Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #1 Skrevet 18. april 2015 Forelsker seg i og får barn med flyktninger og utlendinger fra muslimske land som ikke har norsk oppholdstillatelse. Jeg syns de er naive og dumme. De blir ikke forelsket i kvinnene, de vil ha norsk oppholdstillatelse, og da blir denne kvinnen redningen. Anonymous poster hash: 494a9...251
overlord Skrevet 18. april 2015 #2 Skrevet 18. april 2015 Forelsker seg i og får barn med flyktninger og utlendinger fra muslimske land som ikke har norsk oppholdstillatelse. Jeg syns de er naive og dumme. De blir ikke forelsket i kvinnene, de vil ha norsk oppholdstillatelse, og da blir denne kvinnen redningen. Anonymous poster hash: 494a9...251 Så flyktninger kan ikke bli forelsket? Gjelder dette bare muslimer, eller flyktninger generelt?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #3 Skrevet 18. april 2015 Forelsker seg i og får barn med flyktninger og utlendinger fra muslimske land som ikke har norsk oppholdstillatelse. Jeg syns de er naive og dumme. De blir ikke forelsket i kvinnene, de vil ha norsk oppholdstillatelse, og da blir denne kvinnen redningen. Anonymous poster hash: 494a9...251 Så du dømmer norske kvinner? Ikke svenske? Anonymous poster hash: 04a1f...31f
førskolelæreren Skrevet 18. april 2015 #4 Skrevet 18. april 2015 Har du erfaring Hi siden du se så sikker?
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Hahaha. Jeg er gift med en "muslimsk" mann (han er ikke troende, men kommer fra en muslimsk familie. Vi var sammen i 8 år før vi giftet oss. Har vert gift i snart 10 år og han har akkurat søkt om norsk statsborgerskap. Men fint du dømmer meg og mener mannen min bare er sammen med meg for statsborgerskapet. Anonymous poster hash: 4946a...b8a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #6 Skrevet 18. april 2015 På hvilken måte tror du det har betydning hva du mener? Anonymous poster hash: d6cff...6e8
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #7 Skrevet 18. april 2015 Kanskje du skal ta å lese deg opp på forskjellen mellom asylsøkere og flyktninger før du prøver å provosere? Dette blei bare litt teit synest jeg... Anonymous poster hash: a4174...9c5
ulydia Skrevet 18. april 2015 #8 Skrevet 18. april 2015 Ok, men det er nok ikkje så mange som er opptatt av kva du meiner og trur om den saka...
Jezebel Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Forelsker seg i og får barn med flyktninger og utlendinger fra muslimske land som ikke har norsk oppholdstillatelse. Jeg syns de er naive og dumme. De blir ikke forelsket i kvinnene, de vil ha norsk oppholdstillatelse, og da blir denne kvinnen redningen. Anonymous poster hash: 494a9...251 Frankly, my dear, I don't give a damn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå