Gå til innhold

Hva kan det feile meg?:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg ikke bra.

Blør neseblod, er slapp, og har hjerteklapp. Føles ut som om hjertet kommer opp av halsen innimellom.

 

I tillegg fryser jeg konstant. Jeg er bånnfrossen hele tiden.

Fått legetime neste uke.

 

Bekymret.

 

Anonymous poster hash: 97794...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge har du hatt det sånn? Min første tanke var at du kanskje ikke skulle vente til neste uke med å gå til lege. Men har du hatt dette en stund og ikke føler deg dødssyk, kan du kanskje vente.

 

Anonymous poster hash: b95c4...b1c

Skrevet

Hvis du helt plutselig begynner å blø neseblod uten grunn kan du ha ganske høyt blodtrykk! Det andre du beskriver _kan_ også være pga høyt blodtrykk...men du må nok bare vente til legetimen din. Kanskje du kan få dem fremskyndet?



Anonymous poster hash: 6fe73...22c
Skrevet

Måler de ikke blodtrykket gratis på apoteket? Om det er veldig høyt får du hastetime hos legen.

 

Anonymous poster hash: aff5f...4ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...