Gå til innhold

#jegharopplevd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at en her kunne dele på samme måte som på Twitter, men her er en anonym.

#jegharopplevd å våkne på en sofa på et nachspiel av at en kar lå å gnidde pikken sin mot rumpa mi. Når eg ba han slutte ble jeg kalt en "jævla hore" fordi jeg ikke synes det var greit.

Anonymous poster hash: fd6c4...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden nå, men allikevel. Da jeg var 13-14 år satt jeg alene på toget og i samme vogn satt det 4 gutter godt over 20 år. De kom bort til setet mitt, satt seg rundt meg, spurte om jeg var våt, han ene begynte å ta på låret mitt og lente seg mot meg for å kysse meg. Frem til det var jeg helt lamslått, men da han kom mot meg og skulle ha "suss", sparket jeg han i leggen så hardt jeg kunne. Heldigvis for meg stoppet toget noen sekunder etter, og de skulle av.

Anonymous poster hash: f92c8...3dd

Skrevet

Ble "presset" til å ha sex med en jeg syntes var kjekk da jeg var stupfull og 14 år.. Han var 22. Dette var første gangen

Anonymous poster hash: 8429e...368

Skrevet

Var på et stappfult utested. Edru. Og mens vi gikk rundt drev folk å tok meg nedentil. Det skjedde flere ganger og siden der var så fult så gikk det ikke ann å se hvem som gjorde det.

Var engang jeg brukte litt tid på å finne frem penger til taxien fordi lommeboken min hadde åpner seg ut vesken. Og da antydet han at jeg kunne betale på andre måter...

Anonymous poster hash: 93e96...eb9

Skrevet

Har dere sett mange mannfolk som har lagt ut den 'forferdelige historien' sin?

For de blir faktisk ofte utsatt for mye av det samme.

Damer grabber tak i utstyret deres ved bardisken, blir kalt urstygge ting av damer de avviser...og ikke minst - de risikerer å bli anmeldt for voldtekt etter at en ons angrer seg når de våkner og har et forklaringsproblem...

Jeg kjenner flere i de to første kategorier og har en politivenn som bekrefter det siste.

Men vi skal vel vandre gjennom livet uten å bli fornærmet noen gang bare fordi vi er damer...

Om noen er frekke, så svar med samme mynt. Ikke drikk dere avsindig fulle og gå hjem når festen er over. Og tenk over egen adferd...er dere like 'forsiktige ' i munntøyet som dere mener mannfolk skal være?

Anonymous poster hash: 94ca5...3f3

Skrevet

Har dere sett mange mannfolk som har lagt ut den 'forferdelige historien' sin?

For de blir faktisk ofte utsatt for mye av det samme.

Damer grabber tak i utstyret deres ved bardisken, blir kalt urstygge ting av damer de avviser...og ikke minst - de risikerer å bli anmeldt for voldtekt etter at en ons angrer seg når de våkner og har et forklaringsproblem...

Jeg kjenner flere i de to første kategorier og har en politivenn som bekrefter det siste.

Men vi skal vel vandre gjennom livet uten å bli fornærmet noen gang bare fordi vi er damer...

Om noen er frekke, så svar med samme mynt. Ikke drikk dere avsindig fulle og gå hjem når festen er over. Og tenk over egen adferd...er dere like 'forsiktige ' i munntøyet som dere mener mannfolk skal være?

Anonymous poster hash: 94ca5...3f3

Det er ikke en hashtag som kun er ment for kvinner, så menn er hjertelig velkommen til å dele de også. 

Det siste der gidder jeg ikke en gang å kommentere. 

Anonymous poster hash: f347a...e5f

Skrevet

#jegharopplevd å bli grovt voldtatt av min egen (eks)kjæreste når begge var edru da jeg avslørte ham i å være utro (mange ganger, egentlig kronisk gjennom hele vårt forhold). Han mente jeg fortjente det fordi han ikke fikk nok sex hjemme, og det var min egen feil at ting ble som de ble. 

Anonymous poster hash: f347a...e5f
Skrevet

#jegharopplevd å bli rasende over at enkelte menn finner det nødvendige å bruke selv en sånn mulighet til å snakke ned kvinner.

Skrevet

#jegharopplevd at en venn jeg stolte fullt og helt på utnyttet meg da jeg var veldig full. Jeg tar på egen kappe at jeg ble så full, men jeg var hjemme hos meg selv og alle skulle på konsert. Han kunne dratt med de andre istedetfor å bli igjen og ha sex med meg. Han visste dessuten at jeg hadde kjæreste.

Anonymous poster hash: 7ce4f...019

Skrevet

#jegharopplevd at en venn jeg stolte fullt og helt på utnyttet meg da jeg var veldig full. Jeg tar på egen kappe at jeg ble så full, men jeg var hjemme hos meg selv og alle skulle på konsert. Han kunne dratt med de andre istedetfor å bli igjen og ha sex med meg. Han visste dessuten at jeg hadde kjæreste.

Jeg var forøvrig voksen. Det skjedde for et år siden.

Skrevet

#jegharopplevd at en fyr var så frekk at han antastet meg da jeg sov på et nachspiel som 18-åring, min daværende kjæreste (som. Var en overtrent mann full testosteron) oppdaget det og ga han en lærepenge han neppe glemmer...

Anonymous poster hash: b2ed2...1c4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...