Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Bortsett fra en gang da jeg hadde oppkast. Vert sammen i snart 4år, jeg får ikke nok sex! Jeg kan aldri si "da blir det ikke noe på deg", jeg klarer faen meg ikke la være. Er det noe galt med meg, er det andre som har det slik? Anonymous poster hash: 5a0fe...e46
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Eh... la meg se om jeg fikk dette riktig... Du spør om det er noe galt med deg fordi du ikke sier nei til å ha sex med mannen din når du selv ønsker å ha sex?? Hvorfor i all verden skulle du gjøre det??????????????????????????????? Har du drukket? Anonymous poster hash: 0a1e1...664
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Bortsett fra en gang da jeg hadde oppkast. Vert sammen i snart 4år, jeg får ikke nok sex! Jeg kan aldri si "da blir det ikke noe på deg", jeg klarer faen meg ikke la være. Er det noe galt med meg, er det andre som har det slik? Anonymous poster hash: 5a0fe...e46 Ville mannen ha sex når du kastet opp??? Anonymous poster hash: ce2fd...bfa
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Samme her Jeg elsker sex,og det samme gjør han! Nydelige mannen min! Anonymous poster hash: 822d2...0f8
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Når jeg hadde oppkast var vi nyforelsket, ja han ville det. Hi Anonymous poster hash: 5a0fe...e46
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Helt samme her! Jeg har ALLTID lyst og har sagt nei en gang på tre år, da hadde jeg brukket fire ribben Jeg velger å tenke at min sexlyst er nettopp det- min, finnes ikke noe galt med den, den er jo bare helt på topp! Priser meg lykkelig for at det er sånn for jeg var i et forhold over åtte år hvor jeg hatet sex, tvang megselv til å ha det for å glede mannen men kunne fint bli sittende på badet og gråte etterpå.. Heller sånn det er nå, altså! Anonymous poster hash: ee52d...24d
moota m storebror&lillebror Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Jeg har kjent mannen i snart 14 år og har sagt nei til sex 1 eller 2 ganger. Inkl. den stunden vi var fra hverandre. Han har aldri sagt nei til meg. Vi er veldig glad i sex begge to ☺
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Jeg hater sex! Anonymous poster hash: c49dc...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå