Gå til innhold

Er på besøk hos svigers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ligger bare på gjesterommet :( har ligget der i 2 timer snart, vondt i magen. Tror det er forstoppelse/luftsmerter, men gjør veldig vondt. Gravid 12 uker på veg. Føler meg dum, men orker ikke å være sosial eller med andre når jeg har så vondt... Smerten er nesten som når benet har sovnet og det gjør vondt. Bare vondere og i magen. Håper samboeren min har sagt jeg ikke føler meg bra. Skal overnatte her, håper det går over snart

Anonymous poster hash: ca7de...667

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være lurt å komme seg opp av senga selv med helvete og ubehag. Spis litt og få ut deg vann. Bevegelse og promp i vei! Det kommer så mye saktere ut enten om det er luft eller murstein hvis du ligger å spenner deg. Prøv å få i gang fordøyelsen. Ta en paracet. En er ikke farlig. Bare det ikke er en hele tiden.

Skrevet

Tusen takk! Hjalp faktisk å tisse... Men klarte å sette meg opp, og satt ca 30 min i en stol før jeg følte at jeg var i god nok form til å komme meg ut og gå en tur. Det hjalp endel. Men går fortsatt opp og ned. Gikk over, kom tilbake. Men skal sove litt.

Anonymous poster hash: ca7de...667

Skrevet

Bra! Bare å fortsette. Jeg hadde det slik for 2 uker siden. Ikke godt i det hele tatt :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...