Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Dere som kommer i forsvarsposisjon av denne påstande. Hvorfor? All fornuft støtter jo dette. Klart det finnes unntak, men unntak bekrefter som kjent regelen. Anonymous poster hash: d680b...238
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 All fornuft støtter jo dette. Kan du utdype? Anonymous poster hash: 3f97a...ef2
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 All fornuft støtter jo dette. Kan du utdype? Anonymous poster hash: 3f97a...ef2 Gjerne det. Har du først tråkket over en grense så er det lettere å trå over den grensen igjen. Anonymous poster hash: d680b...238
sug lut Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
FrøkenFreidig Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Jeg tror ikke "en gang utro - alltid utro" er tilfelle. Selv om man tråkker over en grense med en partner, betyr ikke det at man gjør det samme med en annen. Noen er sikkert notorisk utro, men jeg tror ikke det gjelder for de fleste.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #6 Skrevet 17. april 2015 Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz Vi vet at du er uenig utsagnet, men ikke hvorfor Anonymous poster hash: d680b...238
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Dette er jeg uenig i. Jeg var utro mot min forrige kjæreste, uten problemer. Etter at jeg møtte mannen min for over 10 år siden har jeg ikke så mye som kysset en annen mann, bare så vidt jeg gir klemmer! Så nei, ikke en gang utro,alltid utro! Anonymous poster hash: 2b9e9...e56
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #8 Skrevet 17. april 2015 Dette er jeg uenig i. Jeg var utro mot min forrige kjæreste, uten problemer. Etter at jeg møtte mannen min for over 10 år siden har jeg ikke så mye som kysset en annen mann, bare så vidt jeg gir klemmer! Så nei, ikke en gang utro,alltid utro! Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Hvorfor forandret du så dramatisk mening om dette da? Anonymous poster hash: d680b...238
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #9 Skrevet 17. april 2015 Dette er jeg uenig i. Jeg var utro mot min forrige kjæreste, uten problemer. Etter at jeg møtte mannen min for over 10 år siden har jeg ikke så mye som kysset en annen mann, bare så vidt jeg gir klemmer! Så nei, ikke en gang utro,alltid utro! Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Hvorfor forandret du så dramatisk mening om dette da? Anonymous poster hash: d680b...238 Fordi jeg nå er med en mann jeg ønsker å tilbringe livet med, og vil ikke risikere å miste han for noe så dumt. Så enkelt som det;) Anonymous poster hash: 2b9e9...e56
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #10 Skrevet 17. april 2015 Dette er jeg uenig i. Jeg var utro mot min forrige kjæreste, uten problemer. Etter at jeg møtte mannen min for over 10 år siden har jeg ikke så mye som kysset en annen mann, bare så vidt jeg gir klemmer! Så nei, ikke en gang utro,alltid utro! Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Hvorfor forandret du så dramatisk mening om dette da? Anonymous poster hash: d680b...238 Fordi jeg nå er med en mann jeg ønsker å tilbringe livet med, og vil ikke risikere å miste han for noe så dumt. Så enkelt som det;) Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Ahh, risikoanalysen kommer til at nedsiden er større enn oppsiden ved å være utro. Jeg skjønner Anonymous poster hash: d680b...238
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #11 Skrevet 17. april 2015 Dette er jeg uenig i. Jeg var utro mot min forrige kjæreste, uten problemer. Etter at jeg møtte mannen min for over 10 år siden har jeg ikke så mye som kysset en annen mann, bare så vidt jeg gir klemmer! Så nei, ikke en gang utro,alltid utro! Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Hvorfor forandret du så dramatisk mening om dette da? Anonymous poster hash: d680b...238 Fordi jeg nå er med en mann jeg ønsker å tilbringe livet med, og vil ikke risikere å miste han for noe så dumt. Så enkelt som det;) Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Ahh, risikoanalysen kommer til at nedsiden er større enn oppsiden ved å være utro. Jeg skjønner Anonymous poster hash: d680b...238 Hvorfor skal jeg være utro mot en mann jeg ønsker å dele livet mitt med? Hvorfor skal jeg være utro når han fyller livet mitt med glede, latter og kjærlighet? Hvorfor skal jeg være utro mot en mann som oppfyller mine villeste sexfantasier? Fortell meg det du. Anonymous poster hash: 2b9e9...e56
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #12 Skrevet 17. april 2015 Dette er jeg uenig i. Jeg var utro mot min forrige kjæreste, uten problemer. Etter at jeg møtte mannen min for over 10 år siden har jeg ikke så mye som kysset en annen mann, bare så vidt jeg gir klemmer! Så nei, ikke en gang utro,alltid utro! Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Hvorfor forandret du så dramatisk mening om dette da? Anonymous poster hash: d680b...238 Fordi jeg nå er med en mann jeg ønsker å tilbringe livet med, og vil ikke risikere å miste han for noe så dumt. Så enkelt som det;) Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Ahh, risikoanalysen kommer til at nedsiden er større enn oppsiden ved å være utro. Jeg skjønner Anonymous poster hash: d680b...238 Hvorfor skal jeg være utro mot en mann jeg ønsker å dele livet mitt med? Hvorfor skal jeg være utro når han fyller livet mitt med glede, latter og kjærlighet? Hvorfor skal jeg være utro mot en mann som oppfyller mine villeste sexfantasier? Fortell meg det du. Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Den dagen han ikke lenger gjør alt dette. Da skal du være utro Anonymous poster hash: d680b...238
