Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Vil lettere være utro i et forhold enn de med få sexpartnere. Anonymous poster hash: 3aab1...8e2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 En påstand krever belegg. Hva er ditt belegg for å si dette? Holdbarhetsargumenter? Relevansargumenter? Eller bare si det som det er - du har et sykelig oppheng med utroskap og klarer rett og slett ikke styre deg. Anonymous poster hash: 226d8...4e4
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Nei de er de som minst trolig vil være utro siden de har fått prøvd det meste før de slo seg til ro med den ene. Anonymous poster hash: f1f02...467
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 En påstand krever belegg. Hva er ditt belegg for å si dette? Holdbarhetsargumenter? Relevansargumenter? Eller bare si det som det er - du har et sykelig oppheng med utroskap og klarer rett og slett ikke styre deg. Anonymous poster hash: 226d8...4e4 Erfaringer, egne og venners Anonymous poster hash: 3aab1...8e2
sug lut Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 En påstand krever belegg. Hva er ditt belegg for å si dette? Holdbarhetsargumenter? Relevansargumenter? Eller bare si det som det er - du har et sykelig oppheng med utroskap og klarer rett og slett ikke styre deg. Anonymous poster hash: 226d8...4e4 Erfaringer, egne og venners Anonymous poster hash: 3aab1...8e2 Aha, ren svogerforskning. Det er jo interessant - for akkurat dere og ingen andre.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Nei de er de som minst trolig vil være utro siden de har fått prøvd det meste før de slo seg til ro med den ene. Anonymous poster hash: f1f02...467 Hvorfor det? Handler ikke utroskap om å sette egne ønsker og behov foran andres forventninger? Med mange sexpartnere har man jo god trening i å se seg selv som midtpunkt i verden Anonymous poster hash: 3aab1...8e2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 En påstand krever belegg. Hva er ditt belegg for å si dette? Holdbarhetsargumenter? Relevansargumenter? Eller bare si det som det er - du har et sykelig oppheng med utroskap og klarer rett og slett ikke styre deg. Anonymous poster hash: 226d8...4e4 Erfaringer, egne og venners Anonymous poster hash: 3aab1...8e2 Aha, ren svogerforskning. Det er jo interessant - for akkurat dere og ingen andre. Mye her inne som ikke har relevans for andre enn de involverte. Hva med å fylle på med egne erfaringer isteden? Anonymous poster hash: 3aab1...8e2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Nei de er de som minst trolig vil være utro siden de har fått prøvd det meste før de slo seg til ro med den ene. Anonymous poster hash: f1f02...467 Hvorfor det? Handler ikke utroskap om å sette egne ønsker og behov foran andres forventninger? Med mange sexpartnere har man jo god trening i å se seg selv som midtpunkt i verden Anonymous poster hash: 3aab1...8e2 Fordi man har prøvd ut og funnet den beste. Det at man liker sex har ikke noe med verden eller midtpunkt å gjøre. To likeverdige sexpartnere har ikke noe midtpunkt. Anonymous poster hash: f1f02...467
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Nei de er de som minst trolig vil være utro siden de har fått prøvd det meste før de slo seg til ro med den ene. Anonymous poster hash: f1f02...467 Hvorfor det?Handler ikke utroskap om å sette egne ønsker og behov foran andres forventninger? Med mange sexpartnere har man jo god trening i å se seg selv som midtpunkt i verden Anonymous poster hash: 3aab1...8e2 Fordi man har prøvd ut og funnet den beste. Det at man liker sex har ikke noe med verden eller midtpunkt å gjøre. To likeverdige sexpartnere har ikke noe midtpunkt. Anonymous poster hash: f1f02...467 Å joda. Den som føler seg begjært og higer etter denne følelsen tror h•n er den fineste i verden der og da Anonymous poster hash: 3aab1...8e2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #10 Skrevet 17. april 2015 Nei de er de som minst trolig vil være utro siden de har fått prøvd det meste før de slo seg til ro med den ene. Anonymous poster hash: f1f02...467 Hvorfor det?Handler ikke utroskap om å sette egne ønsker og behov foran andres forventninger? Med mange sexpartnere har man jo god trening i å se seg selv som midtpunkt i verden Anonymous poster hash: 3aab1...8e2 Fordi man har prøvd ut og funnet den beste.Det at man liker sex har ikke noe med verden eller midtpunkt å gjøre. To likeverdige sexpartnere har ikke noe midtpunkt. Anonymous poster hash: f1f02...467 Å joda. Den som føler seg begjært og higer etter denne følelsen tror h•n er den fineste i verden der og da Anonymous poster hash: 3aab1...8e2 Ha ha ha Kanskje du føler det slik Mye trolling her i dag. Blitt arbeidsledig? Få deg litt sex Anonymous poster hash: f1f02...467
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #11 Skrevet 17. april 2015 Nei de er de som minst trolig vil være utro siden de har fått prøvd det meste før de slo seg til ro med den ene. Anonymous poster hash: f1f02...467 Hvorfor det?Handler ikke utroskap om å sette egne ønsker og behov foran andres forventninger? Med mange sexpartnere har man jo god trening i å se seg selv som midtpunkt i verden Anonymous poster hash: 3aab1...8e2 Fordi man har prøvd ut og funnet den beste.Det at man liker sex har ikke noe med verden eller midtpunkt å gjøre. To likeverdige sexpartnere har ikke noe midtpunkt. Anonymous poster hash: f1f02...467 Å joda. Den som føler seg begjært og higer etter denne følelsen tror h•n er den fineste i verden der og da Anonymous poster hash: 3aab1...8e2 Ha ha ha Kanskje du føler det slik Mye trolling her i dag. Blitt arbeidsledig? Få deg litt sex Anonymous poster hash: f1f02...467 Lenge siden nå ja, men jeg mener det og så er det fredag Anonymous poster hash: 3aab1...8e2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 Men hva er mange partnere? Jeg har hatt sex med 17 menn i mitt liv. Er 37 år, så dette er fordelt over 20 år. Jeg synes ikke det er mye. Men kan tenke meg andre synes det er mye. Har og en venninne som har hatt sex med ca 100 stk. Som er mye. Men ingen av oss er utro, eller kunne tenke oss å være utro. De som har vært utro mot meg, var de som hadde veldig få sex partnere før meg. Anonymous poster hash: 475f1...0d1
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 Men hva er mange partnere? Jeg har hatt sex med 17 menn i mitt liv. Er 37 år, så dette er fordelt over 20 år. Jeg synes ikke det er mye. Men kan tenke meg andre synes det er mye. Har og en venninne som har hatt sex med ca 100 stk. Som er mye. Men ingen av oss er utro, eller kunne tenke oss å være utro. De som har vært utro mot meg, var de som hadde veldig få sex partnere før meg. Anonymous poster hash: 475f1...0d1 Hvilken forklaring har du på det da? Var de nysgjerrige og trodde gresset var grønnere på andre siden. Eller mener du at alle som ikke har hatt et relativt stort antall sexpartnere har gått glipp av en viktig del av den nødvendige utdanningen for å bli en stødig person? Anonymous poster hash: 3aab1...8e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå