Gå til innhold

Jeg dømmer kvinner som


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forelsker seg i og får barn med flyktninger og utlendinger fra muslimske land som ikke har norsk oppholdstillatelse.

Jeg syns de er naive og dumme. De blir ikke forelsket i kvinnene, de vil ha norsk oppholdstillatelse, og da blir denne kvinnen redningen.

 

Anonymous poster hash: 494a9...251

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forelsker seg i og får barn med flyktninger og utlendinger fra muslimske land som ikke har norsk oppholdstillatelse.

Jeg syns de er naive og dumme. De blir ikke forelsket i kvinnene, de vil ha norsk oppholdstillatelse, og da blir denne kvinnen redningen.

 

Anonymous poster hash: 494a9...251

 

Så flyktninger kan ikke bli forelsket? Gjelder dette bare muslimer, eller flyktninger generelt?

Skrevet

Forelsker seg i og får barn med flyktninger og utlendinger fra muslimske land som ikke har norsk oppholdstillatelse.

Jeg syns de er naive og dumme. De blir ikke forelsket i kvinnene, de vil ha norsk oppholdstillatelse, og da blir denne kvinnen redningen.

 

Anonymous poster hash: 494a9...251

Så du dømmer norske kvinner? Ikke svenske?

 

 

Anonymous poster hash: 04a1f...31f

Skrevet

Har du erfaring Hi siden du se så sikker?

Skrevet

Hahaha. Jeg er gift med en "muslimsk" mann (han er ikke troende, men kommer fra en muslimsk familie. Vi var sammen i 8 år før vi giftet oss. Har vert gift i snart 10 år og han har akkurat søkt om norsk statsborgerskap.

 

Men fint du dømmer meg og mener mannen min bare er sammen med meg for statsborgerskapet.

 

 

Anonymous poster hash: 4946a...b8a

Skrevet

På hvilken måte tror du det har betydning hva du mener?

 

Anonymous poster hash: d6cff...6e8

Skrevet

Kanskje du skal ta å lese deg opp på forskjellen mellom asylsøkere og flyktninger før du prøver å provosere? Dette blei bare litt teit synest jeg...

 

Anonymous poster hash: a4174...9c5

Skrevet

Ok, men det er nok ikkje så mange som er opptatt av kva du meiner og trur om den saka...

Skrevet

Forelsker seg i og får barn med flyktninger og utlendinger fra muslimske land som ikke har norsk oppholdstillatelse.

Jeg syns de er naive og dumme. De blir ikke forelsket i kvinnene, de vil ha norsk oppholdstillatelse, og da blir denne kvinnen redningen.

 

Anonymous poster hash: 494a9...251

Frankly, my dear, I don't give a damn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...