Gå til innhold

Dere som tolker menns signaler.. Liker han meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ny jobb, og har møtt en koselig kollega. Han har mange fine kvaliteter: dyktig i jobben, god humor, lojal, hjelpsom etc.

Sammen med de andre er han veldig morsom, det blir mye latter. Har lagt merke til at han er veldig oppmerksom mot meg, får med seg det jeg sier, selv om noen andre som han egentlig prater med sier noe osv. Vi har noen arbeidsoppgaver der vi er alene, og da er han også veldig oppmerksom mot meg. Han kommer med små smil, søker blikkontakt, rødmer litt når blikkene våre møtes. Er også veldig "snill", tar meg i forsvar (om jeg sier jeg ikke forstod/hadde glemt noe f.eks), mens han med de andre damene er mer "småfrekk", på en humoristisk måte.

Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 243d7...37d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tanker..?

Skrevet

Han liker deg... Liker du ham også?

Anonymous poster hash: 88f6e...0e9

Skrevet

Han liker deg, garantert!:)

Skrevet

Det virker som han liker deg ut fra det du sier (men en del av tingene du nevner kan jo være tolket feil i det rosa sløret du har omkring deg i det som høres ut som en skikkelig avstands forelskelse :)

Uansett - lykke til :)

Anonymous poster hash: 61d78...ae0
Skrevet

Hi her.

Jeg liker ham, men vi kjenner jo ikke hverandre veldig godt enda. Kan jo være det går over når vi blir bedre kjent, at jeg romantiserer ham litt nå...

Absolutt en mulighet for at jeg tolker feil, var derfor jeg ville spørre her. Jeg er ikke så flink på dette:) Men blir jo smuglet av at han er beskyttende, oppmerksom osv. Mulig det bare er fordi jeg er ny, eller fordi vi har god vennekjemi. Eller at jeg bare overtolker det hele;)

Har sommerfugler i magen og null matlyst...:/

Hi

Skrevet

Eg trur han har eit godt auge til deg. Om han er interessert vil tida vise.

Skrevet

Dere som tror han liker meg, hva ville dere gjort videre?

Hi

Skrevet

...

Skrevet

...

Skrevet

.

Skrevet

Spør om dere skal ta lunsj sammen en dag? Gjerne under påskudd av at han skal forklare noe ift jobben?

Anonymous poster hash: eff3d...7c2

Skrevet

Spør om dere skal ta lunsj sammen en dag? Gjerne under påskudd av at han skal forklare noe ift jobben?

Anonymous poster hash: eff3d...7c2

Det var en god ide:) Da er det bare å starte nedtellingen til jeg ser ham igjen...

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...