og skrubbet og skrubbet. Jeg ble aldri ren på et vis. Unner ingen den følelsen! 

Skrevet

Ja, opptil flere gang med eksen :(

Anonymous poster hash: c040b...269

Skrevet

Jeg skulle sove over til ei veninne etter vi hadde vært på fest. Vi var tilsammen 5 stk, blandt annet to menn. Jeg ble trøtt og gikk på rommet og la meg. Sovnet ganske fort, men etter ei stund kom en av gutta og befølte meg og ville ha sex. Jeg sa klart ifra at han skulle gå, men han gikk neddi klærn på meg i håp om at jeg skulle bli tent. Det skjedde ikke, men han gikk ganske langt før jeg fikk han ifra meg. 

Jeg har aldri sagt det til noen, og enda den dag idag blir jeg kvalm når jeg ser han. Snakk om å være en ekkel fyr!

Anonymous poster hash: 2a567...c5b
Skrevet

Ja to ganger med to forskjellige. Har aldri fortalt det til noen. Den ene gangen var en jeg jobbet med og det var fryktelig. Våknet opp i det det gikk for han :(

Heldigvis sluttet han like etterpå. 

Anonymous poster hash: 7613a...183
Skrevet

Uff, tenker at rettssystemet og forebygging er kommet altfor kort i forhold til f.eks. dette. Har tro på at en det gang i fremtiden blir behandlet på en mye bedre måte slik at menn slutter å ta seg til rette.....

Anonymous poster hash: 14807...d1f

Skrevet

Opplevde det flere ganger i ungdommen.

Skrevet

Forsøkt flere ganger, gjennomført en gang når jeg var 15.

Anonymous poster hash: 54f78...297
Skrevet

Ikke opplevd. Tror noen putta noe i glasset mitt en gang, og det er en helt annen story.

Anonymous poster hash: 3141b...245

Skrevet

Ble voldtatt av eksen da han skulle kjøre med til lege pga nyrebekkenbet. Han bar meg opp i leil. fra bilen da jeg var så farlig at jeg ikke kunne gå, og voldtok meg analt i sengen. Jeg sov ikke men var ute av stand til å gjøre motstand., Takk for hjelpen liksom.. Aldri fortalt til noen, jeg var 21 år og er nå 40. Han var fransk og jeg bodde i Frankrike den gangen..

Anonymous poster hash: 5533f...447

Skrevet

Ble voldtatt av eksen da han skulle kjøre med til lege pga nyrebekkenbet. Han bar meg opp i leil. fra bilen da jeg var så farlig at jeg ikke kunne gå, og voldtok meg analt i sengen. Jeg sov ikke men var ute av stand til å gjøre motstand., Takk for hjelpen liksom.. Aldri fortalt til noen, jeg var 21 år og er nå 40. Han var fransk og jeg bodde i Frankrike den gangen..

*dårlig, ikke farlig..

Skrevet

Jeg har tydeligvis hatt litt unormale kjærester/elskere, for de har spurt om de syns det er ok om de koser med meg når jeg sover. Jeg har vist veldig deilige drømmer noen ganger,mdet høres vist ut som ejg har sex noen ganger når jeg sover. De har nok følt en smule misunnelse siden de har spurt om det er greit de da koser med meg. Helt greit for meg, men grynter jeg nei eller gjør andre tegn på at jeg ikke vil så har de fått beskjed om å ikke fortsette. Det har aldri vært eller blitt ett problem for meg, men det hadde nok mulig vært helt anderledes om de ikke hadde spurt om slikt var greit for meg.

Anonymous poster hash: 42338...420

Skrevet

Hvor tungt sover dere egentlig, når dere ikke våkner før det går for mannen?

Har dere sovnet stupfulle på fest?

Jeg er 42 år og har mang en gang fått litt for Mye å drikke, men aldri har jeg sovnet på fremmede steder. Og hadde garantert våknet om noen tok på meg uansett.

Anonymous poster hash: c4e6f...8ff

Skrevet

Jeg også.

Rotet med en fyr på fest, relativt uskyldig. (Klining og litt tafsing). Skulle sove der, så la meg til å sove etterhvert, uten redsel for at noe skulle skje. Våknet av at buksa mi var av og han lå mellom beina mine.

Skreik til, dyttet ham vekk, ba ham dra til helvete og klinte til ham midt i ansiktet.

Angrer på at jeg ikke anmeldte ham .. særlig etter i ettertid å ha funnet ut at han har gjort dette med flere! :-(

Anonymous poster hash: 01e12...87f

Skrevet

For ordens skyld; voldtekt er aldri greit!!!

Men jeg lurer virkelig på hvilke mennesker man omgir seg med når man opplever forsøk på soverommet opptil flere ganger.

Er det vanlig å legge seg i samme seng som ekskjærester, når man attpåtil ikke har noe gidt forhold?

Er det vanlig å sove over sammen med fremmede etter fest?

Er det vanlig å sove så hardt at man ikke våkner før det går for mannen?

Jeg festet også mye i ungdommen men vi sovnet aldri stupfulle på fremmede steder eller med fremmede mennesker, vi tok aldri med oss folk hjem fra byen. Og har man opplevd sovevoldtekt (eller forsøk på dette) en gang, så går man vel ikke å legger seg sammen med samme mann (eller ex) igjen??

Anonymous poster hash: 689f1...cf4

Skrevet

Må si jeg har festet og drukket mye i min tid, og sovnet av på alle mulige fester. Men noe slikt har jeg ALDRI opplevd! Er det et vanlig fenomen? Vet det skjedde en venninne av meg for mange år siden, men ellers har jeg aldri hørt om noen som har opplevd dette!

Anonymous poster hash: bd915...f0d

Skrevet

Tja, mannen min forsøker til stadighet å få litt hankypanky når jeg er i drømmeland, ikke noen big deal, grynter som regel nei, evt lar jeg han holde på og later som om jeg ikke merker det, da gir han seg fort.

Har derimot blitt "brukt" flere ganger mens jeg har vært slått ut av alkohol, ikke greit... Jeg drikker ikke mer!

Anonymous poster hash: 307a6...f3c

Skrevet

For ordens skyld; voldtekt er aldri greit!!!

Men jeg lurer virkelig på hvilke mennesker man omgir seg med når man opplever forsøk på soverommet opptil flere ganger.

Er det vanlig å legge seg i samme seng som ekskjærester, når man attpåtil ikke har noe gidt forhold?

Er det vanlig å sove over sammen med fremmede etter fest?

Er det vanlig å sove så hardt at man ikke våkner før det går for mannen?

Jeg festet også mye i ungdommen men vi sovnet aldri stupfulle på fremmede steder eller med fremmede mennesker, vi tok aldri med oss folk hjem fra byen. Og har man opplevd sovevoldtekt (eller forsøk på dette) en gang, så går man vel ikke å legger seg sammen med samme mann (eller ex) igjen??

Anonymous poster hash: 689f1...cf4

Det er ikke nødvendigvis at du sover sammen med noen, det kan være at noen kommer inn på rommet hvor du sover alene på fest fordi du var trøtt/full/sliten.

Man kan våkne før det går for han ja, men så lenge pikken er innafor er det en voldtekt, det må ikke gå for han for at det skal være en "fullverdig" voldtekt.

Skrevet

Disse dømmende og ekle innleggene fra enkle er mye av grunnen til at i alle fall jeg aldri har fortalt noen om dette. Og har heller ikke tenkt å gå i detaljer på deres nyskjerrig og dømmende spørsmål.

Det er ille å oppleve noe slikt og har jobbet mye med meg selv for å komme over dette. Ikke at det noen gang blir borte.

Nå skal jeg glemme denne tråden og stue tankene bort igjen.

Anonymous poster hash: 7613a...183
Skrevet

Ja Det har jeg opplevd opptil flere ganger.

Anonymous poster hash: d9ea0...a30

Skrevet

Var på skoletur og sovnet full i min egen seng, mulig jeg ikke lukket døren ordentlig eller at hun jeg bodde på rom med ikke lukket den..men våknet av at to gutter fra samme skole holdt meg fast og dro av meg klærne.

De klarte å gjøre seg ferdig begge to før de gikk og jeg ble liggende igjen ødelagt.

Fortalte det aldri og lot som ingenting selv med smil og blikk fra dem begge....

Anonymous poster hash: a9604...2ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...