Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Jeg kan ikke huske sist jeg var alene en hel helg. Sitter her og funderer på hva jeg skal gjøre Men så tenker jeg på mat. Har lyst på noe godt, men aner ikke hva. Gode forslag, kan være både kaker, bakst, god middag eller noe. Trenger tips! Skal feite meg ordentlig opp og bænke meg forran netflix og spise til jeg spyr Anonymous poster hash: 6a2c1...012
mamma_bergen Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Hehe, jeg er alene i dag og skal lage indrefilet med salat og en eller annen form for potet Også har jeg selvsagt chips og sjokolade
PersilleBlomst Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Åh, om jeg kunne laget hva som helst ville det vært en feit biff med en salat FULL av godsaker og masse bernaise! <3 Eller kanskje fajitas! Ost og vin og deilig frukt? Rosa bobler? Mørk sjokolade og nøtter.. Eller kanskje kose meg og lage carrot cake cupcakes <3 Det er jo så innmari godt (men kaloribomber da) Og så den mest corny filmen/serien jeg vet om som får meg til å flire godt Guilty pleasures all the way!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Er du uten barn også? Da ville jeg dratt til byen og spist på kafe, shoppet og nytt å ha en hel dag fri!! så ville jeg spist grandis til kvelds med cola til (vi drikker vanligvis aldri brus:)). Skulle jeg virkelig fråtset, hadde jeg toppet med Potetgull med dipp, smågodt og noen iskalde øl. Fy søren så lenge siden jeg har hatt huset helt for meg selv.. Tror faktisk ikke det har skjedd så lenge jeg har vært mamma (eldste er 8...). Kooos deg!! Anonymous poster hash: 124a9...3eb
PersilleBlomst Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Frøken Grandis og cola - Da syntes jeg du skal ønske deg det! <3 Snille naboer som kan passe på en kveld? Nabotenåring som kan sitte barnevakt? Besteforeldre? Det høres ut som at du trenger det! God helg uansett, er alltid noe å løfte standarden litt med
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 18. april 2015 #6 Skrevet 18. april 2015 Ost, kjeks, vin og sjokolade.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #7 Skrevet 18. april 2015 Dette er første helga på 6 år at jeg er helt alene, og det er så rart. Mannen har tatt med seg alle tre barna på helgetur, og sa at jeg kunne få være hjemme å nyte litt stillhet. Nesten så jeg angrer, for det er utrolig rart. Savner småtrollene mine allerede Har lyst å bare putte i meg søppel Takk for forslag, men tar gjerne imot flere HI Anonymous poster hash: 6a2c1...012
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #8 Skrevet 18. april 2015 Jeg hadde lagd meg en svær ostekake og fråtset!! Anonymous poster hash: b0a98...77b
Superdolly Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Jeg hadde satset på pepperbiff med fløtegratinerte poteter. Og så sjokolade og potetgull. Og brus. Og styre fjernkontrollen på tv heelt alene.
PersilleBlomst Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 Elsker å se så mange biffglade folk! *sulten*
Gjest Hercule Poirot Skrevet 18. april 2015 #11 Skrevet 18. april 2015 Det hadde blitt en svær biff, litt potet aav no' slag, god bearnaisesaus og god rødvin. Hadde nok fulgt opp med potetgull og godteri. Å være gressenke er så digg av og til!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #12 Skrevet 18. april 2015 Ble en hjemmebakt pizza, og nå står ei svær langpanne med brownies i ovnen Kalorier <3 Anonymous poster hash: 6a2c1...012
gvm82 Skrevet 18. april 2015 #13 Skrevet 18. april 2015 Biff, pomfri og bearnais. Med iskald cola, helst frå boks eller glassflaske... Sjokoladehjerter, smågodt og chips med dip... Digg!
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #14 Skrevet 18. april 2015 Du er ikke gressenke fordi du er alene fra fredag til søndag. Hva feiler det folk? Ta deg ei bolle. Det smaker godt. Anonymous poster hash: 7ef42...b46
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #15 Skrevet 18. april 2015 Du er ikke gressenke fordi du er alene fra fredag til søndag. Hva feiler det folk? Ta deg ei bolle. Det smaker godt. Anonymous poster hash: 7ef42...b46 Jøss, ta deg ei bolle sjøl. Hva er det du mener gressenke betyr, da? Kos deg, HI! Deilig med alenetid. Anonymous poster hash: 1edd6...6c5
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #16 Skrevet 18. april 2015 Jeg som lager mat til mann og 4 barn hver eneste dag hadde gått i sirkel rundt komfyren om jeg skulle vært alene en helg, hadde ikke løftet en finger for å lage mat Hadde bestilt kinamat på døra eller kjøpt noe fra varmdisken på Meny... Anonymous poster hash: 14f15...246
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #17 Skrevet 18. april 2015 Jeg hadde spist reker. Har en mann som ikke spiser det og skal jeg spise det med barna, blir jeg sittende å rense til alle, så syns det er perfekt å spise det når jeg er alene. Etterpå hadde jeg kost meg med potetgull, dipp og mørk sjokolade. Og selvfølgelig brus. (Og kanskje vin eller cider til rekene) Anonymous poster hash: 9c710...a73
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #18 Skrevet 18. april 2015 Hadde ikke giddet å bruke den dyrbare tiden på å lage mat! Hadde bestilt sushi, kjøpt inn masse brus og smågodt. Og ja, god is! Hadde satt ute i sola og lest god bok om dagen og sett en håpløs romantisk film på kvelden Anonymous poster hash: adae6...98b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå