Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #1 Skrevet 17. april 2015 Føler meg ikke bra. Blør neseblod, er slapp, og har hjerteklapp. Føles ut som om hjertet kommer opp av halsen innimellom. I tillegg fryser jeg konstant. Jeg er bånnfrossen hele tiden. Fått legetime neste uke. Bekymret. Anonymous poster hash: 97794...44c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #2 Skrevet 17. april 2015 Hvor lenge har du hatt det sånn? Min første tanke var at du kanskje ikke skulle vente til neste uke med å gå til lege. Men har du hatt dette en stund og ikke føler deg dødssyk, kan du kanskje vente. Anonymous poster hash: b95c4...b1c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #3 Skrevet 17. april 2015 Hvis du helt plutselig begynner å blø neseblod uten grunn kan du ha ganske høyt blodtrykk! Det andre du beskriver _kan_ også være pga høyt blodtrykk...men du må nok bare vente til legetimen din. Kanskje du kan få dem fremskyndet? Anonymous poster hash: 6fe73...22c
Anonym bruker Skrevet 17. april 2015 #4 Skrevet 17. april 2015 Måler de ikke blodtrykket gratis på apoteket? Om det er veldig høyt får du hastetime hos legen. Anonymous poster hash: aff5f...4ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå