Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Herregud!! Hva skal jeg gjøre nå? Har begynt på øyedråper pga tørre øyne, og nå oppdaget jeg nettopp at alle øyenvippene mine her helt løse. Bare jeg tar på de faller de av.. Resten henger så vist på, sikkert borte til i morgen!! tar det lang tid før de vokser ut igjen??? Anonymous poster hash: fad91...623
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Skal jeg gå uten øyevipper i 100 dager? 😦 å det er ikke bare noen heller, det er absolutt alle!! Å de øyedråpene er jeg helt avhengig av.. Huff.. Blir en stund til jeg kan gå ut blandt folk! Anonymous poster hash: fad91...623
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Du burde kanskje ta en snakk med legen - kan være en bivirkning, eller noe annet som gjør at de faller av. Men det er bare å smøre seg med tålmodighet så vokser de jo ut igjen. Anonymous poster hash: 4f7fe...cfa
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Ganske sikker på at det er øyedråpene, da jeg har brukt de mer enn vanlig i dag, (legen sa det var greit). Nå må jeg slite med kjempetørre og vonde øyer fremover.. Vil ikke leve resten av livet uten øyevipper! Sikkert bare er lite problem i forhold til mye annet, men jeg er kjempe lei meg..! Gruer meg til å stå opp og se meg i speilet i morgen! Anonymous poster hash: fad91...623
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Ta det helt med ro! det er slettes ikke snakk om 100 dager, nærmere 30 hver øyenvipp har en levetid på 30 dager, og man regner at alle øyenvippene er skiftet ut innen 100 dager. Men det er jo siden de skiftes ut med gjevne mellomrom og ikke alle på en dag. Jeg anbefaler deg å dra til legen! Å miste øyenvippene er slettes ikke normalt og høres for meg ut som en reaksjon på noe. Anonymous poster hash: 4d0ae...1ed
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Håper du har rett i at det ikke tar 100 dager. Men 30 er lenge nok.. har time hos øyelegen om et par uker, så skal ta det opp med han da.. Anonymous poster hash: fad91...623
Ikkedytt Skrevet 18. april 2015 #8 Skrevet 18. april 2015 Kjøp falske øyevipper og bruk det til de ekte vokser ut igjen.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Ja kan jo prøve falske øyevipper.. Har aldri fått det til før men. Noen tips til hvem som funker best? Anonymous poster hash: fad91...623
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 Ja kan jo prøve falske øyevipper.. Har aldri fått det til før men. Noen tips til hvem som funker best? Anonymous poster hash: fad91...623 Så utrolig kjipt! Skjønner frustrasjonen din! Ang å sette på løsvipper anbefaler jeg å tegne opp med eyeliner først, så bruker du noe mykt, men spist, til å ta limer på den streken du har tegnet opp, da skal det være enkelt å sette på vippene Ellers kan det nok se mer ekte ut med disse punktvippene, anbefaler deg å ta en kveld hvor du har godt tid om du skal prøve disse. Øv deg en gang du ikke skal noe Da tar du bare lim på hver punktvippe og lim på en og en til du er fornøyd
Ikkedytt Skrevet 18. april 2015 #11 Skrevet 18. april 2015 Jeg kjøper bare på H&M. Ikke de aller billigste, men ikke de dyreste heller. Men folk er forskjellige, så jeg får bare anbefale deg å prøve deg litt frem. Og så finner man mange videoer på youtube som viser hvordan man setter de på riktig.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #12 Skrevet 18. april 2015 Å Shit.....😱😱 godt det ikke var værre da, du kunne jo vært døende..... Anonymous poster hash: c897b...e6f
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #13 Skrevet 18. april 2015 Hva har du dryppet med? Har aldri hørt at noen har mistet øyevipper av å dryppe øynene og syns det høres ut som en bivirkning som skal meldes inn. Jobber som optiker og bla med personer som sliter mye med tørre øyne. Anonymous poster hash: fd723...6e8
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #14 Skrevet 18. april 2015 Ja kan jo prøve falske øyevipper.. Har aldri fått det til før men. Noen tips til hvem som funker best? Anonymous poster hash: fad91...623 Så utrolig kjipt! Skjønner frustrasjonen din! Ang å sette på løsvipper anbefaler jeg å tegne opp med eyeliner først, så bruker du noe mykt, men spist, til å ta limer på den streken du har tegnet opp, da skal det være enkelt å sette på vippene Ellers kan det nok se mer ekte ut med disse punktvippene, anbefaler deg å ta en kveld hvor du har godt tid om du skal prøve disse. Øv deg en gang du ikke skal noe Da tar du bare lim på hver punktvippe og lim på en og en til du er fornøyd Ja det skal jeg prøve. tusen takk Anonymous poster hash: fad91...623
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #15 Skrevet 18. april 2015 Hva har du dryppet med? Har aldri hørt at noen har mistet øyevipper av å dryppe øynene og syns det høres ut som en bivirkning som skal meldes inn. Jobber som optiker og bla med personer som sliter mye med tørre øyne. Anonymous poster hash: fd723...6e8 Hyprosan heter de, tror det bare er helt vanlig kunstig tårevæske?! Har brukt de i mange måneder allerede, men da kun to ganger om dagen, i går brukte jeg de mye mer da jeg hadde vært tom en stund, og var ekstrem tørr og vond på øyene. Greia er vell at de gjør øyevippene veldig stive, det har jeg merket før også. Og da knekker de jo lett, også har jeg sikkert gnidd meg masse i øynene da jeg klør mye når de er så tørre.. :/ Lurer litt på om jeg bare skal fortsette å dryppe som vanlig eller kutte de ut.. Ikke noe deilig å gå rundt og med vonde øyne heller.. Anonymous poster hash: fad91...623
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #16 Skrevet 18. april 2015 Å Shit..... godt det ikke var værre da, du kunne jo vært døende..... Anonymous poster hash: c897b...e6f Tror ikke du hadde syntes det var så kult å gå uten øyevipper heller Anonymous poster hash: fad91...623
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #17 Skrevet 18. april 2015 Hva har du dryppet med? Har aldri hørt at noen har mistet øyevipper av å dryppe øynene og syns det høres ut som en bivirkning som skal meldes inn. Jobber som optiker og bla med personer som sliter mye med tørre øyne. Anonymous poster hash: fd723...6e8 Hyprosan heter de, tror det bare er helt vanlig kunstig tårevæske?! Har brukt de i mange måneder allerede, men da kun to ganger om dagen, i går brukte jeg de mye mer da jeg hadde vært tom en stund, og var ekstrem tørr og vond på øyene. Greia er vell at de gjør øyevippene veldig stive, det har jeg merket før også. Og da knekker de jo lett, også har jeg sikkert gnidd meg masse i øynene da jeg klør mye når de er så tørre.. :/ Lurer litt på om jeg bare skal fortsette å dryppe som vanlig eller kutte de ut.. Ikke noe deilig å gå rundt og med vonde øyne heller.. Anonymous poster hash: fad91...623 Det er nok bare kunstige tårer og ikke noe annet spesielt. Tipper du har får dem på resept så de er billigere enn andre typer for deg, men jeg hadde kjøpt noe annet frem til timen hos øyelegen. Prøv f.eks hylocomod som er ganske flytende eller hylogel som er mer geleaktig. De får du kjøpt på de fleste apotek og hos de fleste optikere. Har også god erfaring med thealoz duo, den tror jeg du må til optiker for å få og det er nok ikke alle optikere som har den heller. Vil også legge til at du må selvfølgelig ta hensyn til at dette et råd gitt på nett og at jeg ikke har sett på øynene dine og hvis du har evt allergier, så må du sjekke at det ikke er noe du reagerer på i de væskene jeg har anbefalt. Det er også veldig forskjellig hvor mye øyelegen intreserer seg for tørre øyne, så hvis du får dårlig hjelp der du skal, så kan det Være du får bedre hjelp et annet sted. Anonymous poster hash: fd723...6e8
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #18 Skrevet 18. april 2015 Hva har du dryppet med? Har aldri hørt at noen har mistet øyevipper av å dryppe øynene og syns det høres ut som en bivirkning som skal meldes inn. Jobber som optiker og bla med personer som sliter mye med tørre øyne. Anonymous poster hash: fd723...6e8 Hyprosan heter de, tror det bare er helt vanlig kunstig tårevæske?!Har brukt de i mange måneder allerede, men da kun to ganger om dagen, i går brukte jeg de mye mer da jeg hadde vært tom en stund, og var ekstrem tørr og vond på øyene. Greia er vell at de gjør øyevippene veldig stive, det har jeg merket før også. Og da knekker de jo lett, også har jeg sikkert gnidd meg masse i øynene da jeg klør mye når de er så tørre.. :/ Lurer litt på om jeg bare skal fortsette å dryppe som vanlig eller kutte de ut.. Ikke noe deilig å gå rundt og med vonde øyne heller.. Anonymous poster hash: fad91...623 Det er nok bare kunstige tårer og ikke noe annet spesielt. Tipper du har får dem på resept så de er billigere enn andre typer for deg, men jeg hadde kjøpt noe annet frem til timen hos øyelegen. Prøv f.eks hylocomod som er ganske flytende eller hylogel som er mer geleaktig. De får du kjøpt på de fleste apotek og hos de fleste optikere. Har også god erfaring med thealoz duo, den tror jeg du må til optiker for å få og det er nok ikke alle optikere som har den heller. Vil også legge til at du må selvfølgelig ta hensyn til at dette et råd gitt på nett og at jeg ikke har sett på øynene dine og hvis du har evt allergier, så må du sjekke at det ikke er noe du reagerer på i de væskene jeg har anbefalt. Det er også veldig forskjellig hvor mye øyelegen intreserer seg for tørre øyne, så hvis du får dårlig hjelp der du skal, så kan det Være du får bedre hjelp et annet sted. Anonymous poster hash: fd723...6e8 Takk for tips Skal dra på apoteket senare i dag og prøve en annen tårevæske. Får denne her på resept ja, så betaler ingenting for den. Har time hos øyelegen om ikke så lenge, så får snakke med han da. Håper jeg finner en som funker greit i mellomtiden Anonymous poster hash: fad91...623
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå