overlord Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Liker "helt vanlig musikk". Ikke rap, ikke jazz, ikke hardrock, ikke altfor sviskete, ikke menn med damestemmer, ikke klassisk. Eksempler på artister jeg liker er: Greenday, Supertramp, Counting Crows, Lars Winnerback, Bowling for soup, Pink Floyd m,m. Så liker jeg noen ganger de låtene som spilles døgnet rundt på radio i en periode, men siden jeg nesten aldri hører på radio får jeg ikke med meg hva de heter. Er ute etter konkrete låter, ikke artister. Hjelp!
Novemberdama Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 "I bet my life" Imagine Dragons "Øver sundet" Thåstrøm "I bet you look good on the dance floor" Arctic Monkeys " R U Mine?" Arctic Monkeys
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Se på spillelister i spotify. Spillelister til radiokanaler Anonymous poster hash: c7578...1e9
overlord Skrevet 17. april 2015 Forfatter #4 Skrevet 17. april 2015 Se på spillelister i spotify. Spillelister til radiokanaler Anonymous poster hash: c7578...1e9 Begynte med det, men alt var jo sånn psykedelisk tenåringsdisco.
stjertløvetann Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Har du eksempler på band/artister du IKKE liker også, så hadde det iallefall hjulpet meg For av de du nevner så er det vel bare Lars Winnerbäck jeg umiddelbart kan like, mens Green Day tolereres.
overlord Skrevet 17. april 2015 Forfatter #6 Skrevet 17. april 2015 Har du eksempler på band/artister du IKKE liker også, så hadde det iallefall hjulpet meg For av de du nevner så er det vel bare Lars Winnerbäck jeg umiddelbart kan like, mens Green Day tolereres. Hm. Kommer ikke på noen hat-band, men kan føye til Billy Joel og Neil Diamond på listen over artister jeg liker godt!
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Love me like you do- Ellie Goulding Human- Christina Perry Stolen Dance- Milky Chance Wild Bird- Big Bang Soldier- Gavin Degraw I always liked that- Maria Mena Try- Colbie Caillat Big yellow taxi- counting crows I will wait- Mumford and sons Dont worry- madcon I'm gonna show you crazy- Bebe Rexha I dont want to talk about it- Marit Larsen Cool kids- Echosmith Take me to church- Hozier Thinking out load- Ed sheeran Anonymous poster hash: 8ca3d...d09
stjertløvetann Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Har du eksempler på band/artister du IKKE liker også, så hadde det iallefall hjulpet meg For av de du nevner så er det vel bare Lars Winnerbäck jeg umiddelbart kan like, mens Green Day tolereres. Hm. Kommer ikke på noen hat-band, men kan føye til Billy Joel og Neil Diamond på listen over artister jeg liker godt! Akkurat ja. Vel, da tror jeg vi står sånn ca ganske langt fra hverandre musikalsk sett, så jeg ønsker deg herved offisielt lykke til videre i jakten på din ultimate spilleliste - det er tydeligvis ikke min hjelp du trenger
overlord Skrevet 17. april 2015 Forfatter #9 Skrevet 17. april 2015 Har du eksempler på band/artister du IKKE liker også, så hadde det iallefall hjulpet meg For av de du nevner så er det vel bare Lars Winnerbäck jeg umiddelbart kan like, mens Green Day tolereres. Hm. Kommer ikke på noen hat-band, men kan føye til Billy Joel og Neil Diamond på listen over artister jeg liker godt! Akkurat ja. Vel, da tror jeg vi står sånn ca ganske langt fra hverandre musikalsk sett, så jeg ønsker deg herved offisielt lykke til videre i jakten på din ultimate spilleliste - det er tydeligvis ikke min hjelp du trenger Men jeg trenger noe nytt! Har hørt på samme musikk i årevis.
beef sister Skrevet 17. april 2015 #10 Skrevet 17. april 2015 Tips kan jeg gjerne gi, så lenge god musikksmak ikke er en forutsetning. ;p
stjertløvetann Skrevet 17. april 2015 #11 Skrevet 17. april 2015 Har du eksempler på band/artister du IKKE liker også, så hadde det iallefall hjulpet meg For av de du nevner så er det vel bare Lars Winnerbäck jeg umiddelbart kan like, mens Green Day tolereres. Hm. Kommer ikke på noen hat-band, men kan føye til Billy Joel og Neil Diamond på listen over artister jeg liker godt! Akkurat ja. Vel, da tror jeg vi står sånn ca ganske langt fra hverandre musikalsk sett, så jeg ønsker deg herved offisielt lykke til videre i jakten på din ultimate spilleliste - det er tydeligvis ikke min hjelp du trenger Men jeg trenger noe nytt! Har hørt på samme musikk i årevis. Ok. Dette er sannsynligvis ikke det du er ute etter, men jeg tillater meg nå, i vilkårlig rekkefølge, å ramse opp etpar favorittsanger: 1979 - The Smashing Pumpkins Today - The Smashing Pumpkins I hope that I don't fall in love with you - Tom Waits Martha - Tom Waits Monkey gone to heaven - The Pixies Hope you never - Tom Petty Haunted by you - Gene Just one of the guys - Jenny Lewis Chick habit - April March Rambling man - Laura Marling Motorcycle emptiness - Manic Street Preachers I like you - Morrissey Fight them back - Steve Mason I and love and you - The Avett Brothers Hate to say I told you so - The Hives Going underground - The Jam We're going to be friends - The White Stripes Crystalised - The xx Og avslutter med mitt favorittband og favorittsang: Just lookin' - The Charlatans.
overlord Skrevet 17. april 2015 Forfatter #12 Skrevet 17. april 2015 Tusen takk alle sammen! Har allerede funnet et par nye tilskudd! Nå skal jeg høre gjennom resten
Novemberdama Skrevet 18. april 2015 #13 Skrevet 18. april 2015 Tusen takk alle sammen! Har allerede funnet et par nye tilskudd! Nå skal jeg høre gjennom resten Du må dele spillelista når den er ferdig, da!
overlord Skrevet 18. april 2015 Forfatter #14 Skrevet 18. april 2015 Tusen takk alle sammen! Har allerede funnet et par nye tilskudd! Nå skal jeg høre gjennom resten Du må dele spillelista når den er ferdig, da! Men da må jeg få flere tips! Foreløpig bare tre låter som har passert sensuren.
overlord Skrevet 18. april 2015 Forfatter #15 Skrevet 18. april 2015 Tusen takk alle sammen! Har allerede funnet et par nye tilskudd! Nå skal jeg høre gjennom resten Du må dele spillelista når den er ferdig, da! Men da må jeg få flere tips! Foreløpig bare tre låter som har passert sensuren. Men har ikke hørt alle enda.
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #16 Skrevet 18. april 2015 Har fir tiden dilla på "Take me to church" - Hosier Anonymous poster hash: becf8...c0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå