Gå til innhold

Hva tjener toppbloggerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så litt på bloggerne i går og hun Marna(?) var ute på shopping. Solbriller til i underkant av 4000kr syns jeg var dyrt og regner med at ikke hvem som helst bare kjøper ting for en så stor sum uten å tenke seg om flere ganger. Da lurer jeg veldig på hva hun tjener? Hva med de andre "store"?

Anonymous poster hash: 5fe5c...307
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les på bloggen til Sofie elise så får du svar på det

Skrevet

Noen kan tjene opp mot 1 million i året! Sophie Elise har rundt 70-80.000 utbetalt i måneden. Aner ikke med Marna, men hun tjener fett!

Anonymous poster hash: a3e54...868
Skrevet

Datteren min er ikke toppblogger,men hun får ca 15-20000 utbetalt i mnd. Hun lærer mye om økonomi og det å drive "eget firma".

Anonymous poster hash: 837b1...ed2

Skrevet

Datteren min er ikke toppblogger,men hun får ca 15-20000 utbetalt i mnd. Hun lærer mye om økonomi og det å drive "eget firma".

Det er jo helt utrolig mye penger bare det syns jeg. Hva blogger hun om da?

Anonymous poster hash: 5fe5c...307

Skrevet

Datteren min er ikke toppblogger,men hun får ca 15-20000 utbetalt i mnd. Hun lærer mye om økonomi og det å drive "eget firma".Anonymous poster hash: 837b1...ed2

Det er jo helt utrolig mye penger bare det syns jeg. Hva blogger hun om da? Anonymous poster hash: 5fe5c...307
Hun er 17. Blogger om hverdagen sin. Cheerleading,hår,klær,sminke,skole. Helt normale ting.

Skrevet

Noen kan tjene opp mot 1 million i året! Sophie Elise har rundt 70-80.000 utbetalt i måneden. Aner ikke med Marna, men hun tjener fett!

Hun skrev vel 40 000 på bloggen? Virker som om hun tror at det er helt normalt for en jente på hennes alder. Det er vel mer normalt for advokater på 40.

Anonymous poster hash: 22655...5e3

Skrevet

Hun skrev vel 40 000 på bloggen? Virker som om hun tror at det er helt normalt for en jente på hennes alder. Det er vel mer normalt for advokater på 40.

Anonymous poster hash: 22655...5e3

Hun skrev at hun tar ut rundt 40 000 kroner i mnd. som dekker hennes forbruk, regninger, huslån og alt det i tillegg til det hun selvsagt har lyst på, resten sparer hun, så hun tjener mye mer enn 40 000,- Hun er visst veldig flink med sin økonomi og har alltid vært det.

Anonymous poster hash: 675eb...ebb

Skrevet

Hva de tjener er vel også individuelt. Kommer an på hvor mange reklameinnlegg du har og hvor mange lesere du har. Sophie Elise skrev at hun takker nei til 95% av alle forespørslene hun får om å ha reklame på bloggen sin fordi hun vil ikke ha en blogg med masse reklame på. Det hun takker nei til utgjør rundt 150 000 mer pr. mnd. hun kunne tjent. Men nå må dere huske her at om noen f.eks. skal ha en reklame i en avis eller på tv så koster det sinnssykt mye penger. Tv kanalene drives jo av reklame. En populær blogger som Sophie Elise vil selvsagt være gull verdt for alle butikker, sminkeprodukter og alle andre produkter som appelerer til unge jenter da de leser hennes blogg mer enn de leser avisen og ser reklame på tv. Hadde jeg hatt en merkevare jeg skulle solgt ville jeg mye heller hatt henne til å reklamere for mitt produkt enn f.eks. VG. Men det er derfor avisene er sånn etter disse bloggerne også, tenkt alle pengene de går glipp av fordi bloggerne blir valgt først.

Anonymous poster hash: 675eb...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...