Gå til innhold

De med få sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil være utro fordi de er nysgjerrige på hva de har gått glipp av

Anonymous poster hash: dd4ed...db3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg var var sammen i 25 år

Skrevet

Ikke jeg heller. 20 år med samme og eneste mann

Skrevet

Nei, har ikke noe som helst ønske om å "prøve" noen andre, og føler ikke jeg går glipp av noe. Jeg er veldig lojal av meg, og har få, men veldig gode venner.

Har hatt to sexpartnere, og jeg var ikke den utro typen før heller, men eksen min var utro mot meg og det var noe av det verste jeg har opplevd. Ville ikke utsatt mannen min for noe slikt.

Anonymous poster hash: 44838...1be
Skrevet

Ikke foreløpig.

Anonymous poster hash: f4eb2...ddf

Skrevet

Har vært sammen i 25 år, og det har ikke falt meg inn å være utro. Selv om sexlivet har vært skralt eller forholdet har hengt i en tynn tråd. Dette er første og eneste mannen jeg har vært sammen med.

Anonymous poster hash: 729da...cd4
Skrevet

Har bare hatt en, og tenker aldri at jeg skal ha gått glipp av noe.

* sex er sex*

Regner med at utbyttet av sexen er avhengig av relasjonen for øvrig. Ser ikke for meg at ONS i fyllla er toppen på ekstase, noe jeg regner med er ganske mange av de med mange partnere har bak seg.

Anonymous poster hash: 32832...d05

Skrevet

Har bare hatt en, og tenker aldri at jeg skal ha gått glipp av noe.

* sex er sex*

Regner med at utbyttet av sexen er avhengig av relasjonen for øvrig. Ser ikke for meg at ONS i fyllla er toppen på ekstase, noe jeg regner med er ganske mange av de med mange partnere har bak seg.

Anonymous poster hash: 32832...d05

Kunne ikke sagt det bedre selv.

Jeg tror ikke jeg haddeorket å ha sex med en mann jeg bare hadde kjent noen timer eller dager. Jeg legger sikkert for mye i dette for dere som gjerne har kortvarige affærer, men jeg er absolutt ikke fristet til å ha sex med en "fremmed" bare for å knulle. Jeg tenner på personen og ikke den fasaden han viser frem.

Anonymous poster hash: dd4ed...db3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...