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #13 Skrevet 17. april 2015 Dette er jeg uenig i. Jeg var utro mot min forrige kjæreste, uten problemer. Etter at jeg møtte mannen min for over 10 år siden har jeg ikke så mye som kysset en annen mann, bare så vidt jeg gir klemmer! Så nei, ikke en gang utro,alltid utro! Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Hvorfor forandret du så dramatisk mening om dette da? Anonymous poster hash: d680b...238 Fordi jeg nå er med en mann jeg ønsker å tilbringe livet med, og vil ikke risikere å miste han for noe så dumt. Så enkelt som det;) Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Ahh, risikoanalysen kommer til at nedsiden er større enn oppsiden ved å være utro. Jeg skjønner Anonymous poster hash: d680b...238 Hvorfor skal jeg være utro mot en mann jeg ønsker å dele livet mitt med? Hvorfor skal jeg være utro når han fyller livet mitt med glede, latter og kjærlighet? Hvorfor skal jeg være utro mot en mann som oppfyller mine villeste sexfantasier? Fortell meg det du. Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Den dagen han ikke lenger gjør alt dette. Da skal du være utro Anonymous poster hash: d680b...238 Nei, det skjer ikke. På disse 10 årene har jeg aldri vurdert å være utro. Er litt mer voksen nå enn da;) Uansett hva du tror: er ikke alle som er utro igjen;) Anonymous poster hash: 2b9e9...e56
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #14 Skrevet 17. april 2015 Dette er jeg uenig i. Jeg var utro mot min forrige kjæreste, uten problemer. Etter at jeg møtte mannen min for over 10 år siden har jeg ikke så mye som kysset en annen mann, bare så vidt jeg gir klemmer! Så nei, ikke en gang utro,alltid utro! Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Hvorfor forandret du så dramatisk mening om dette da? Anonymous poster hash: d680b...238 Fordi jeg nå er med en mann jeg ønsker å tilbringe livet med, og vil ikke risikere å miste han for noe så dumt. Så enkelt som det;) Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Ahh, risikoanalysen kommer til at nedsiden er større enn oppsiden ved å være utro. Jeg skjønner Anonymous poster hash: d680b...238 Hvorfor skal jeg være utro mot en mann jeg ønsker å dele livet mitt med? Hvorfor skal jeg være utro når han fyller livet mitt med glede, latter og kjærlighet? Hvorfor skal jeg være utro mot en mann som oppfyller mine villeste sexfantasier? Fortell meg det du. Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Den dagen han ikke lenger gjør alt dette. Da skal du være utro Anonymous poster hash: d680b...238 Nei, det skjer ikke. På disse 10 årene har jeg aldri vurdert å være utro. Er litt mer voksen nå enn da;) Uansett hva du tror: er ikke alle som er utro igjen;) Anonymous poster hash: 2b9e9...e56 Neida, noen unntak bekrefter regelen Anonymous poster hash: d680b...238
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #15 Skrevet 17. april 2015 Ok, så engang tyv - alltid tyv? Har du løyet en gang så lyver du alltid? Vet om fler dette ikke stemmer med. Så signerer luten her: Zzzzzzzzzzzzzzz.... Anonymous poster hash: 23256...907
Appelsinpiken Skrevet 18. april 2015 #16 Skrevet 18. april 2015 (endret) Jeg var utro en gang mot en tidligere kjæreste. Aldri igjen! Det var bare ikke verdt det. Endret 18. april 2015 av Appelsinpiken
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #17 Skrevet 18. april 2015 Ok, så engang tyv - alltid tyv? Har du løyet en gang så lyver du alltid? Vet om fler dette ikke stemmer med. Så signerer luten her: Zzzzzzzzzzzzzzz.... Anonymous poster hash: 23256...907 Det er vel ikke noe galt i de forslagene du kommer med her. En tyv vil ha mye lettere for å stjele igjen. En som lyver gjør det som regel flere ganger og slik kan listen fortsette i det uendelige. Så selvom dere som har vært utro innbiller dere at det vil aldri skje igjen så er oddsen for nettop det mye større enn for en som alltid har vært trofast. Men dere får fortsette å klamre dere til livsløgner deres og sette inn hele Forsvaret når en slikt uttalelse kommer. Good luck Anonymous poster hash: d680b...238
Anonym bruker Skrevet 18. april 2015 #18 Skrevet 18. april 2015 Jeg kan jo snakke for meg selV. Jeg var utro når jeg var ca 18 og kJæresten var i millitæret. Det handlet om ensomhet, at jeg var ung, det var lite gjennomtenkt osv.... I etterkant har jeg kysset et par gutter... Dette var iforbindelse med alkohol og i dårlige perioder i forholdet. Jeg tenkte ikke konsekvenser, det var spontant. Vi fikk barn. Og nå kan jeg ikke FATTE at jeg kunne gjøre det. Jeg har vokst, kjærligheten vår har vokst og jeg vil aldri noen sinne være utro igjen. Jeg.blir kvalm av oppførselen min. Han har også gjort lignende, jeg hae tilgitt. Vi ble tross alt sammen veldig unge. Anonymous poster hash: 97a6b...b26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå