Gå til innhold

Liker dere disse utemøblene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, hvis du liker å skru så 😊 absolutt fine!

 

Anonymous poster hash: 31225...a8c

Skrevet

Nei, jeg likte de ikke noe særlig.



Anonymous poster hash: 4579a...4d7
Skrevet

Direkte stygge!

 

Anonymous poster hash: 8a361...491

Skrevet

Klassiske og kjempefine. Mye bedre enn disse fæle liksom-kurvmøblene i plastikk som finnes på annenhver platting.

 

Anonymous poster hash: 25f69...55d

Skrevet

Fine til rette huset. De hadde ikke passet inn hos oss.

 

Anonymous poster hash: 8a335...14e

Skrevet

Fine til rette huset. De hadde ikke passet inn hos oss.

 

Anonymous poster hash: 8a335...14e

 

Hva er rette huset? Vi har en stor hvit enebolig og disse skal eventuelt stå på terrassen utenfor kjøkkenet.

 

Anonymous poster hash: b7bf8...30e

Skrevet

Synes de var fine jeg 😊 Og jeg elsker å skru ikeamøbler, så de kunne jeg fint funnet på å kjøpe hvis jeg hadde trengt dem 😄

 

Anonymous poster hash: 55a38...ef4

Skrevet

De var fine å se på, men jeg synes sånne møbler er litt tunge og ukomfortable. Har du prøvd å sitte i en sånn stol, selv med pute, i et par timer? Det har jeg, og det er ikke noe jeg ønsker å gjenta. Men fine er de jo :)



Anonymous poster hash: b3e2f...011
Skrevet

Kjempefine. Kan nok tenkes jeg kjøper disse selv

Skrevet

Syns det var fint! MEN, hvis du liker å pusse og male møbler annethvert år, så er det sikkert bare til å kjøre på 😜

Er en grunn til at ihvertfall vi har disse plastikk rottingmøblene. Så godt som vedlikeholdsfrie 😃😃 DET liker jeg 👍

 

Anonymous poster hash: cd313...88a

Skrevet

Nei

 

Anonymous poster hash: f14cb...a2a

Skrevet

Synes de så fine ut, og med en god pute blir de nok gode å sitte i. Kjøpte ute-spisestuesett på IKEA ifjor som ligner på dette og som jeg er godt fornøyd med. Settet heter noe annet, men det var iallefall veldig lett å sette opp. mener å huske at stolene ble levert montert (de kan slås sammen), og at all skruing som trengtes var å skru på beina på bordet.

 

Anonymous poster hash: 29775...b69

Skrevet

 

 

Fine til rette huset. De hadde ikke passet inn hos oss.

 

Anonymous poster hash: 8a335...14e

Hva er rette huset? Vi har en stor hvit enebolig og disse skal eventuelt stå på terrassen utenfor kjøkkenet.

 

Anonymous poster hash: b7bf8...30e

Ja, jeg tenkte med en gang at de passer til et hvitt hus😊

 

 

Anonymous poster hash: 8a335...14e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...