Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S19122493/ Eventuelt andre forslag til bord og stoler til 8 personer? Anonymous poster hash: b7bf8...30e
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Tja, hvis du liker å skru så 😊 absolutt fine! Anonymous poster hash: 31225...a8c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Nei, jeg likte de ikke noe særlig. Anonymous poster hash: 4579a...4d7
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Direkte stygge! Anonymous poster hash: 8a361...491
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Klassiske og kjempefine. Mye bedre enn disse fæle liksom-kurvmøblene i plastikk som finnes på annenhver platting. Anonymous poster hash: 25f69...55d
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #6 Skrevet 18. april 2015 Fine til rette huset. De hadde ikke passet inn hos oss. Anonymous poster hash: 8a335...14e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #7 Skrevet 18. april 2015 Fine, men jeg ville nok ha valgt noen andre puter enn de som var vist under bildet. Noen mer delikate <img title=":)" class="bbc_emoticon" src="http://www.klikk.no/forum/dinbaby/public/style_emoticons/default/Happy.gif" data-cke-saved-src="http://www.klikk.no/forum/dinbaby/public/style_emoticons/default/Happy.gif" /> Anonymous poster hash: 74a8b...df1
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #8 Skrevet 18. april 2015 Fine til rette huset. De hadde ikke passet inn hos oss. Anonymous poster hash: 8a335...14e Hva er rette huset? Vi har en stor hvit enebolig og disse skal eventuelt stå på terrassen utenfor kjøkkenet. Anonymous poster hash: b7bf8...30e
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Synes de var fine jeg 😊 Og jeg elsker å skru ikeamøbler, så de kunne jeg fint funnet på å kjøpe hvis jeg hadde trengt dem 😄 Anonymous poster hash: 55a38...ef4
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 De var fine å se på, men jeg synes sånne møbler er litt tunge og ukomfortable. Har du prøvd å sitte i en sånn stol, selv med pute, i et par timer? Det har jeg, og det er ikke noe jeg ønsker å gjenta. Men fine er de jo Anonymous poster hash: b3e2f...011
Mimzy Skrevet 18. april 2015 #11 Skrevet 18. april 2015 Kjempefine. Kan nok tenkes jeg kjøper disse selv
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #12 Skrevet 18. april 2015 Syns det var fint! MEN, hvis du liker å pusse og male møbler annethvert år, så er det sikkert bare til å kjøre på 😜 Er en grunn til at ihvertfall vi har disse plastikk rottingmøblene. Så godt som vedlikeholdsfrie 😃😃 DET liker jeg 👍 Anonymous poster hash: cd313...88a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #13 Skrevet 18. april 2015 Nei Anonymous poster hash: f14cb...a2a
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #14 Skrevet 18. april 2015 Synes de så fine ut, og med en god pute blir de nok gode å sitte i. Kjøpte ute-spisestuesett på IKEA ifjor som ligner på dette og som jeg er godt fornøyd med. Settet heter noe annet, men det var iallefall veldig lett å sette opp. mener å huske at stolene ble levert montert (de kan slås sammen), og at all skruing som trengtes var å skru på beina på bordet. Anonymous poster hash: 29775...b69
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #15 Skrevet 18. april 2015 Fine til rette huset. De hadde ikke passet inn hos oss. Anonymous poster hash: 8a335...14e Hva er rette huset? Vi har en stor hvit enebolig og disse skal eventuelt stå på terrassen utenfor kjøkkenet. Anonymous poster hash: b7bf8...30e Ja, jeg tenkte med en gang at de passer til et hvitt hus😊 Anonymous poster hash: 8a335...14e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå