Gå til innhold

Har folk mer empati med pene ungjenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I fjor døde to jenter i bilulykker samme helg. Den ene var slående vakker og hadde jobbet som modell. Den andre var ikke. Jeg registrerer at den vakre jenta sin sak stadig kommer opp igjen i media, med den andre var det kunn noen få artikler i dagene etter og de var vinklet på en mye mer nøytral måte uten bilder etc. Artiklene om modell-jenta spiller på følelser og har flere bilder av henne.

Joda, det kan hende at det har med familiene sine ønsker å gjøre, men kan det også hende at en pen jente som har mistet livet "selger" mer?

Anonymous poster hash: 2250a...d3d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samtidig som at hun pene antagelig hadde større kontaktnett og naturlig får mer oppmerksomhet. 

Skrevet

Forskjing viser at pene mennesker har det enklere på mange områder enn de som ikke er så pene. Mennesker er veldig primitive.

Anonymous poster hash: a1b1d...b64

Skrevet

Jeg og en jeg gikk i klasse med, hadde eksamen samme dag, muntlig eksamen. Så samme sensor og eksaminator. Hun 12 år yngre enn meg, langt blondt hår og veldig pen. Jeg veldig middels og 12 år eldre. Hun fikk karakteren 6, kunne lite. Jeg kunne alt, fikk karakteren 3. Det kom og fram i ettertid at sensor, hadde mye imot eldre som tok videregående eksamen. Og sensor og eksaminator kranglet om karakteren min. Men uansett så gjorde hun pene, det overhodet ikke bra nok til å få karakteren 6.

Anonymous poster hash: 8f43d...0b3
Skrevet

Jeg og en jeg gikk i klasse med, hadde eksamen samme dag, muntlig eksamen. Så samme sensor og eksaminator. Hun 12 år yngre enn meg, langt blondt hår og veldig pen. Jeg veldig middels og 12 år eldre. Hun fikk karakteren 6, kunne lite. Jeg kunne alt, fikk karakteren 3. Det kom og fram i ettertid at sensor, hadde mye imot eldre som tok videregående eksamen. Og sensor og eksaminator kranglet om karakteren min. Men uansett så gjorde hun pene, det overhodet ikke bra nok til å få karakteren 6.

Anonymous poster hash: 8f43d...0b3

Og dette vet du med sikkerhet? Jeg hadde muntlig eksamen i samfunnskunnskap, hadde ikke utmerket meg i timene, fikk en 4 der. På eksamen traff temaene helt, jeg kunne alt og fikk 6. Ikke er jeg vakker heller...

Anonymous poster hash: f65eb...536

Skrevet

Jeg er tydeligvis den jenta som ikke fikk jobb der jeg søkte som lærling for mange år siden, fordi sjefen ville ligge med meg. (Sjekka meg opp på byn en stund i ettertid). Jeg vil anse meg selv som en vakker og koselig ung kvinne.

Anonymous poster hash: cb1a5...b91

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...