Gå til innhold

Fortelle barna om ny kjæreste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har snart vært separert i et år, møtte en fantastisk mann for fire mnd siden og vi ble fort kjærester. Jeg tror han er "the one", vi har det så utrolig bra sammen og har allerede snakket masse om fremtiden.

Barna har møtt han flere ganger, selvsagt bare som en god venn, de viser at de liker han og han har veldig lyst til å bli bedre kjent med de.

Jeg ville aldri tenkt tanken om å fortelle dem at vi er sammen hvis jeg hadde den minste tvil om at dette er en fyr som har kommet for å bli. Er klar over at man ikke nødvendigvis er altfor rasjonell i forelskelsens rus, derfor spør jeg dere;

Er det altfor tidlig å introdusere ny kjæreste etter 3-4 mnd'er?

Har så lyst til å involvere han mer i livet vårt, han er bare så vanvittig bra og jeg ser for meg at han vil være en stødig og god voksenperson i livet til barna mine.

Verker etter å gjøre det faktisk 😊

Anonymous poster hash: 04f1b...b64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette IKKE er en fyr som har kommet for å bli, skulle det stå.

Skrevet

Og der var jeg ikke anonym heller nei 😄

Skrevet

Go for it.

Anonymous poster hash: 48514...2f6

Skrevet

Sånne svar kan jeg like 😃

Skrevet

Hvor gamle er barna? Er din x en grei x eller en snakke dritt om mamma og nye typen x?

Om ditt og x forhold er bra syntes jeg jo det er litt tidlig, men forstår deres lyst til å starte 'noe' og syntes jo det er greit om han ikke er der hver dag du har barna, så de føler seg byttet ut. Viktig at de fremdeles har alenetid med mamma. Men jeg sier du har lov! Vær forsiktige om å prate fremtid med barna (samboerskap, giftermål, felles barn)

Skrevet

Barna er 3,5 og 8 år.

Exen er en bra fyr og vi er venner, men han synes det er altfor tidlig å si noe om ny kjæreste. Synes han er litt jo streng, men samtidig kjenner han meg jo godt og vet at jeg er en impulsiv person. Skjønner jo hvordan han tenker, men han har jo ikke sett hvordan jeg har det sammen med kjæresten min.

Vil ikke snakke for mye med barna om fremtid og de skal ikke føle seg erstattet av en ny person, tror heller de kommer til å like og ha han i livet sitt. Han er veldig glad i unger og interessert i å bli bedre kjent med de.

Må bare høre med dere om jeg er helt på jordet hvis jeg sier noe til barna såpass tidlig.

Skrevet

Jeg synes det er for tidlig. Jeg også møtte en for 4 mnd siden. Vi snakker mye om fremtiden. Han har 3 barn jeg 2. Men vi kommet ikke til å møte hverandres barn på en god stund enda.

Anonymous poster hash: 07d7a...af8

Skrevet

Introduserte min etter 3 mnd. Han bodde 50 mil unna og skulle vi treffes måtte ungene involveres. Vi er fortsatt gift 15 år etter. 

Skrevet

Jeg synes det er for tidlig. Jeg også møtte en for 4 mnd siden. Vi snakker mye om fremtiden. Han har 3 barn jeg 2. Men vi kommet ikke til å møte hverandres barn på en god stund enda. Anonymous poster hash: 07d7a...af8

Og da skal det sies at jeg har det ene barnet 100%. Og han sine 50%. Så vi har ikke mye tid sammen.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan dere klarer å være så mye fra hverandre jeg, vi har blitt nesten helt avhengig av hverandre, må se hverandre nesten hver dag. Jeg lengter meg nesten syk etter han når vi er borte fra hverandre.

Jeg tror nesten man bare VET når noe er riktig, har mest lyst til å stole på magefølelsen og kjøre på 😃😍

Skrevet

Jeg synes det er for tidlig. Jeg også møtte en for 4 mnd siden. Vi snakker mye om fremtiden. Han har 3 barn jeg 2. Men vi kommet ikke til å møte hverandres barn på en god stund enda. Anonymous poster hash: 07d7a...af8

Og da skal det sies at jeg har det ene barnet 100%. Og han sine 50%. Så vi har ikke mye tid sammen.

Du har det ene 100%. Er det et spedbarn da? Da må jo han ha møtt det allerede?

Anonymous poster hash: 39001...762

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...