Gå til innhold

Dere som har BeSafe Izi Plus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte i en annen tråd her, men lager heller en så jeg ikke kupper den helt ;-) 

 

Står setet fullstendig bom fast? Ikke til å rikke på?

Vårt gjør det, men da er setet foran skyvet så langt bakover som overhodet mulig, beltene setet er festet med er strammet på maks og forankringselene er festet så godt det går an. Er det mulig og feste det setet så det står like godt fast uten at setet foran er skyvet helt bakover? 



Anonymous poster hash: 9ce4c...138
Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Jeg spurte i en annen tråd her, men lager heller en så jeg ikke kupper den helt ;-)

 

Står setet fullstendig bom fast? Ikke til å rikke på?

Vårt gjør det, men da er setet foran skyvet så langt bakover som overhodet mulig, beltene setet er festet med er strammet på maks og forankringselene er festet så godt det går an. Er det mulig og feste det setet så det står like godt fast uten at setet foran er skyvet helt bakover?

 

Anonymous poster hash: 9ce4c...138

Ja det gjør det. Men på en annen side så tar setet så jækla svær plass at passasjersetet MÅ stå så langt bak som overhodet mulig for at man skal kunne sitte der...

 

Anonymous poster hash: 6d29c...1b4

Skrevet

 

Jeg spurte i en annen tråd her, men lager heller en så jeg ikke kupper den helt ;-)

 

Står setet fullstendig bom fast? Ikke til å rikke på?

Vårt gjør det, men da er setet foran skyvet så langt bakover som overhodet mulig, beltene setet er festet med er strammet på maks og forankringselene er festet så godt det går an. Er det mulig og feste det setet så det står like godt fast uten at setet foran er skyvet helt bakover?

 

Anonymous poster hash: 9ce4c...138

Ja det gjør det. Men på en annen side så tar setet så jækla svær plass at passasjersetet MÅ stå så langt bak som overhodet mulig for at man skal kunne sitte der...

 

Anonymous poster hash: 6d29c...1b4

 

Vil du forklare meg hvordan? Får jeg syns setet står alt for løst om jeg ikke skyver det foran helt bakover.. "/

 

Anonymous poster hash: 9ce4c...138

Skrevet

Har svart deg i den andre tråden, så ikke at du hadde skrevet dette innlegget før nå :)

Skrevet

Har du jekket fotplaten langt nok inn i seteryggen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...