Gå til innhold

Mini a Ture vinterdress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen erfaringer med vinterdress fra Mini a Ture? Hvordan er de i størrelsen?

Anonymous poster hash: 86168...190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min erfaring er at de er litt små på størrelsen. Har hatt dressen 1 gang og var veldig fornøyd. Holdt godt på varmen, ingen synlig slitasje (etter en aktiv 3åring), ble sjelden våt og den ble ikke klam. Eneste minus er at dressen er ganske tung. Akkurat det var nok til at jeg gikk tilbake til Reima i år.

Har flere jakker og bukser fra MiniATure. Det er et godt og slitesterkt merke. Men til de mindre synes jeg at dressen ble i tyngste laget.

Anonymous poster hash: 7558c...42a
Skrevet

Min erfaring er at de er litt små på størrelsen. Har hatt dressen 1 gang og var veldig fornøyd. Holdt godt på varmen, ingen synlig slitasje (etter en aktiv 3åring), ble sjelden våt og den ble ikke klam. Eneste minus er at dressen er ganske tung. Akkurat det var nok til at jeg gikk tilbake til Reima i år.Har flere jakker og bukser fra MiniATure. Det er et godt og slitesterkt merke. Men til de mindre synes jeg at dressen ble i tyngste laget. Anonymous poster hash: 7558c...42a

Det er samme erfaringene som jeg har gjort meg :)

Skrevet

Istemmer de over. Normal til litt liten i størrelsen, god og varm, veldig fin (ja, jeg er grunn nok til at det teller med), littegrann stiv/tung for de aller minste, men fin fra to oppover.

Anonymous poster hash: 03ea4...c4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...