Gå til innhold

jeg ser "syk" ut :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får hele tiden høre at jeg ser syk ut :(

Jeg har jern anemi, er blodfattig, d-vitamin mangel osv...

Jeg er kronisk trøtt og sliten..... og jeg blir enda mer "livløs" av å høre at jeg ser syk ut... 

Det gjør meg syk!

Hva kan jeg gjøre for å se frisk ut?

jeg tar vitaminer og jern hver dag, men det øker ikke :(

solarium? spraytan? er på grensa til melanotan og solarium :(

Anonymous poster hash: 844d0...0e6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få sjekket B12, kobber og leververdiene dine også.

Ellers er fersk ananasjuice en fantastisk ansiktsmaske - peeler med enzymer som er i ananas-saften. Det gir meg friskere ansiktsfarge.

Anonymous poster hash: c72cd...2c9
Skrevet

Bra hår og sminke. God holdning. Kosthold: grønnsaker, frukt, fisk, fiber. 30 min aktivitet hver dag.

Skrevet

Sminke, ny frisyre og litt striper i håret.

Jeg har fått mørkere og mørkere ringer under øynene det siste året og har fått mange kommentarer. Jeg kjøpte meg en corrector som funker og stæsjer meg litt opp hver dag. Det føles kjempebra og jeg ser ikke så fæl ut:-)

Anonymous poster hash: fae56...7b3

Skrevet

Takk for fine forslag alle sammen :)

Nr2, hvilken ananasjuice bruker du? :)

Jeg bruker sminke, men har veldig mørkt hår, tenkte å stripe det så får vel gjøre alvor ut av det.

Anonymous poster hash: 1c0a9...6f3
Skrevet (endret)

Hvor mye dvitamin tar du om dag? Om du vil øke nivåene må du inn med 10 000 IU om dag i en periode. Jeg gikk opp fra 40 til 145 på ett år. Men jeg tok ikke D-vitamin i juli og august.

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Hvis du er blek, er det lurt å ha litt lysere hår, da blir ikke kontrasten så stor, så striper er en god ide.

Jeg ville også gått til et parfymeri og spurt hva de anbefaler deg der. Ikke smink deg så mye at du får en "maske" på deg, men litt riktig sminke gjør mye likevel. Og så er det lurt å passe på å få litt farge i ansiktet fra sola. Enten sola ute, hvis det er fint vær der du bor. Og så kan du ta 10 min solarium. Det gjør ikke at du blir veldig brun, men kan være nok til at du blir kvitt litt av den syke fargen.

Og så har du den selvfølgelige tingen. Bestill en ny time hos legen. Hvis du har så mange mangler og det ikke hjelper å ta tilskudd, så må legen finne ut hvorfor du mangler alt mulig og hva som må til for at du ikke skal mangle det.

Anonymous poster hash: 85074...906
Skrevet

Jeg har fått mørkere og mørkere ringer under øynene det siste året og har fått mange kommentarer. Jeg kjøpte meg en corrector som funker og stæsjer meg litt opp hver dag. Det føles kjempebra og jeg ser ikke så fæl ut:-)

Hva slags corrector bruker du?

Anonymous poster hash: 27ecd...97f

Skrevet

Ikke begynn på melanotan iallefall. Jeg gjorde det i min desperasjon ifjor og det var ikke verdt det. Ble så klart dårlig av det, men det varer jo bare en time eller to. Ble brun, men fikk mange, mange føflekker som er kommet for å bli selv om jeg tok forholdsvis liten dose. Brunfargen var ikke verdt det :) Drikk appelsinjuice når du tar jern så opptaket i kroppen øker, få sjekket alt en runde til og øk dosene dersom nivåene ikke stiger hos deg. Få mye frisk luft og ta litt sol for velværen sin del (farge er bonus). Sminketips må du få fra andre siden jeg er temmelig dårlig på sånt. Men det blir bedre så lenge du får i deg store nok doser :) 

Anonymous poster hash: 18b70...995
Skrevet

Anonym bruker, on 17 Apr 2015 - 18:30, said:

Bruker både det og consealer fra Bobbi Brown. Har prøvd en del annet, men det dekker best samtidig som at det ikke ser ut som et lag:-)

Skrevet

Bruker både det og consealer fra Bobbi Brown. Har prøvd en del annet, men det dekker best samtidig som at det ikke ser ut som et lag:-)

Hva er forskjell på en corrector`og en concealer

Skrevet

Hva er forskjell på en corrector`og en concealer

Correctoren skal liksom nøytralisere og kam derfor være grønn(nøytraliser rødt) etc mens concealeren skal dekke og skal ha sånn noenlunde lik tone som huden din. Jeg er ikke så god på sånt, men YouTube kan hjelpe deg der:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...