Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Om morgen er det 0 grader her! Utpå dagen veldig varmt nå i sola! Sender dere barna på skolen i vinterjakker eller vårjakker? Stor diskusjonen med ungen i dag tidlig! (Skjønner ikke at hun gidder, jeg vinner alltid!😂) Anonymous poster hash: 5c96b...f0c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Førsteklassingen nekter å bruke fleece eller ull under tynne jakker, så de dagene det er fint men kaldt, blir det vinterjakke. Eldste er ikke så frysen, og bruker allværsjakke. Begge bruker fortsatt stillongs. Anonymous poster hash: ffc5d...6d4
Nyttårs barn Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Har brukt vinterjakke frem til nå, kombinert med en lett vindtett Bergans jakke. I går så det så vamt ut at jeg sendet poden ut i bare tynn collegejakke, det hadde visst gått greit men jeg syntes det blåste vel friskt! Er litt vanskelig å kle seg nå.
Monica Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Bruker vårjakke nå, men på morgningen har han ullgenser under. Så kan han heller bruke uten utover dagen. Når solen er framme, er det alt for varmt for vinterjakke nå.
Mandala Skrevet 17. april 2015 #5 Skrevet 17. april 2015 Vi bytter litt på. Noen dager blir det full miss med for varm eller kald jakke,men hva gjør vel det. Ellers er jeg for å bytte til tynnere jakke ganske tidlig. Det er forferdelig å svette i en for tykk jakke på våren og sjansen er stor for at de da heller går helt uten jakke. Jeg forøvrig også tilhenger av at barna kan bestemme i ganske stor grad selv. Eldste velger å heller være litt for varm, yngste velger heller den tynneste jakka.
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #7 Skrevet 17. april 2015 Nei, ikke vinterjakke. Det blir for varmt utpå dagen. Regulerer heller med mer klær under tynnere jakker. Anonymous poster hash: f3ed1...a22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå