Gå til innhold

Dere som røyker /snuser. Smugler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv tar jeg alltid med meg tre kartonger sigaretter. Reiser ca 8 ganger i året og har aldri blitt stoppet i tollen.

Anonymous poster hash: 69f62...f14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Bor 40min fra Svinesund

Anonymous poster hash: c3487...434

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort. Det er ikke verdt den dårlige følelsen det ville gitt meg.

Anonymous poster hash: a2426...762
Skrevet

Hvis du reiser dagstur over for å kjøpe 1 kartong smugler jo du også. Er ikke lov å ha med en kartong før du har vært ute av landet i 24 timer. 

Eller kjører du over å kjøper kun enkelt pakker? 

Anonymous poster hash: eecd1...645

Skrevet

Hvis du reiser dagstur over for å kjøpe 1 kartong smugler jo du også. Er ikke lov å ha med en kartong før du har vært ute av landet i 24 timer.

Hæ? Vi har blitt stoppet mange ganger. De har spurt hvor lenge vi har vært i Sverige, men vi har aldri vært over kvota så vi har hverken fått tilsnakk eller blitt fratatt noe.

Viste ikke at man måtte være der et døgn jeg.

Skrevet

Hæ? Vi har blitt stoppet mange ganger. De har spurt hvor lenge vi har vært i Sverige, men vi har aldri vært over kvota så vi har hverken fått tilsnakk eller blitt fratatt noe.

Viste ikke at man måtte være der et døgn jeg.

Beklager min feil. Sjekka toll reglene nå og ser at 1 døgns reglen gjelder tax free varer og ikke varer kjøpt i butikk i landet du besøker. Er så vant med at vi kvitter oss med billetter ol fra color line båten for å fjerne bevis for at vi ankom Sverige samme dag. De finner det jo ut om de sjekker med color line, men tvilsom at de gjør det. 

Skrevet

Tar som regel med meg en kartong mer enn jeg har lov til, men er ikke i nærheten av min venninne som alltid tar med seg så mye hun kan uten at hun vil bli anmeldt for faktisk smugling, og ikke bare få bot, om hun noen gang skulle bli stanset i tollen.

Anonymous poster hash: 736b8...2b3

Skrevet

Tar som regel med meg en kartong mer enn jeg har lov til, men er ikke i nærheten av min venninne som alltid tar med seg så mye hun kan uten at hun vil bli anmeldt for faktisk smugling, og ikke bare få bot, om hun noen gang skulle bli stanset i tollen.

Hvor går den grensen da?

Anonymous poster hash: 69f62...f14

Skrevet

Tar som regel med meg en kartong mer enn jeg har lov til, men er ikke i nærheten av min venninne som alltid tar med seg så mye hun kan uten at hun vil bli anmeldt for faktisk smugling, og ikke bare få bot, om hun noen gang skulle bli stanset i tollen. Anonymous poster hash: 736b8...2b3

Hvor går den grensen da?Anonymous poster hash: 69f62...f14

Ifølge min venninne så blir man politianmeldt for smugling om man har ti kartonger, men slipper unna med bot om man har ni.

Jeg har på ingen måte førstehåndskjennskap til dette, så påtar meg intet ansvar for eventuelle følger min informasjon her vil medføre.

Skrevet

Niks, gidder ikke å kjøpe engang...

Anonymous poster hash: 36c20...3e6

Skrevet

Har som regel med to kartonger og noen løspakker hvis jeg er alene, tre kartonger når mannen er med.

Anonymous poster hash: bd381...dca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...