Follotrollet Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Hva valgte dere? Bærer de tungt allerede i 1 klasse?
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Hun har sekk fra Beckman. Bærer ikke så veldig tungt. Anonymous poster hash: e6917...eb9
Serepta Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Nei, de bærer ikke tungt. Det skal de ikke gjøre, men du må likevel ha en god og tilpasset sekk. Vi valgte Beckmann, og den har holdt bra. Men Bergans kommer med et helt nytt bæresystem og design nå til den kommende sesongen, så det er kanskje verdt å vente på.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Jeg har tvillinger som bruker Norrøna. Litt eldre de da, går i 6., men maken til slitesterke sekker har jeg aldri vært borti. Har hatt de i fire-fem år nå. Anonymous poster hash: c58df...fb3
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Får man ikke 1.klassesekk av skolen? Anonymous poster hash: 6afb3...3fc
Follotrollet Skrevet 17. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2015 Her får man ikke det ihvertfall. Og det å handle til skolestart er jo så spennende! Takk for tips. Da venter jeg på Bergans nye sekker. Har hatt Bergans hele barnehagetiden.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Er ikke overalt de deler ut sekker. Dessverre gjør de det her vi bor. Ikke kan vi ut å kjøpe sekk for den får barnet på skolen, og den må de bruke i 1 klasse. Ikke kan vi kjøpe penal for det får de ikke lov å ha på skolen i 1 klasse. Eneste vi kan kjøpe er nye skole klær. Synes det er trist at vi blir fratatt gleden ved å kjøpe sekk sammen, det er jo ett av høyde punkta i forberedelsen til skole start, Anonymous poster hash: a81d2...724
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Har 3 barn på skolen og alle har hatt Beckmann, veldig fornøyd med dem. Det er gode anatomisk riktige sekker som er gode på ryggen, og viktigst av alt, ungene elsker utseende på dem Anonymous poster hash: 37ffc...754
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #9 Skrevet 18. april 2015 Vi har brukt Bergans og de har vært utrolig gode. Kjekke rom i dem og sekkene ser like fine ut etter flere års bruk. Anonymous poster hash: 58033...99b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #10 Skrevet 18. april 2015 Er ikke overalt de deler ut sekker. Dessverre gjør de det her vi bor. Ikke kan vi ut å kjøpe sekk for den får barnet på skolen, og den må de bruke i 1 klasse. Ikke kan vi kjøpe penal for det får de ikke lov å ha på skolen i 1 klasse. Eneste vi kan kjøpe er nye skole klær. Synes det er trist at vi blir fratatt gleden ved å kjøpe sekk sammen, det er jo ett av høyde punkta i forberedelsen til skole start, Anonymous poster hash: a81d2...724 Kjøp pennal. Det er fint å ha hjemme til leksene. Anonymous poster hash: 6fb63...094
It's all about me Skrevet 18. april 2015 #11 Skrevet 18. april 2015 Vi sverger til Bergans. De er vanvittig holdbare, og de har glidelås istedenfor disse snorene til å stenge igjen med. Dessutten har ALLE Beckman, i hver klasse er det jo 3-4 av hver design. En annen ting er at rommet til drikkeflaska er på utsiden slik at den faktisk brukes.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #12 Skrevet 18. april 2015 Vi sverger til Bergans. De er vanvittig holdbare, og de har glidelås istedenfor disse snorene til å stenge igjen med. Dessutten har ALLE Beckman, i hver klasse er det jo 3-4 av hver design. En annen ting er at rommet til drikkeflaska er på utsiden slik at den faktisk brukes. Lomma til drikkeflasken er på utsiden av Beckmann også, og brukes hver eneste dag. Men ellers er det jo smak og behag selvfølgelig, ungene mine har sett på begge og ønsket seg beckmann fordi de synes de var finest å se på. Når Beckmann da i tillegg er gode anatomisk riktige sekker får de selvfølgelig den de liker best selv, viktig at de er fornøyd selv. Anonymous poster hash: 37ffc...754
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #13 Skrevet 18. april 2015 Vi har Beckmann. Noe annet var det ikke snakk om for den lille frøkna. Jeg synes den sekken har en ekstremt høy egenvekt. Barn i den alderen skal ikke bære mer enn 10% av kroppsvekten. For et barn på 20 kg, så er mao sekken uten innhold det eneste den kan bære..... MEN det er viktig at barnet er fornøyd og føler seg fin første skoledag. (jeg klarte å forhandle meg ned til at det ble enkeltpenal i stedet for dobbeltpenal, det hadde vært ytterligere vekt....) Anonymous poster hash: 36a4c...836
Mamma_til_2 Skrevet 18. april 2015 #14 Skrevet 18. april 2015 Mange forskjellige produsenter, ta med barnet ditt og la det prøve, noen barn er for kort til noen modeller og andre er for lang.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #15 Skrevet 18. april 2015 http://www.klikk.no/foreldre/article597139.ece Om den rosa Berganssekken sier testen at den savner lokk. Jeg vil si det er fantastisk at den ikke har lokk. Den lukkes raskt igjen med kun glidelås og har ingen snor som kan være farlig. Det er jo regntrekk til sekken som brukes ved regnvær. Men det har aldri kommet regn inn i sekken dersom eldste har droppet regntrekket. Jeg valgte Bergans til meg selv da jeg studerte, må si den var skikkelig god. Venninna mi med samme tyngde i sekken hadde Beckmann, og den føltes mye tyngre ut. Ikke sikkert forskjellene er like store på barnesekkene. Barn er jo opptatt av at sekken skal være fin også. Det er jo forståelig. Mye heslige sekker også. Anonymous poster hash: 58033...99b
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #16 Skrevet 18. april 2015 Har hatt Beckmann i alle aldersklasser til mine tre eldste barn, minste skal ha Beckmann når hun begynner på skolen neste år. Veldig fornøyd! Omtrent alle barna her har Beckmann. Anonymous poster hash: 0df93...e40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå