Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Verken barna eller barna har sett han på to uker nå. Har vert syk selv og hatt syke barn hjemme mens han var borte. Er så sliten, tårene trillet da han bare var hjemme og dysja og gikk. Anonymous poster hash: 83a5a...e28
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 OK: Anonymous poster hash: bb655...b8c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Imorgen tar du inn på hotell fra Lørdag til Søndag. Spa og god mat og sov lenge Søndag! Anonymous poster hash: 5047e...fdc
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Hva slags fest da? Er det 30-års laget til bestekompisen som har vært planlagt i 2 mnd, eller er det bare en runde på puben fordi han hadde lyst på en øl? Er forskjell på fest og fest også... Syns det er snodig likevel da. Min mann jobber ikke offshore, men jobber mye. Så om han skal på fest forlater han aldri huset før halv åtte-åtte, for da har de to minste barna lagt seg. Er ikke nødvendig å gå på fest klokken 18 om det ikke er et mer formelt selskap hvor middagen serveres klokken seks. Anonymous poster hash: e8d08...a00
Nullstress;) Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Er dette noe sommhar vært planlagt lenge, som en kompis sin bursdagsfest eller noe? Om dette er en spontan fest ville jeg virkelig sagt ifra at dette er IKKE greit! Kommunikasjon er nokndet aller, aller beste i de fleste situasjoner. Ville vist og sagt klart ifra at det han gjorde nå var ekstremt sårende! Prøv å slappe av i kveld. Legg deg tidlig og lad batteriene 😊
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Dysja han?? Jeg skjønner ikke, hva gjør man når man dysjer? Anonymous poster hash: 6f00c...f71
Gjest Antarctica Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Imorgen tar du inn på hotell fra Lørdag til Søndag. Spa og god mat og sov lenge Søndag!Anonymous poster hash: 5047e...fdc Enig. På hans regning! Anbefaler Rica Nidelven, de har Europas beste frokost.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #10 Skrevet 17. april 2015 Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Imorgen tar du inn på hotell fra Lørdag til Søndag. Spa og god mat og sov lenge Søndag!Anonymous poster hash: 5047e...fdc Enig. På hans regning! Anbefaler Rica Nidelven, de har Europas beste frokost. SKjønner jo at dette er en fra Rogaland når det står DYSJ?!?! Nidelven blir for langt. Spa er det vel heller ikke? Her må det nok bli Sola Strand Hotel Anonymous poster hash: bb655...b8c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #11 Skrevet 17. april 2015 Spørs jo litt på hva slags fest det er da?! Siden han jobber offshore er han vel en lang periode hjemme nå. Anonymous poster hash: 8bb89...acd
Gjest Antarctica Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Imorgen tar du inn på hotell fra Lørdag til Søndag. Spa og god mat og sov lenge Søndag!Anonymous poster hash: 5047e...fdc Enig. På hans regning!Anbefaler Rica Nidelven, de har Europas beste frokost. SKjønner jo at dette er en fra Rogaland når det står DYSJ?!?! Nidelven blir for langt. Spa er det vel heller ikke? Her må det nok bli Sola Strand Hotel Anonymous poster hash: bb655...b8c Tenkte det kunne være fint med litt avstand
beef sister Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Imorgen tar du inn på hotell fra Lørdag til Søndag. Spa og god mat og sov lenge Søndag!Anonymous poster hash: 5047e...fdc Enig. På hans regning!Anbefaler Rica Nidelven, de har Europas beste frokost. Oppskrytt! Vi dro dit (langt) bare for frokosten, og så var det Kathy ikke verdt reisen! Er ellers enig i det andre, da! For en dust.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #14 Skrevet 17. april 2015 Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Imorgen tar du inn på hotell fra Lørdag til Søndag. Spa og god mat og sov lenge Søndag!Anonymous poster hash: 5047e...fdc Enig. På hans regning!Anbefaler Rica Nidelven, de har Europas beste frokost. Oppskrytt! Vi dro dit (langt) bare for frokosten, og så var det Kathy ikke verdt reisen! Er ellers enig i det andre, da! For en dust. Er absolutt verdt pengene! Men nå heter det Scandic Nidelven. Har vært der fem ganger, kun for frokosten. Du må kommunisere bedre du og mannen. Snakk sammen! Anonymous poster hash: 2e3a3...257
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå