Gå til innhold

-12 kg på 9 uker....er det realistisk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....når jeg veier 120 kg, helt inaktiv i dag og skal legge om til 1600 kcal og gå rask gange 4-6 ganger pr uke (1 time pr gang)

Anonymous poster hash: fb307...0bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å gå ned så mye tror jeg at jeg ville senket kaloriinntaket ytligere..

Anonymous poster hash: d2594...a37

Skrevet

Du kan ikke senke inntaket mer, når du er så stor lever du antagelig på minst 3000 kalorier fra før (antagelig mer) og det er overhodet ikke bra å kutte for drastisk over natta.

På helseklinikker blir så overvektige satt på diett med over 2000 kalorier også minsker de heller en gang til senere når nedgangen stagnerer.

Kroppen reagerer jo når du halverer inntaket, og du skal leve med de reaksjonene.

Du kommer til å gå ned masse på 1600 kalorier, særlig i begynnelsen. Jeg veide "bare" 85 kg og gikk ned 3 kg første uka, så har jeg gått ned ca fn kg i uka etter det.

Anonymous poster hash: d3748...9d6

Skrevet

Ville lagt meg på litt mer enn 1600 som ei her over sier og heller gått ned litt mer når det stangnegrer. Å gå turer forbrenner mye, så målet ditt med å gå en time 4-6 ganger i uka høres ut som en god plan. nsker deg masse lykke til :)

Anonymous poster hash: c1a58...e66
Skrevet

Ja det er mulig.

Mest sannsynlig vil du gå ned veldig mye alt første uken. Vann.

Jeg gikk ned ti kg på ti uker og jeg var ikke så overvektig som deg.

Og husk at jo mer du beveger deg jo mer kan du spise.

Er du kjempe sulten så gå en time og vips kan du spise tre knekkebrød.

Anbefaler å loggføre mat og trening. Det er fort gjort å spise for lite de første dagene og dermed gå på en smell.

Anonymous poster hash: f8f63...f9f

Skrevet

1600 kal. er for lite! Du bør ligge på 1900. Kroppen vil gå på sparebluss om du spiser så lite som 1600, og det er lettere å legge på seg igjen. 

Hilsen ei som var større enn deg og som gikk ned -33 kg.

MASSE lykke til!!  :Nikke:

Anonymous poster hash: 86535...b63

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...