Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Mannen skulle møte noen kompiser for pizza og øl i Oslo i går og skulle ta siste tog hjem. Var vist litt sliten, for i stedet for å gå av etter 30 min, sovnet han og ble med til endestasjonen to timer unna. Og i stedet for å ringe en av kompisene sine som bor der for å sove over, tok han taxi hjem 😨😨😨. Vi har fire relativt små barn, så ifølge han var det jo viktig at han kom hjem og kunne avlaste meg. Faktisk så viktig at han fremdeles ligger å sover. Det var 4000 kr rett ut av vinduet. ARG! Anonymous poster hash: a16f8...3da
Gjest Maiken og barna Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Hadde han sovet over hadde det vel vært et styteinnlegg her: "mannen kom ikke hjem fra fest i går. ..." Uansett, for noen menn, svigermødre etc....blir det feil uansett hva de gjør...
Salomine Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Hadde blitt mer irritert om mannen kom hjem dagen etter fordi han sov over hos en kompis, enn at han tok taxi hjem. (Selv om 4000kr er veldig mye, men går ut fra at han hadde økonomi til det siden han gjorde det)Men jeg syns jo du skal få vekket ham og satt ham i sving da, siden det var for å avlaste deg han tok taxi hjem.
Suppehue Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Da drar du på shopping med fire tusen og god samvittighet når han står opp.
overlord Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Dustemann. Men har du prøvd å vekke han da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå