Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Jeg spurte i en annen tråd her, men lager heller en så jeg ikke kupper den helt ;-) Står setet fullstendig bom fast? Ikke til å rikke på? Vårt gjør det, men da er setet foran skyvet så langt bakover som overhodet mulig, beltene setet er festet med er strammet på maks og forankringselene er festet så godt det går an. Er det mulig og feste det setet så det står like godt fast uten at setet foran er skyvet helt bakover? Anonymous poster hash: 9ce4c...138
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Jeg spurte i en annen tråd her, men lager heller en så jeg ikke kupper den helt ;-) Står setet fullstendig bom fast? Ikke til å rikke på? Vårt gjør det, men da er setet foran skyvet så langt bakover som overhodet mulig, beltene setet er festet med er strammet på maks og forankringselene er festet så godt det går an. Er det mulig og feste det setet så det står like godt fast uten at setet foran er skyvet helt bakover? Anonymous poster hash: 9ce4c...138 Ja det gjør det. Men på en annen side så tar setet så jækla svær plass at passasjersetet MÅ stå så langt bak som overhodet mulig for at man skal kunne sitte der... Anonymous poster hash: 6d29c...1b4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Jeg spurte i en annen tråd her, men lager heller en så jeg ikke kupper den helt ;-) Står setet fullstendig bom fast? Ikke til å rikke på? Vårt gjør det, men da er setet foran skyvet så langt bakover som overhodet mulig, beltene setet er festet med er strammet på maks og forankringselene er festet så godt det går an. Er det mulig og feste det setet så det står like godt fast uten at setet foran er skyvet helt bakover? Anonymous poster hash: 9ce4c...138 Ja det gjør det. Men på en annen side så tar setet så jækla svær plass at passasjersetet MÅ stå så langt bak som overhodet mulig for at man skal kunne sitte der... Anonymous poster hash: 6d29c...1b4 Vil du forklare meg hvordan? Får jeg syns setet står alt for løst om jeg ikke skyver det foran helt bakover.. "/ Anonymous poster hash: 9ce4c...138
stratosku Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Har svart deg i den andre tråden, så ikke at du hadde skrevet dette innlegget før nå
Appelsinpiken Skrevet 18. april 2015 #5 Skrevet 18. april 2015 Har du jekket fotplaten langt nok inn i seteryggen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå