Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Noen med erfaringer? Han er veldig godt integrert der han går nå. Nå går han i klasse med barn som han har gått i samme barnehage med, og som han har kjent hele livet. Han er en forsiktig og sjenert gutt. Jeg har fått jobbtilbud i en by, ca 40 mil unna, og vurderer å takke ja, men jeg er skeptisk til å flytte barnet. Noen som har erfaringer, og hvordan gikk det? Har også en som skal begynne i 1. klasse til høsten. Han vil jo heller ikke kjenne noen fra før. Anonymous poster hash: e3fce...47d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Noen med erfaringer? Han er veldig godt integrert der han går nå. Nå går han i klasse med barn som han har gått i samme barnehage med, og som han har kjent hele livet. Han er en forsiktig og sjenert gutt. Jeg har fått jobbtilbud i en by, ca 40 mil unna, og vurderer å takke ja, men jeg er skeptisk til å flytte barnet. Noen som har erfaringer, og hvordan gikk det? Har også en som skal begynne i 1. klasse til høsten. Han vil jo heller ikke kjenne noen fra før. Anonymous poster hash: e3fce...47d Om en MÅ så må en jo, men jeg hadde gjort ganske mye for og ikke å ta skolebytte. Jeg byttet flere ganger selv i oppveksten og det er ikke aktuelt for barna mine. Anonymous poster hash: 6bbd2...3d3
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Jeg byttet skole da jeg gikk i 2. klasse. Jeg gruet meg i et halvt år før det skjedde, men det gikk veldig bra. Jeg var også ganske sjenert den gang. Anonymous poster hash: 34920...f8c
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Vi byttet skole da barnet skulle begynne i 3.klasse. gikk smertefritt ☺☺ Fikk mange nye venner og kom fort inn i klassen. Dette er flere år siden og kan ikke se noen senvirkninger så langt 😊 går nok helt fint. Anonymous poster hash: ecdf9...96e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Vi flyttet fra Finmark til Østfold da jeg begynte i 3. Klasse. Gikk veldig fint. Ble mer tilpasningsdyktig enn andre. Var jo svært ulike sosiale koder. Nå er jeg en kamelon og på bølgelengde med alle. Anonymous poster hash: 1d372...399
Iiiiik Skrevet 18. april 2015 #6 Skrevet 18. april 2015 Min eldste byttet skole til mellom andre og tredje klasse. Hun flyttet fra å kjenne alle, til å ikke kjenne noen. Jeg gruet og bekymret meg mye på forhånd, hun gruet seg litt. Det gikk helt uten problemer. Lenge ventet jeg på reaksjonen, men nå er det 9 år siden, så kan nok konkludere med at det gikk fint. Hun er nokså utadvendt og trygg på seg selv, mulig det gjorde det lettere.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #7 Skrevet 18. april 2015 Noen med erfaringer? Han er veldig godt integrert der han går nå. Nå går han i klasse med barn som han har gått i samme barnehage med, og som han har kjent hele livet. Han er en forsiktig og sjenert gutt. Jeg har fått jobbtilbud i en by, ca 40 mil unna, og vurderer å takke ja, men jeg er skeptisk til å flytte barnet. Noen som har erfaringer, og hvordan gikk det? Har også en som skal begynne i 1. klasse til høsten. Han vil jo heller ikke kjenne noen fra før. Anonymous poster hash: e3fce...47d Jeg tenker at å bytte nå bør gå helt greit. Om noen år derimot, er det nok tyngre å starte med blanke ark, så drere bør vurdere om dette er et sted dere ønske å bli værende. Anonymous poster hash: 2d2f3...81d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå